Zeg Adelante, wat heb jij voor banken staan (merk / type). Ik zoek ook zo iets met dezelfde brede, hoekige, armleuningen.quote:
ja en mijn kamer danquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:07 schreef Bluezz het volgende:
Ja Adelante, erg mooi, lekker strak, en met een kleurenpalet op de grond is niets mis![]()
BE, wat een mooi huis had je
Wat heb je daar voor ontsnappingsrooster in je muur zitten??quote:
Dat is de airco/verwarming.quote:Op donderdag 23 juni 2005 07:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Wat heb je daar voor ontsnappingsrooster in je muur zitten??
Dat is handig als ik bezoek heb van mensen die zich liever met een console vermaken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 06:32 schreef Bluezz het volgende:
Wat me opvalt in de "nieuwe" pc hoekjes is de TV lekker dichtbij
als het bij jouw nog erger is dan zou ik toch even een brandbom door je kamer heengooien.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:02 schreef mordradead het volgende:
valt toch wel meeof ben ik nou zou erg
ik stapte gewoon over alle rommel/kleding heen en dan kon ik in bed klimmenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:59 schreef blackmage het volgende:
[..]
als het bij jouw nog erger is dan zou ik toch even een brandbom door je kamer heengooien.
Je woont niet op jezelf? Of tenminste hoe oud ben jequote:Op zondag 24 juli 2005 19:24 schreef Vonkenboer het volgende:
[afbeelding]
Ene zijde v.d. woonkamer
[afbeelding]
Andere zijde van de woonkamer
[afbeelding]
Groot raam aan de tuinzijde
[afbeelding]
Schouw in de woonkamer met gaskachel
[afbeelding]
Keuken
[afbeelding]
Schouw in de keuken met gaskachel
![]()
dan zou jij bij mij dood neervallen behalve nu, het is imho ultra netjesquote:Op zondag 24 juli 2005 19:26 schreef blackmage het volgende:
ik heb volgens mij last van een schoonheids fobie want ik kan er echt niet tegen als er shit zoals kleren over mijn grond heengestrooid ligt.
ik ga morgen een nieuwe stoel halen als ik die stoel heb zal ik wel wat fotos maken.
Nog steeds thuis wonendquote:Op zondag 24 juli 2005 19:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je woont niet op jezelf? Of tenminste hoe oud ben je.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:13 schreef Foxxy het volgende:
Gister even geklust: muren roze gemaakt
Dan val ik gewoon in slaap op de bankquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:30 schreef ook_gek het volgende:
leuk als je gezopen heb en je moet door die balken heen klimmen
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:01 schreef blackmage het volgende:
koele indeling en ja dat je bed zo in de muur zit is wel een cool idee, ook makkelijk om een muggennet.
gave kleuren!!!!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:13 schreef Foxxy het volgende:
Gister even geklust: muren roze gemaakt, veel te groot bureau uit m'n kamer gegooid, nieuw stero/tv-meubel en wat dingen verplaatst.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij gebrek aan bureau nu: fokken op de grond de komende week.
Bijna mn nieuwe lamp vergeten
[afbeelding]
Je woont in het Openlucht museum?quote:Op zondag 24 juli 2005 19:24 schreef Vonkenboer het volgende:
[afbeelding]
Ene zijde v.d. woonkamer
[afbeelding]
Andere zijde van de woonkamer
[afbeelding]
Groot raam aan de tuinzijde
[afbeelding]
Schouw in de woonkamer met gaskachel
[afbeelding]
Keuken
[afbeelding]
Schouw in de keuken met gaskachel
![]()
Roze murenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:13 schreef Foxxy het volgende:
Gister even geklust: muren roze gemaakt, veel te groot bureau uit m'n kamer gegooid, nieuw stero/tv-meubel en wat dingen verplaatst.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij gebrek aan bureau nu: fokken op de grond de komende week.
Bijna mn nieuwe lamp vergeten
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |