250 films kies er maar 1quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:07 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Euhmmm wat hebbie? Ik ben niet zo'n filmer...![]()
Hij deed het nog redelijk, maar wat een een oetlul zegquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoevaak hij niet al een debiel is genoemd
Hij was niet veranderd. De hele keuken was een puinhoop enz. Restaurant is nu ook geslotenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:35 schreef Noca het volgende:
[..]
Argh...ik zapte en vergeten terug te zappen...
Waarom is ie ontslagen?
OMG, wat een sukkelquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij was niet veranderd. De hele keuken was een puinhoop enz. Restaurant is nu ook gesloten
'I love the smell of Napalm in the morning.'quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:51 schreef Dos37 het volgende:
weer een stuk van Apocalypse Now gezien. In 1x hou ik niet vol
Ja dat heb ik gehad. Would you please give me back my boardquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
'I love the smell of Napalm in the morning.'
Gedeeltelijk gezien. Wat een nachtmerrie moet dan zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:43 schreef tong80 het volgende:
Op VRT -1 nu de documentaire over mensen bij wie de narcose niet werkte tijdens een operatie maar niks konden zeggen.. Wat een hel
Ik ben afgehaakt bij het hakken in het been van die jongen kon het niet meer aanzienquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Gedeeltelijk gezien. Wat een nachtmerrie moet dan zijn.
Heeft m'n ma gehad toen haar tanden voor het kunstgebit getrokken worden, is nog niet zo erg als een buik waarin ze bezig zijn maar ze had gewoon pijn en voelde alles en hoorde de tandartsen gewoon praten zelf kon ze niks..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:43 schreef tong80 het volgende:
Op VRT -1 nu de documentaire over mensen bij wie de narcose niet werkte tijdens een operatie maar niks konden zeggen.. Wat een hel
Wat ergquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Heeft m'n ma gehad toen haar tanden voor het kunstgebit getrokken worden, is nog niet zo erg als een buik waarin ze bezig zijn maar ze had gewoon pijn en voelde alles en hoorde de tandartsen gewoon praten zelf kon ze niks..
Typisch Amerikaansquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:22 schreef popolon het volgende:
Hier woont popo, omdat mitt het vroeg heb ik wat foto's gemaakt.
[SPT SC] - Sportsbar #8
Ja dat zeker, maar dan is het altijd weer even wennen als je thuis bent.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:24 schreef clauwheee het volgende:Suijk. Hé, en niet zo sip. Je hebt toch een leuke vakantie gehad?
word nog spannendquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Celtic op 4-0 met nog een 5min + extra tijd
Franse Alpen (tour de france), Ierland en Londen, erg geslaagd!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:24 schreef SCH het volgende:
Gaat zomaar weg en komt hier zomaar weer binnenwandelen. Dat gaat zomaar niet suikie
Leuk gehad?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Afgelopen ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik wist niet dat jij ook al een fan van Artmedia Petrzalka was...quote:
Rangers fan?quote:
quote:
Ja ben een protestant. En een Schotse vriend is Glasgow fan en die steun ik.quote:
Mooi hè ?quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ben een protestant. En een Schotse vriend is Glasgow fan en die steun ik.
Ben niet belijdend hoo0rquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]protestant jij? schande!
ga mn bisdom uit
quote:
Welk vliegtuigquote:
Hopen dat ze er toch nog uit hebben kunnen komen op 1 of andere manierquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:04 schreef popolon het volgende:
Ja daar komt niemand levend uit.
Je hangt teveel in Hools.quote:
en Kromkamp weg Matthijsen volgens mij nog geblesseerd, prijsschieten bij AZ dusquote:
Ik heb Vlaar in m'n teamquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en Kromkamp weg Matthijsen volgens mij nog geblesseerd, prijsschieten bij AZ dus
Ik was er al even, maar was meer aan het lurken dan aan het postenquote:
quote:
is dat de laatste infoquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:23 schreef VoreG het volgende:
Dat vliegtuig is vertrokken vanaf Schiphol...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |