quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:44 schreef Mukie het volgende:
Naja iig de TT mbt het ontopic posten in het topic over het topic.
Gelukkig. Pak van mijn hart.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:46 schreef JoeyT het volgende:
@ Dawg...
Ik begrijp dat t moeilijk zonder me is... Komt wel weer een tijd dat ik meer zal gaan posten...
Ja echt super goed... Eindelijk gaat het helemaal zoals t hoort... Vanaaf weer lekker bij dr slapenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:48 schreef dawg het volgende:
[..]
Gelukkig. Pak van mijn hart.![]()
Hoe is het met je meisje?
Hoest met t meisje?quote:
Nope. Geen vlammen, wel af en toe een scharreltje. Relaties, moet er voorlopig niet aan denken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja echt super goed... Eindelijk gaat het helemaal zoals t hoort... Vanaaf weer lekker bij dr slapen![]()
Jij al nieuwe vlam?
Nog een half uurtje dan ga ik er weer heenquote:
Is dat al vanavond ??quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:58 schreef Roellio het volgende:
Deze single gaat vanavond lichtjesavond in Bergen-NH onveilig maken!![]()
![]()
Dan ga je toch lekker niet . . .quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:00 schreef melismay het volgende:
Deze single heeft een verjaardag, het enige lichtpuntje daaraan is mijn kleine achternichtje die waarschijnlijk na een uurtje al naar bed moet ofzoMet andere woorden... Het wordt een saaie avond
![]()
De rust zit er nu gewoon in... Hebben t echt helemaal leuk met elkaar... Klaat mn gevoel gewoon lekker de loop gaan en merk dat t daardoor zoveel relaxter loopt... Geen stoer gedoe meer van mijn kant. En zij is ook super relaxed. Eerste keer t gevoel dat ik het een kans geef. Ik vertrouw dr en ben eig niet eens bang dat t verkeerd gaat... Vandaag voor een dilemma gestaan waar ik normaal gesproken over zou liegen of verzwijgen. Nu gewoon helemaal eerlijk geweest en ik voel me daardoor echt geweldig... Dus tsja... T gaat goedquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Nope. Geen vlammen, wel af en toe een scharreltje. Relaties, moet er voorlopig niet aan denken.
En hoezo gaat het nu helemaal zoals het hoort? Eerst niet dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |