vooral dat laatste zal het probleem worden, denk ik ook al mag ze mee !quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:39 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Voor een flinke salarisverhoging en een goede woning in Ghana EN de goedkeuring van vrouwlijf is alles bespreekbaar toch![]()
ik niet, ik heb pas net een paar dagen een DVD-spelertquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:48 schreef dndiek het volgende:
ik ga zo ook maar eens wat dvd's bestellen of kopen voor in de nieuwe dvd-speler![]()
Iemand nog tips?
alles van Hans Teeuwen, Mr Bean, Friends en Medisch Centrum West natuurlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:48 schreef dndiek het volgende:
ik ga zo ook maar eens wat dvd's bestellen of kopen voor in de nieuwe dvd-speler![]()
Iemand nog tips?
zoveeel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:48 schreef dndiek het volgende:
Iemand nog tips?
echte aanraders?quote:
en alle Star Trek series niet te vergeten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
alles van Hans Teeuwen, Mr Bean, Friends en Medisch Centrum West natuurlijk
Godfather. Lord of the rings. alle EE'squote:
die heb ik zelfs!quote:
Niet alle Star Trek's....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
en alle Star Trek series niet te vergeten.
en Twin Peaks
en The Office
en... en ... en...![]()
waar zal ik beginnenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:48 schreef dndiek het volgende:
Iemand nog tips?
Een paar must-haves die niet al te standaard zijnquote:
om te beginnen chinatown natuurlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:12 schreef dndiek het volgende:
[..]
Een paar must-haves die niet al te standaard zijn
city of god. ook een mooie film dndiekquote:
kan wel een hele lijst hier noemen, maarja of dat zin heeft.. Ik raad je aan de imdb top 250 is te bekijken http://www.imdb.com/top_250_filmsquote:
vertelquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:30 schreef appelsientje het volgende:
Iemand hier toevallig veel verstand van MySQL ??
nee, maar gooi het maar in de groep hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:30 schreef appelsientje het volgende:
Iemand hier toevallig veel verstand van MySQL ??
nee laat maar.....quote:
goed plan!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:06 schreef appelsientje het volgende:
zo nog maar 40 min en dan ga ik weer naar huis
Frans = Loek!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:00 schreef Dos37 het volgende:
Wat is er met frans
Ik had een hele tijd geleden van een producer van NOVA ook al zoiets gekregen, maar dan alleen voor het behoud van NOVA. Soort actie binnen een actie kennelijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:08 schreef methodmich het volgende:
http://www.nps.nl/actie
De NPS moet blijven!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:08 schreef methodmich het volgende:
http://www.kalou.nl/actie
Kalou moet blijven!
Het stikt van dat soort actiesquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik had een hele tijd geleden van een producer van NOVA ook al zoiets gekregen, maar dan alleen voor het behoud van NOVA. Soort actie binnen een actie kennelijk.
quote:
PREMtime mag van mij direct van de buis hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:08 schreef methodmich het volgende:
http://www.nps.nl/actie
De NPS moet blijven!
Hey rechtse bal, ga wandelen jijquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
PREMtime mag van mij direct van de buis hoor
Ja dat heb ik dus ook.. maar ik heb geen geld meerquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:16 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Morgen seizoen 7 binnen, dan hoef ik alleen nog 8 & 9.
Oh, dat zal best. Maar ik ken toevallig die jongen, dus dan krijg ik wat meer spam uit dat kamp.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Het stikt van dat soort acties
www.SCHmoetblijven.nl
ik kliktequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Het stikt van dat soort acties
www.SCHmoetblijven.nl
Ach, seizoen 8 en 9 hebben niet zoveel haast. Seizoen 1 t/m 6 zijn toch veruit het leukstequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook.. maar ik heb geen geld meer
arm studentjequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook.. maar ik heb geen geld meer
Dan had ik gezegd dat ze de hele publieke omroep wel kunnen afschaffenquote:
ik ookquote:
klopt.. maar ik heb nog niks gezien van 8 en 9...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ach, seizoen 8 en 9 hebben niet zoveel haast. Seizoen 1 t/m 6 zijn toch veruit het leukste
Jaquote:
Andere Tijden - Kunststofquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overigens moeten "Met het mes op tafel" en Sesamstraat uiteraard wel blijven
En Popquiz en Comedy Factory
En de rest dan? Cultuurbarbaar, schoft en alles lelijks!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
PREMtime mag van mij direct van de buis hoor
Grappenmaker....ik heb een huis gekocht, dus mijn geld is ook opquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
klopt.. maar ik heb nog niks gezien van 8 en 9...
[..]
JaMaar je mag me natuurlijk altijd geld schenken
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
En de rest dan? Cultuurbarbaar, schoft en alles lelijks!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overigens moeten "Met het mes op tafel" en Sesamstraat uiteraard wel blijven
En Popquiz en Comedy Factory
Andere Tijden is geweldig inderdaad!quote:
O oke ... nou ja ik kon het toch proberenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:32 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Grappenmaker....ik heb een huis gekocht, dus mijn geld is ook op![]()
heuh?quote:
helllllup...wanneer filkkeren die leipo's eens op ?quote:
ik ben al weg hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
helllllup...wanneer filkkeren die leipo's eens op ?
check CNNquote:
Ik ga uit van bronnen, jij niet echt.quote:
Zolang het niet op het anp en teletekst staat is het niet gebeurdquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik ga uit van bronnen, jij niet echt.
De Moslimterrorist kwam van Links!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:47 schreef SCH het volgende:
Zolang het niet op het anp en teletekst staat is het niet gebeurd![]()
Da's ook weer waar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Zolang het niet op het anp en teletekst staat is het niet gebeurd![]()
Doe maar. 17 jaar en 17 centimeterquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:48 schreef FrankyMcG het volgende:
Hey SCH, moet ik je nog een souveniertje meenemen uit Egypte?
Vandaag had ik dus een afspraak met ze:quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:43 schreef Bjoro het volgende:
al duidelijkheid Golfer aangaande CWI ?
groeien die banzaai-boompjes zo langzaamquote:
lekker nuttig dus allemaalquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Vandaag had ik dus een afspraak met ze:
CWI: "Oh u wilt zich inschrijven? Oké, u staat bij deze ingeschreven. Wilt u ook een uitkering aanvragen? Ja? Dat kunt u pas doen als de kantonrechter een uitspraak heeft gedaan. Dan moet u uw gegevens weer invullen via Internet en daarna opnieuw een afspraak met mij maken. "
Dawasut. 5 minuten later stond in weer buiten.
Hé das mijn copyright Mquote:
Tsss luie flikkers.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:01 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond eten we echt indonesisch van een toko waar we toevallig langswandelden
quote:
patatquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik moet ook nog nadenken wat ik ga eten vanavond
Tips ?
wattequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Iets met groenten zou ook fijn zijn
Spaghetti!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tips ?
http://home.wanadoo.nl/loek.bronsdijk/quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tips ?
oow dat is heerlijk.quote:
Handigquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
http://home.wanadoo.nl/loek.bronsdijk/
het is natuurlijk ook een belangrijke beslissingquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Handig
En pasta of spaghetti is wel een goede. Ik ga nog even nadenken
Daarom. Geld, tijd, makkelijkheid. Wat ik de laatste paar dagen heb gegeten, de komende dagen waarschijnlijk ga eten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:22 schreef Dos37 het volgende:
[..]
het is natuurlijk ook een belangrijke beslissing
maar je moet ook zeker lekker eten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Daarom. Geld, tijd, makkelijkheid. Wat ik de laatste paar dagen heb gegeten, de komende dagen waarschijnlijk ga eten.
Ik moet wel genoeg vitamines en groenten binnenkrijgen natuurlijk![]()
Dat gebeurd ook echt wel. Binnen een jaar een echte keukenprins gewordenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:27 schreef Dos37 het volgende:
[..]
maar je moet ook zeker lekker eten.
Jackie Brownquote:
leuke titels, welke versie van italian job 2003 of die uit 69?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
Jackie Brown
Scarface
Italian Job
Reservoir Dogs
Boondock Saints
pulp fiction vergeten of had je die al.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
Jackie Brown
Scarface
Italian Job
Reservoir Dogs
Boondock Saints
Koopt ie Jackie Brown, de minste van QTquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
Jackie Brown
Scarface
Italian Job
Reservoir Dogs
Boondock Saints
2003, maar die andere komt er ook nog wel een keerquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
leuke titels, welke versie van italian job 2003 of die uit 69?
Al te vaak gezien.... komt misschien nog wel een keerquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:41 schreef Dos37 het volgende:
[..]
pulp fiction vergeten of had je die al.
Hey loonslaaf!quote:
Tja nog steeds druk bezig met al die regeltjes aanleren..hongerklappen enzoquote:
Aardappels en hamburgers hier. Ben uit bezuinigingsmaatregelen helemaal naar de jumbo gelopenquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Boondock Sains is fucking geniaal
overlopert.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:27 schreef popolon het volgende:
Wacht maar tot ze met een kraai aan komen zetten.
Oh ja, ik ben weer weg.quote:
goede zaak.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:47 schreef SCH het volgende:
[..]
ik werk dur
kheb fmiddg briefje in de bus gedaan bij de mensen in de msg van de wetering![]()
"Mocht u binnenkort een wat merkwaardig manspersoon (in de vorm van een jongeman) rond zien lopen die verwilderd uit zijn ogen kijkt, om zijn vader of moeder of een euro vraagt of aan u vraagt waar toch het Cafe Hools in Utrecht is gevestigd, benadert u hem dan vriendelijk en houd hem aan de praat en bel zo snel mogelijk ondergetekende"quote:
Dan schijt je wel wat af zegquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:52 schreef SCH het volgende:
Noca, ik moet altijd poepen als jij in Hools komt.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:54 schreef SCH het volgende:
[..]
"Mocht u binnenkort een wat merkwaardig manspersoon (in de vorm van een jongeman) rond zien lopen die verwilderd uit zijn ogen kijkt, om zijn vader of moeder of een euro vraagt of aan u vraagt waar toch het Cafe Hools in Utrecht is gevestigd, benadert u hem dan vriendelijk en houd hem aan de praat en bel zo snel mogelijk ondergetekende"
ik ook.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:54 schreef Noca het volgende:
[..]
Dan schijt je wel wat af zeg
Ik poep altijd in Hools.
het zou ook maar zo Erikt kunnen zijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:54 schreef SCH het volgende:
[..]
"Mocht u binnenkort een wat merkwaardig manspersoon (in de vorm van een jongeman) rond zien lopen die verwilderd uit zijn ogen kijkt, om zijn vader of moeder of een euro vraagt of aan u vraagt waar toch het Cafe Hools in Utrecht is gevestigd, benadert u hem dan vriendelijk en houd hem aan de praat en bel zo snel mogelijk ondergetekende"
Die is vermistquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het zou ook maar zo Erikt kunnen zijn
die is verzopenquote:
Ik heb er een foto van je bijgedaan - vind je dat erg?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mooi dat mensen mij al kennen voordat ik er gevestigd ben
Toch niet die ene?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb er een foto van je bijgedaan - vind je dat erg?
Een maand of 7 geleden heb je dr voor het laatst gezien ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:37 schreef pascalheister het volgende:
mijn god zie ik net een buurmeisje door de straat lopen (al een tijd niet meer gezien) met een zwangere buik, en ze is ook nog zo'n 3/4 jaar jonger dan mij... die is er vroeg bij
zeg maar dik 2 jaar, als het niet langer isquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een maand of 7 geleden heb je dr voor het laatst gezien ?
O? Hm, ik drink veel bakken koffie per dag, veel bier, en nog steeds ondergewicht hier.quote:
Dat was net na mijn metamorfose, ik mocht nog niet vertoont wordenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:40 schreef pascalheister het volgende:
hey voreg ik heb deze foto nog van je
[afbeelding]
* Stargazer gaat ook maar meteen een bakkie senseo makenquote:
Kheb alleen citroentheequote:
AH Korenbeurs is er ook nogquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:06 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kheb alleen citroentheeEn ik heb geen zin om nu nog andere smaken te gaan halen bij de avondwinkel in de Oude Boteringe
*schenkt thee inquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:08 schreef clauwheee het volgende:
[..]
AH Korenbeurs is er ook nog
Maar citroen is prima hoor
Het zal je maar gebeuren zegquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:14 schreef tong80 het volgende:
Kijkerstip :
02/08 21.30u VRT-1
Actuamagazine
"Zonder verdoving"
Wat doe je als je wakker wordt tijdens
je operatie? Je ligt op de operatie-
tafel: je hoort alles, ruikt alles en
voelt alles.
Maar omdat je spierverlammers hebt
gekregen, kan je niet bewegen en dus
geen teken geven aan de dokters. Een
vreselijke nachtmerrie.
Volgens recente studies kan het één op
de duizend patiënten overkomen. Koppen
laat vier mensen aan het woord die
wakker geworden zijn uit hun narcose
quote:
dvdtje zal er ook wil ingaan denk ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:14 schreef tong80 het volgende:
Kijkerstip :
02/08 21.30u VRT-1
Actuamagazine
"Zonder verdoving"
Wat doe je als je wakker wordt tijdens
je operatie? Je ligt op de operatie-
tafel: je hoort alles, ruikt alles en
voelt alles.
Maar omdat je spierverlammers hebt
gekregen, kan je niet bewegen en dus
geen teken geven aan de dokters. Een
vreselijke nachtmerrie.
Volgens recente studies kan het één op
de duizend patiënten overkomen. Koppen
laat vier mensen aan het woord die
wakker geworden zijn uit hun narcose
Daar gaan wij ook zo naar kijken. Altijd leuk om te zien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ondertussen Gordon Ramsay kijken
Ik lig weer dubbel, wat een onbenullenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar gaan wij ook zo naar kijken. Altijd leuk om te zien.
Die kerel houdt wel van het woordje fuckquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lig weer dubbel, wat een onbenullen
Ik had hem nog niet gezien, ik geniet er vanquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:40 schreef pascalheister het volgende:
hey voreg ik heb deze foto nog van je
[afbeelding]
Okquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:50 schreef tong80 het volgende:
Omdat Tong het programma niet kende en zo een tweede kans wordt gegund
commerciële tv heet datquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:46 schreef Bluezz het volgende:
Ja maar ja maar, er is net een reeks afleveringen geweest, WAAROM gaan ze weer doodleuk overnieuw beginnen in het zelfde seizoen![]()
Meen jequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:29 schreef pascalheister het volgende:
Daarna gooi ik er een dvdtje in denk ik
250 films kies er maar 1quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:07 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Euhmmm wat hebbie? Ik ben niet zo'n filmer...![]()
Hij deed het nog redelijk, maar wat een een oetlul zegquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoevaak hij niet al een debiel is genoemd
Hij was niet veranderd. De hele keuken was een puinhoop enz. Restaurant is nu ook geslotenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:35 schreef Noca het volgende:
[..]
Argh...ik zapte en vergeten terug te zappen...
Waarom is ie ontslagen?
OMG, wat een sukkelquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij was niet veranderd. De hele keuken was een puinhoop enz. Restaurant is nu ook gesloten
'I love the smell of Napalm in the morning.'quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:51 schreef Dos37 het volgende:
weer een stuk van Apocalypse Now gezien. In 1x hou ik niet vol
Ja dat heb ik gehad. Would you please give me back my boardquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
'I love the smell of Napalm in the morning.'
Gedeeltelijk gezien. Wat een nachtmerrie moet dan zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:43 schreef tong80 het volgende:
Op VRT -1 nu de documentaire over mensen bij wie de narcose niet werkte tijdens een operatie maar niks konden zeggen.. Wat een hel
Ik ben afgehaakt bij het hakken in het been van die jongen kon het niet meer aanzienquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Gedeeltelijk gezien. Wat een nachtmerrie moet dan zijn.
Heeft m'n ma gehad toen haar tanden voor het kunstgebit getrokken worden, is nog niet zo erg als een buik waarin ze bezig zijn maar ze had gewoon pijn en voelde alles en hoorde de tandartsen gewoon praten zelf kon ze niks..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:43 schreef tong80 het volgende:
Op VRT -1 nu de documentaire over mensen bij wie de narcose niet werkte tijdens een operatie maar niks konden zeggen.. Wat een hel
Wat ergquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Heeft m'n ma gehad toen haar tanden voor het kunstgebit getrokken worden, is nog niet zo erg als een buik waarin ze bezig zijn maar ze had gewoon pijn en voelde alles en hoorde de tandartsen gewoon praten zelf kon ze niks..
Typisch Amerikaansquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:22 schreef popolon het volgende:
Hier woont popo, omdat mitt het vroeg heb ik wat foto's gemaakt.
[SPT SC] - Sportsbar #8
Ja dat zeker, maar dan is het altijd weer even wennen als je thuis bent.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:24 schreef clauwheee het volgende:Suijk. Hé, en niet zo sip. Je hebt toch een leuke vakantie gehad?
word nog spannendquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Celtic op 4-0 met nog een 5min + extra tijd
Franse Alpen (tour de france), Ierland en Londen, erg geslaagd!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:24 schreef SCH het volgende:
Gaat zomaar weg en komt hier zomaar weer binnenwandelen. Dat gaat zomaar niet suikie
Leuk gehad?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Afgelopen ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik wist niet dat jij ook al een fan van Artmedia Petrzalka was...quote:
Rangers fan?quote:
quote:
Ja ben een protestant. En een Schotse vriend is Glasgow fan en die steun ik.quote:
Mooi hè ?quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ben een protestant. En een Schotse vriend is Glasgow fan en die steun ik.
Ben niet belijdend hoo0rquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]protestant jij? schande!
ga mn bisdom uit
quote:
Welk vliegtuigquote:
Hopen dat ze er toch nog uit hebben kunnen komen op 1 of andere manierquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:04 schreef popolon het volgende:
Ja daar komt niemand levend uit.
Je hangt teveel in Hools.quote:
en Kromkamp weg Matthijsen volgens mij nog geblesseerd, prijsschieten bij AZ dusquote:
Ik heb Vlaar in m'n teamquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en Kromkamp weg Matthijsen volgens mij nog geblesseerd, prijsschieten bij AZ dus
Ik was er al even, maar was meer aan het lurken dan aan het postenquote:
quote:
is dat de laatste infoquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:23 schreef VoreG het volgende:
Dat vliegtuig is vertrokken vanaf Schiphol...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |