Queries zijn eitjequote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
GRAFTYFUSSCHURFT ! Er is iets mis met mijn query en ik snap maar niet wat en ik kan niet verder en het is allemaal maar stom..
Mis met je wat?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
GRAFTYFUSSCHURFT ! Er is iets mis met mijn query en ik snap maar niet wat en ik kan niet verder en het is allemaal maar stom..
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
heb jij ooit eigenlijk al iets interessants verteld in dit topic ? buiten een beetje melig en oninteressant doen en slijmen in je kliekje met ynske en melismay en Co?
Dan ben je echt te blind gewoonquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen![]()
Ik snap toch niet hoe je met TC kunt gaan![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
heb jij ooit eigenlijk al iets interessants verteld in dit topic ? buiten een beetje melig en oninteressant doen en slijmen in je kliekje met ynske en melismay en Co?
Hell yeah, bitchfight.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
leuk dat je het er mee eens bentquote:
Of dronkenquote:
Alleen maar omdat jij dat zegt zeker.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:49 schreef petitlapin het volgende:
[..]
leuk dat je het er mee eens bent, doe er dus eens iets aan
![]()
Iets met mijn werk.quote:
Uhm, nee niet dus he.quote:
Lieverd, heb IK ooit iets interessants gezegd hier behalve geslijm met mijn kliekje ? Heb jij ooit iets interessants gezegd buiten slijmen met jouw kliekje ? Is dat niet het hele doel van deze reeks ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Doe eens niet zo onaardig jij!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:49 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
quote:
We vinden jou ook tof PL!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:49 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
Ze heeft geen kliekjequote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Lieverd, heb IK ooit iets interessants gezegd hier behalve geslijm met mijn kliekje ? Heb jij ooit iets interessants gezegd buiten slijmen met jouw kliekje ? Is dat niet het hele doel van deze reeks ?
Ik dacht dat het op cnn was geweestquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:52 schreef Thisbe het volgende:
[..]
zelfs ik weet dat TC een loser is
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Iets met mijn werk.
Een query is een vaste berekening op een set data, alleen geeft die van mij de hele tijd een leeg blad als uitkomst in plaats van cijfertjes..
en al zouden ze slim zijn, na 100 keer word je dat ook wel beu ...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:52 schreef Godlike02 het volgende:
ja erg slimme teksten komen er niet uit![]()
Nalezen is voor losersquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:52 schreef petitlapin het volgende:
[..]
lees eens goed na wie begonnen is![]()
Wie niet? Oh ja, alle vrouwelijke newbies in dit topic. "Knuffelenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:52 schreef Thisbe het volgende:
[..]
zelfs ik weet dat TC een loser is
Alleen maar omdat ik vind dat dat geblaat over kinderen wel naar OUD mag.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:52 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Wat moet ik vertellen? Er is hier al genoeg (eenzijdig) gezeik over geweest dus ik ga er verder niet op in. IK weet hoe het zit en wat andere mensen erover denken zal me eerlijk gezegd aan mn reet roesten.quote:
en ik vind dat jouw geblaat op msn magquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:54 schreef Twisted_fok het volgende:
Alleen maar omdat ik vind dat dat geblaat over kinderen wel naar OUD mag.![]()
Mijn kliekje wat doe je?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Bij de * ben je me volledig kwijtgeraaktquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Iets met mijn werk.
Een query is een vaste berekening * op een set data, alleen geeft die van mij de hele tijd een leeg blad als uitkomst in plaats van cijfertjes..
Oe! Zij begon!!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:52 schreef petitlapin het volgende:
[..]
CNN wordt niet ondertiteld, kun je nagaan!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het op cnn was geweest
Bij de opmerking van Pheno had je glimlach stiekemerdquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat moet ik vertellen? Er is hier al genoeg (eenzijdig) gezeik over geweest dus ik ga er verder niet op in. IK weet hoe het zit en wat andere mensen erover denken zal me eerlijk gezegd aan mn reet roesten.
Ze kletsen al irl, tenminste, als ik het zo hoor is er meer dan kletsen alleenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:54 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en ik vind dat jouw geblaat op msn mag![]()
*mee eens isquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het was dan ook echt een inkopperquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bij de opmerking van Pheno had je glimlach stiekemerd![]()
En toch ga je erop in.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat moet ik vertellen? Er is hier al genoeg (eenzijdig) gezeik over geweest dus ik ga er verder niet op in. IK weet hoe het zit en wat andere mensen erover denken zal me eerlijk gezegd aan mn reet roesten.
en het kliekje komt weer in volle werkingquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:55 schreef melismay het volgende:
Oe! Zij begon!!!
Come on... Hoe oud ben je nou?![]()
Euh het pompompoppetje staat bij vakantie, niet bij werkdag..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kom je me masseren dan?
betaal ik je heb je ook ene werkdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |