Ik hier ook.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:58 schreef mitt het volgende:
Op kantoor hebben ze airco popo.
jij houdt zeker ook van kunstvlees....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik hier ook.
Maar ik hou niet zo van indoor barbecueen.
Ik zie geen overeenkomt tussen kunstschaatsen en zwart vlees dat rauw van binnen is.....quote:
Hier hangen ook altijd zoveel schotels in redelijk bebouwde buurten :-)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:28 schreef popolon het volgende:
Dit is nog een redelijk bebouwde buurt.
woon je in Mozambique dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:48 schreef XL het volgende:
[..]
Hier hangen ook altijd zoveel schotels in redelijk bebouwde buurten :-)
Willen jullie een foto zien van mijn flat?
Tilburg, al zou je dat zo op de flat niet altijd zeggen....quote:
Eigenlijk mis ik de grote Fok!-print-stapel of heb je daarmee de onderburen het huis uit geduwd?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:24 schreef popolon het volgende:
Achter, de onderburen zijn net aan het verhuizen, beetje rommel
Als ik eenmaal goed aan de bak ben gaan we voor een mooi huis kijken.
Whehe, ik heb ze het huis uitgeprint.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:58 schreef XL het volgende:
[..]
Tilburg, al zou je dat zo op de flat niet altijd zeggen....
trap er tegenaan zetten?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:27 schreef popolon het volgende:
Thanks,
Ik vraag me nog steeds af hoe ik op dat balkon moet komen.
Het is al donkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:21 schreef popolon het volgende:
En XL, laat maar zien.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:46 schreef XL het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
Goed nieuws vandaag!!!!
Apple heeft een twee-knops muis ontwikkeld!
Ik hoop dat ik met die muis twee printopdrachten tegelijk kan verzenden naar mijn printer.
Is dat nou handig?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]mijn muis heeft ook 2 knopjes.......
Kun je twee printopdrachten tegelijk verzenden?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]mijn muis heeft ook 2 knopjes.......
verzenden kan altijd!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:10 schreef XL het volgende:
[..]
Kun je twee printopdrachten tegelijk verzenden?
tsss, je ziet gewoon de lijntjes van de verborgen deurquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:27 schreef popolon het volgende:
Ik vraag me nog steeds af hoe ik op dat balkon moet komen.
Aha, dit plaatje vernachelde mijn pagina dus.quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Hebben we hier nog bier of enkel AA?
ben jij vroeg.quote:
en hoe laat is het nu?quote:
en nu?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |