Gezien de topicview blijft de populatie gelijkquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En toch is het steeds drukken![]()
Mensen genieten er dus van
'Die jongen' heeft wel een punt hequote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:05 schreef TGT het volgende:
[..]
Nooooooooooooooooooooooooooo The humanity!!!!!!!!!!!!!!!
Een mod heeft ons in de gaten...
MIssBliss kan jij dit topic redden zodat we nog kunnen doorzeiken?? Geef die jongen een extraatje vanavond om zijn humeur goed te stemmen![]()
Tuurlijk! Sensatie toch!!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat vond Sabrina ook jaquote:
Doh ik heb een access cursus gedaan @ school.. Dammit weer niet opgelet... Hoe ben ik in godesnaam aan een 9 gekomenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
Voor het geval men het nog wil weten wat er nou was:
Mijn baantje is het samenstellen van rapporten over hoe effectief een apotheek werkt. Die rapporten worden gemaakt met Microsoft Access, waar je allerhande gegevens instopt, en dan rekent Access de eindcijfers uit die je in je rapport stopt. Die standaard berekening die Access maakt heet een query. Je moet het zien als een machientje waar je iets instopt (je datagegevens over een bepaalde apotheek) en dan doet dat machientje er iets mee (query draaien, berekenen dus) en dan krijg je output, namelijk een cijfer dat je in een grafiek kan stoppen zodat je ziet hoe de boel erbij hangt in die apotheek.
Alles leuk en aardig, maar dan moet die query dus wel iets uitpoepen. En dat deed ie net dus niet. En als ie dat niet doet, dan kan ik dus geen rapporten maken. En dat heb ik nu dus gefixt.
Daar mag jij van genieten, TMIquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
'Die jongen' heeft wel een punt he
Je kan niet een heel topic aankijken op twee mensen!quote:
Ja lul er maar over heen!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:09 schreef petitlapin het volgende:
even een vraagje tussendoor, tot wanneer is kasta eigenlijk gebanned, ik mis hem écht wel
Plus er komen steeds meer lui bij.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
"don't shoot the messenger"quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja lul er maar over heen!
jij hebt dr weg gepest!
Dat jij nou doordenktquote:
Daar bij zeg ik dat je de mensen persoonlijk moet aansprekenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:10 schreef Mukie het volgende:
[..]
Plus er komen steeds meer lui bij.
De enige die weg gegaan is is Sabrina
TC is op vakantie en dus is saaw ook minder aanwezig.
Ik zie het wegpesten niet zo btw
Ben ik het wel mee eens eigenlijk.. kijk maar naar Sabrina, iedereen vind het leuk om er steeds op terug te komen dat ze weg is. masar af en toe rellen is best leukquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:08 schreef HeatWave het volgende:
Het is hier iid OOK wel eens gezellig. En het is niet zo dat je altijd maar kusjekroel moet doen. Maar er worden mensen systematisch weggepest hier. Door lage kutopmerkingen, en dan niet 1 keer, want daar moet iemand maar tegen kunnen op fok!, maar gewoon zodra men het topic binnenkomt is het met zijn allen als aaseters eropaf en afzeiken...
Daar is een reeks niet voor, en reeksen ZIJN al niet zo populair de laatste tijd. DUs gedraag je gewoon.
Ik interpreteer je zin andersquote:
Me neither,quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:10 schreef Mukie het volgende:
[..]
Plus er komen steeds meer lui bij.
De enige die weg gegaan is is Sabrina
TC is op vakantie en dus is saaw ook minder aanwezig.
Ik zie het wegpesten niet zo btw
als ik iets zeg over sabrina, dan is het dat er te veel over haar gepraat wordtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:10 schreef Godlike02 het volgende:
Ja lul er maar over heen!
jij hebt dr weg gepest!
Het is eens wat andersquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
Een topic dat over het topic zelf gaat.![]()
Dat is ook gebeurt, er zijn mensen gebanned enzo. En dan kan ook weer gebeuren. Maar het zou niet hoeven.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar bij zeg ik dat je de mensen persoonlijk moet aanspreken
En niet een hele reeks
Is dit niet zn zoveelste perm-ban?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:09 schreef petitlapin het volgende:
even een vraagje tussendoor, tot wanneer is kasta eigenlijk gebanned, ik mis hem écht wel
Whehehequote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is ook gebeurt, er zijn mensen gebanned enzo. En dan kan ook weer gebeuren. Maar het zou niet hoeven.
Singles zijn toch niet zo verbitterd dat ze niet NORMAAL kunnen doen? Kijk naar de gijsjes bv, gezellige boel.
oh ..quote:
Deels mee eens.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:08 schreef HeatWave het volgende:
Het is hier iid OOK wel eens gezellig. En het is niet zo dat je altijd maar kusjekroel moet doen. Maar er worden mensen systematisch weggepest hier. Door lage kutopmerkingen, en dan niet 1 keer, want daar moet iemand maar tegen kunnen op fok!, maar gewoon zodra men het topic binnenkomt is het met zijn allen als aaseters eropaf en afzeiken...
Daar is een reeks niet voor, en reeksen ZIJN al niet zo populair de laatste tijd. DUs gedraag je gewoon.
Dan interpreteer je hem fout.quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
Deels mee eens.
Mensen die binnenkomen met: stelletje rukkers, krijgen idd een rukopmerking terug.
Anderen worden meestal netjes ontvangen en gevraagd wie ze zijn e.d.
Ja ok klopt wel.. Maar mensen trekken zich fok sowieso veel teveel aan. Users gaan ook all out op JoeyT die komt hier toch ook gewoon elke keer... Ik zie het probleem niet echt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
'Die jongen' heeft wel een punt he
Breek me de bek daar niet overquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is ook gebeurt, er zijn mensen gebanned enzo. En dan kan ook weer gebeuren. Maar het zou niet hoeven.
Singles zijn toch niet zo verbitterd dat ze niet NORMAAL kunnen doen? Kijk naar de gijsjes bv, gezellige boel.
Ik hoop het ook jaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:13 schreef petitlapin het volgende:
[..]
oh ..![]()
maar misschien weet mukie meer, HIJ KOMT TOCH OOIT TERUG HE , kasta
![]()
Precies. De vaste posters hier willen elkaar nog wel eens afzeiken. We weten wie het zegt, wat d elading is etc. Nieuwe mensen worden normaal even bijgepraat (en gewaarschuwd voor TC 's knuffelpraktijken). Het valt best mee allemaal.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
Deels mee eens.
Mensen die binnenkomen met: stelletje rukkers, krijgen idd een rukopmerking terug.
Anderen worden meestal netjes ontvangen en gevraagd wie ze zijn e.d.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:14 schreef TGT het volgende:
[..]
Verder wil ik nog even melden dat ik jullie allemaal een stel kansloze eikels vind. Daarom hou ik ook zo van jullie.![]()
wie nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nou moet ik ook eerlijk zeggen dat ik zelf nogal moeite heb om JoeyT serieus te nemen.
En ondertussen alleen maar het topic vol posten zonder het ergens over te hebben, dan heb ik het ook gauw gezien.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:15 schreef B.A.Trix het volgende:
Nou moet wel ff zeggen dat ik hier soms wegblijf omdat de sfeer gewoon helemaal kut is.
Elkaar alleen maar af lopen zeiken en proberen zo bijdehand mogelijk te doen komt soms wel je strot uit.![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:14 schreef TGT het volgende:
[..]
Ja ok klopt wel.. Maar mensen trekken zich fok sowieso veel teveel aan. Users gaan ook all out op JoeyT die komt hier toch ook gewoon elke keer... Ik zie het probleem niet echt.
Aan de andere kant niet iedereen is het zelfde... Dat Sabrina hier nu weg is, is natuurlijk ook een beetje lomp. Maar t heeft 2 kanten. Als je hier dingen post dan WEET je dat je er reacties op gaat krijgen good or bad.
Ik zeg deal with it.![]()
Verder wil ik nog even melden dat ik jullie allemaal een stel kansloze eikels vind. Daarom hou ik ook zo van jullie.![]()
Naja wat IK ervan vind.. Sommige posters hier doen gewoon ongelofelijk hun best met elke post mensen af te zeiken en steeds maar weer 'gevat' uit de hoek te komen. Dat geeft gewoon geen leuke sfeer aan zo'n topic. Maar dat vind ik dus.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:14 schreef TGT het volgende:
[..]
Ja ok klopt wel.. Maar mensen trekken zich fok sowieso veel teveel aan. Users gaan ook all out op JoeyT die komt hier toch ook gewoon elke keer... Ik zie het probleem niet echt.
Aan de andere kant niet iedereen is het zelfde... Dat Sabrina hier nu weg is, is natuurlijk ook een beetje lomp. Maar t heeft 2 kanten. Als je hier dingen post dan WEET je dat je er reacties op gaat krijgen good or bad.
Ik zeg deal with it.![]()
ik hoop het welquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:13 schreef petitlapin het volgende:
[..]
oh ..![]()
maar misschien weet mukie meer, HIJ KOMT TOCH OOIT TERUG HE , kasta
![]()
En met jou heel FoK. Maar hij vraagt om die aandacht, anders open je er geen tig topics over. Ook niet na 1x volledig afgezeken te zijn in R&P + ban etc. Hij vindt het leuk om te posten en een beetje de aandacht op te eisen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nou moet ik ook eerlijk zeggen dat ik zelf nogal moeite heb om JoeyT serieus te nemen.
Tja niet elk topic is hetzelfde. De een heeft het in showchat naar zn zin, de ander hier. Kijk dat er mensen zijn die steeds gevat uit de hoek willen komen boeit mij niet. Soms lig ik hier gewoon keihard in een deuk..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja wat IK ervan vind.. Sommige posters hier doen gewoon ongelofelijk hun best met elke post mensen af te zeiken en steeds maar weer 'gevat' uit de hoek te komen. Dat geeft gewoon geen leuke sfeer aan zo'n topic. Maar dat vind ik dus.
ZieShowChat
dat is gewoon gezellig zonder gezeik steeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |