en het kliekje komt weer in volle werkingquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:55 schreef melismay het volgende:
Oe! Zij begon!!!
Come on... Hoe oud ben je nou?![]()
Euh het pompompoppetje staat bij vakantie, niet bij werkdag..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kom je me masseren dan?
betaal ik je heb je ook ene werkdag
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze kletsen al irl, tenminste, als ik het zo hoor is er meer dan kletsen alleen
Ik bedoelde inhoudelijk erop ingaanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:56 schreef TGT het volgende:
[..]
En toch ga je erop in.![]()
Ik maakte overigens gewoon een geintje.![]()
je bent jaloers dat er niemand in je kliekje wilquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en het kliekje komt weer in volle werking![]()
![]()
Elkaars lippen laten flapperenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:57 schreef melismay het volgende:
[..]Wat doen we nog meer dan volgens jou!?
Jij spreekt mij er ook op aan, en je bent nog niet aan het oplette ook, want ik reageerde al een paar keer eerder... Nou ja goed, ik ben wel te oud hiervoor in ieder geval....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en het kliekje komt weer in volle werking![]()
![]()
Jaloersquote:
als ze het maar buiten fok houdenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:55 schreef Pheno het volgende:
Ze kletsen al irl, tenminste, als ik het zo hoor is er meer dan kletsen alleen
Uhm wat?!quote:
God straft meteenquote:
Dat snap ik wel hoor, maar je kan dus niet zeggen dat het je volledig aan je reet roestquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik bedoelde inhoudelijk erop ingaan
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
je bent jaloers dat er niemand in je kliekje wil![]()
Daarom maar een kind want die heeft niks te willen![]()
Ik ook, dat maakt me niet minder jaloersquote:
Jaartje of 10 gok ikquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:59 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ja idd! Het duurt altijd een tijdje voordat een koter in de gaten heeft dat zijn ouders niet sporen, tot die tijd kun je al je perversiteit over het kind uitstorten
![]()
doeg metroquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |