quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze kletsen al irl, tenminste, als ik het zo hoor is er meer dan kletsen alleen
Ik bedoelde inhoudelijk erop ingaanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:56 schreef TGT het volgende:
[..]
En toch ga je erop in.![]()
Ik maakte overigens gewoon een geintje.![]()
je bent jaloers dat er niemand in je kliekje wilquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en het kliekje komt weer in volle werking![]()
![]()
Elkaars lippen laten flapperenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:57 schreef melismay het volgende:
[..]Wat doen we nog meer dan volgens jou!?
Jij spreekt mij er ook op aan, en je bent nog niet aan het oplette ook, want ik reageerde al een paar keer eerder... Nou ja goed, ik ben wel te oud hiervoor in ieder geval....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en het kliekje komt weer in volle werking![]()
![]()
Jaloersquote:
als ze het maar buiten fok houdenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:55 schreef Pheno het volgende:
Ze kletsen al irl, tenminste, als ik het zo hoor is er meer dan kletsen alleen
Uhm wat?!quote:
God straft meteenquote:
Dat snap ik wel hoor, maar je kan dus niet zeggen dat het je volledig aan je reet roestquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik bedoelde inhoudelijk erop ingaan
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
je bent jaloers dat er niemand in je kliekje wil![]()
Daarom maar een kind want die heeft niks te willen![]()
Ik ook, dat maakt me niet minder jaloersquote:
Jaartje of 10 gok ikquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:59 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ja idd! Het duurt altijd een tijdje voordat een koter in de gaten heeft dat zijn ouders niet sporen, tot die tijd kun je al je perversiteit over het kind uitstorten
![]()
doeg metroquote:
* proestquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als ze het maar buiten fok houden![]()
goeiemorgen, moet ik iemand koffie inschenken, oh ja, geef mij maar, goeiemiddag iedereen, tot deze avond hé, ga je mee, ja goed hoor! ik ga nu koken, hé, ook iemand iets hebben ?
zucht ...![]()
![]()
Ik zat me net af te vragen waar die opmerking bleefquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
Echt, serieus, kunnen we eens even ophouden met dit gekibbel ?
Ja, laten we het weer over jou en g_s hebbenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:59 schreef TGT het volgende:
[..]
Dat snap ik wel hoor, maar je kan dus niet zeggen dat het je volledig aan je reet roest
Magoed we houden er wel over op.
Vertel dan eens wat over je olifantquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nee ik wil mijn hele vakantie lekker niks doen, behalve fok, msn en alcohol..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoho
Jij wilde niet komen masseren![]()
proest idd, grappig is het niet, eerder kinderachtig.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:01 schreef melismay het volgende:
* proest
Is het weer tijd om iemand weg te pesten klein konijn?
JIJ begint met je query! Vind je het gek dat we nu zo reageren.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
Subtiel afgewezenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:02 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Nee ik wil mijn hele vakantie lekker niks doen, behalve fok, msn en alcohol..
Laten we dat doen jaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, laten we het weer over jou en g_s hebben![]()
Wat AH zegt dus.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
wie ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:02 schreef Pheno het volgende:
We sturen Bubba op PL af
Jullie zijn een cute couplequote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:03 schreef TGT het volgende:
[..]
Laten we dat doen ja![]()
Wat zijn we geweldig samen he?![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:03 schreef AudreyHepburn het volgende:. IK HEB MIJN QUERY GEFIX0RD !
.
geniet er gewoon van dat hij even weg isquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:04 schreef Pheno het volgende:
TC afzeiken niet de bedoeling? Waarom leeft hij dan?
Eindelijk iemand die het door heeft....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat AH zegt dus.
En niet alleen nu, maar gewoon in het algemeen in dit topic. Het is een brandhaard van afzeiken, mensen wegpesten en onder de gordel aanvallen.
En dat is NIET de bedoeling.....
En toch is het steeds drukkenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:04 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het door heeft....![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat AH zegt dus.
En niet alleen nu, maar gewoon in het algemeen in dit topic. Het is een brandhaard van afzeiken, mensen wegpesten en onder de gordel aanvallen.
Het is soms ook best gewoon gezellig heurrrquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat AH zegt dus.
Altijdquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:05 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Het is soms ook best gewoon gezellig heurrr
Hartstikke geweldig jaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:03 schreef TGT het volgende:
[..]
Laten we dat doen ja![]()
Wat zijn we geweldig samen he?![]()
Begin je er nu alweer over?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:03 schreef AudreyHepburn het volgende:. IK HEB MIJN QUERY GEFIX0RD !
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |