1 2 3 | <?php ?> |
1 |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1
1
2
3<?php
?> Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
Dineren.quote:
indoor bbq'en, wat anders.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:02 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dineren.
Je gaat gewoon de frituurpan aanzetten nu, nietwaar?
laat zienquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:10 schreef popolon het volgende:
Gisteren 10 innings moeten wachten tot ik weer naar huis kon, Whitecaps wel met 3-2 gewonnen
Hmmmmm, beer and hotdogs.
Ook nog foto's gemaakt.
Je helpt er zelf aan mee.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:38 schreef pfaf het volgende:Alweer een deel voor. Fastchattende Hools.
Zeg pfaf, doe je nou ook aan linedancing?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sorry, kom gaan we verder posten op Olavski's forum.
Staat al maanden droog.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sorry, kom gaan we verder posten op Olavski's forum.
Heeeeehaaaa!!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:44 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zeg pfaf, doe je nou ook aan linedancing?
Whehe, admin he.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
lafaard...
Ik zag de fora stuk voor stuk verdwijnen..
Ik heb het hele forum al gemirrored naar m'n HD, ik lees nu over je SM-trekjes...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Whehe, admin he.
Bijna alleen maar slowchat van toen ik nog in NL woonde, wil je niet lezen.
Zolang je het maar privé houdt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:52 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb het hele forum al gemirrored naar m'n HD, ik lees nu over je SM-trekjes...![]()
SCH is privé? Toch?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:53 schreef popolon het volgende:
[..]
Zolang je het maar privé houdt.
Mooie foto's he?
De laatste chartervluchten naar Michigan worden op dit moment volgeboekt door "roze" Utrecht.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:03 schreef pfaf het volgende:
[..]
De laatste chartervluchten naar Michigan worden op dit moment volgeboekt door "roze" Utrecht.
In de tussentijd liep ik een beetje de postbode uit te hangen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:07 schreef popolon het volgende:
en zoentje tochhoe kun je dat nou laten gaan.
Da's mooi kloten, nu kun je wel het geld gebruiken om 12 september mee naar Wilco te gaan. Je weet wel zo'n line-dance band.quote:
Dat ging wel iets te snel inderdaad....quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]quote:
[quote]
1 tot morgen
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik kwam weliswaar rond die nachtactiviteit in de bar thuis....quote:Op zondag 31 juli 2005 13:38 schreef At_Fundum het volgende:
Er kleeft altijd nog wel iets of iemand aan het meubilair
Toevallig heb ik dat gisteren gedaanquote:Op zondag 31 juli 2005 18:09 schreef popolon het volgende:
En bowlen.
je bent even weg en we zijn topics verderquote:Op zondag 31 juli 2005 19:26 schreef placebeau het volgende:
Dit gaat me wel wat te snel
ja, en de namen zijn veranderdquote:Op zondag 31 juli 2005 19:27 schreef mitt het volgende:
[..]
je bent even weg en we zijn topics verder
en geprint natuurlijkquote:Op zondag 31 juli 2005 23:49 schreef popolon het volgende:
Nou inderdaad.
idd wat doe je toch online op dat soort tijdenquote:Op maandag 1 augustus 2005 08:47 schreef popolon het volgende:
Op verzoek: [afbeelding]
Maar 't wordt laat, ik ga slapen.
waren drie kampen met de jeugdbeweging. vijf dagen als leider en dan 15 dagen als kok. Twas de max, alleen ben ik nu doodvermoeid.quote:
Ja, dat kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:10 schreef placebeau het volgende:
[..]
waren drie kampen met de jeugdbeweging. vijf dagen als leider en dan 15 dagen als kok. Twas de max, alleen ben ik nu doodvermoeid.
ben nu op zoek naar een studentenjob.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen.
Moet je meteen weer aan de slag of kun je nog een paar dagen uitrusten?
Doeiquote:
Het is maar wat je hoi noemt.quote:
I I I Iquote:
je vergeet je PI.quote:
quote:
Vervelend he, zo'n nieuwe dag.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:16 schreef popolon het volgende:
Mogge.
ja, beetje niksen enzo hequote:Op maandag 1 augustus 2005 22:48 schreef popolon het volgende:
Ik ben al 4 maanden op vakantie man.
studentenjob als in een baan waarbij je kan uitslapen en veel drinken?quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:16 schreef placebeau het volgende:
[..]
ben nu op zoek naar een studentenjob.
quote:
1 2 3 | <?php ?> |
1 |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
uniek.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:25 schreef popolon het volgende:
Hey m'n logo is doormidden.
[afbeelding]
je nieuwe printer of degene op het plaatjequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:53 schreef popolon het volgende:
Had ik al gezegd dat ie niet echt op een printer lijkt?
10 DAGEN schorsing, ik zou er ook wakker van liggen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:55 schreef popolon het volgende:
Trouwens helemaal moe van dat gezeik over Palmeiro op televisie.
Komkommertijd als er alleen maar MLB is
indoor-BBQ!quote:
Ik hier ook.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:58 schreef mitt het volgende:
Op kantoor hebben ze airco popo.
jij houdt zeker ook van kunstvlees....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik hier ook.
Maar ik hou niet zo van indoor barbecueen.
Ik zie geen overeenkomt tussen kunstschaatsen en zwart vlees dat rauw van binnen is.....quote:
Hier hangen ook altijd zoveel schotels in redelijk bebouwde buurten :-)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:28 schreef popolon het volgende:
Dit is nog een redelijk bebouwde buurt.
woon je in Mozambique dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:48 schreef XL het volgende:
[..]
Hier hangen ook altijd zoveel schotels in redelijk bebouwde buurten :-)
Willen jullie een foto zien van mijn flat?
Tilburg, al zou je dat zo op de flat niet altijd zeggen....quote:
Eigenlijk mis ik de grote Fok!-print-stapel of heb je daarmee de onderburen het huis uit geduwd?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:24 schreef popolon het volgende:
Achter, de onderburen zijn net aan het verhuizen, beetje rommel
Als ik eenmaal goed aan de bak ben gaan we voor een mooi huis kijken.
Whehe, ik heb ze het huis uitgeprint.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:58 schreef XL het volgende:
[..]
Tilburg, al zou je dat zo op de flat niet altijd zeggen....
trap er tegenaan zetten?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:27 schreef popolon het volgende:
Thanks,
Ik vraag me nog steeds af hoe ik op dat balkon moet komen.
Het is al donkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:21 schreef popolon het volgende:
En XL, laat maar zien.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:46 schreef XL het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
Goed nieuws vandaag!!!!
Apple heeft een twee-knops muis ontwikkeld!
Ik hoop dat ik met die muis twee printopdrachten tegelijk kan verzenden naar mijn printer.
Is dat nou handig?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]mijn muis heeft ook 2 knopjes.......
Kun je twee printopdrachten tegelijk verzenden?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]mijn muis heeft ook 2 knopjes.......
verzenden kan altijd!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:10 schreef XL het volgende:
[..]
Kun je twee printopdrachten tegelijk verzenden?
tsss, je ziet gewoon de lijntjes van de verborgen deurquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:27 schreef popolon het volgende:
Ik vraag me nog steeds af hoe ik op dat balkon moet komen.
Aha, dit plaatje vernachelde mijn pagina dus.quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Hebben we hier nog bier of enkel AA?
ben jij vroeg.quote:
en hoe laat is het nu?quote:
en nu?quote:
de werkdag zit er dus opquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:12 schreef popolon het volgende:
biena vuuftienuh over vuufuh
drie weken?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:21 schreef popolon het volgende:
Nee ik was al thuis, heb sollicitatiegesprek gehad.
Krijg over drie weken bericht.
Heb z'n nieuwste schijfje hier liggen, maar nog niet geluisterd.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:23 schreef popolon het volgende:
Tja, schijnt normaal te zijn, of ze motten me niet.
Zo even eten en dan naar Springsteen toe.
bel ons niet, wij bellen u!....... over 3 weken ofzo.....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:21 schreef popolon het volgende:
Nee ik was al thuis, heb sollicitatiegesprek gehad.
Krijg over drie weken bericht.
en met t tijdsverschil met Nederland?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:28 schreef mitt het volgende:
Hoeveel kost dat nou in dollars?
En wordt er ook rekening gehouden met fat people?
ja, hoe laat is het hier als het concert begint.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en met t tijdsverschil met Nederland?
en is er blessuretijd?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:34 schreef mitt het volgende:
[..]
ja, hoe laat is het hier als het concert begint.
en hoe laat is hier als het eindigt?
en hoelaat is het hier als het daar eindigt?
iddquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:36 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zal het licht maar even uitzetten.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 06:18 schreef popolon het volgende:
[..]
Springsteen was ....
Apart. [afbeelding]
Yep, was in Meadowbrook.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:33 schreef zjroentje het volgende:
Popo, dat concert van Oasis in Detroit, was dat toevallig in Meadowbrook? Zit al de halve dag Oasis bootlegs te downloaden en ik kwam die ook tegen.
Geen idee.quote:
Ja wat moet ik doen dan?quote:
Aan dat soort geintjes doet m'n mp3-speler helaas niet mee.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:56 schreef popolon het volgende:
Oh zjr, gewoon downloaden, zet je gewoon het beeld uit.
FLACquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:09 schreef popolon het volgende:
OH ik zie het, een 'flac' bestand.
Geen flauw idee wat dat is.
*verrekte jaloers is*quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:02 schreef XL het volgende:
Toch nog kaartjes voor Oasis!!
In Brussel zelfs!
Bij die belgen zit de toko nog niet vol hoor...quote:
Goeie zaak.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:53 schreef XL het volgende:
[..]
Bij die belgen zit de toko nog niet vol hoor...
via goformusic.be kun je nog gewoon bestellen.
Ik heb toen ik het vanochtend ontdekte kaarten gekocht en ben vervolgens mijn vrienden gaan bellen om te vertellen dat ze 24 oktober vrij moeten regelen. Met kaarten voor Oasis blijf je toch nooit zitten, die ben je zo kwijt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Goeie zaak.![]()
ff wachten tot de vriendin terug van d'r werk is om te vragen of ze meewil.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Goeie zaak.![]()
ff wachten tot de vriendin terug van d'r werk is om te vragen of ze meewil.
mag hij, mitt?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:10 schreef mitt het volgende:
Hij moet het ook nog even aan mij vragen.
Ik bedoel, sport moet altijd bezet zijn
Kaarten zijn besteld.quote:
oke, mijnquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:04 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Kaarten zijn besteld.
Nu maar hopen dat alles met de betaling goed gaat.
het bericht der berichten al ontvangen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:51 schreef zjroentje het volgende:
Het vliegt.
Ik fake dat ik in de kroeg zit....quote:
Nope. Ruis op de lijn denk ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:52 schreef mitt het volgende:
[..]
het bericht der berichten al ontvangen?
3 weekjes zijn zo voorbij.quote:
Is gebeurdquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb het EnecoTour-topic dichtgegooid en ik kan de OP niet meer quotenwie maakt ff een nieuwe?
quote:
ik wou al zeggen, het forum gaat wel snel.quote:
je kent toch het verhaal van Lemond?quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:44 schreef popolon het volgende:
We gaan een dag en nacht kamperen in het noorden van Michigan, zwagert heeft 't jachtgeweer mee, je weet namelijk niet of je een beer tegen 't lijf kan lopen.![]()
Misschien tot nooit.
quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:44 schreef popolon het volgende:
We gaan een dag en nacht kamperen in het noorden van Michigan, zwagert heeft 't jachtgeweer mee, je weet namelijk niet of je een beer tegen 't lijf kan lopen.![]()
Misschien tot nooit.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:17 schreef placebeau het volgende:
[..]
spannend
Ik heb gemerkt dat er weer een HCE competitiemanager is.
Ik ken meer dan de helft van mijn team niet, maar patrick pothuizen loodst mij ongetwijfeld naar de overwinning.
verdomme, ik had het kunnen raden.quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]Potje mag al blij zijn als ie aan zn wedstrijdjes komt
beren of was de inkt op?quote:
toch alleen maar herhalingen, dat hebben we hier zelfsquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:50 schreef popolon het volgende:
Neen, op tijd thuis voor Seinfeld.
Ja dat lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
toch alleen maar herhalingen, dat hebben we hier zelfs
It's a dirty job.....quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:29 schreef mitt het volgende:
Hoelang heb je er over gedaan?
uurtje of drie?
awardsquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:39 schreef XL het volgende:
[..]
It's a dirty job.....
maar stel je voor dat je uit het topic ligt, dat wil je ook niet hebben....
Dat balkon![]()
Indoor-BBQ![]()
Hools![]()
Zolang ze dat niet in SPT doen vind ik 't best.quote:
iddquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Zolang ze dat niet in SPT doen vind ik 't best.
quote:
Franzzzzzz .....quote:
Ferdinand?quote:
volgens mij is er niks mis met m'n mailserver.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:21 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
Pas geweest, potverdikke wat lekker.
Volgens mij werkt die van zjr niet echt goed.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:19 schreef mitt het volgende:
[..]
volgens mij is er niks mis met m'n mailserver.
Maar ik krijg niks![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Volgens mij werkt die van zjr niet echt goed.
Hools!quote:
Niet echt.quote:
Whehehe.quote:
Ik ben idd ook het spoor bijster.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:00 schreef rubbereend het volgende:
verwarrend
natuurlijk, dit topic is een serieuze discussieomgevingquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:09 schreef popolon het volgende:
Ja waar gaat 't over?
Of beter: Moet 't ergens over gaan
Oh shit ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
natuurlijk, dit topic is een serieuze discussieomgeving
Scheer je weg vlerk.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:22 schreef mitt het volgende:
Hij gaat lekker.
dat was ik al van plan.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Scheer je weg vlerk.
Ga pitten.
We rekken dit topic tot het atp tennistoernooi van Sint Petersburg. Dan maken we daar geen speciaal topic voor aan, kan in deze. Als gevolg zal het forum rustiger zijn en dan kan zjroentje naar Oasis in Brussel en Mitt in zijn eentje oppassen op het forum.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:49 schreef pfaf het volgende:
Kijk, dat zie ik graag. 2 weken off-line en nog steeds hetzelfde topic.!
Daar die afname aan drukte, kan jij zelfs ook naar Brussel.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:07 schreef XL het volgende:
[..]
We rekken dit topic tot het atp tennistoernooi van Sint Petersburg. Dan maken we daar geen speciaal topic voor aan, kan in deze. Als gevolg zal het forum rustiger zijn en dan kan zjroentje naar Oasis in Brussel en Mitt in zijn eentje oppassen op het forum.
Als we dat niet bedacht houden zouden we echt wel al indeel 14
hebben gezeten hoor....
wat hij zegtquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:07 schreef XL het volgende:
[..]
We rekken dit topic tot het atp tennistoernooi van Sint Petersburg. Dan maken we daar geen speciaal topic voor aan, kan in deze. Als gevolg zal het forum rustiger zijn en dan kan zjroentje naar Oasis in Brussel en Mitt in zijn eentje oppassen op het forum.
Als we dat niet bedacht houden zouden we echt wel al indeel 14
hebben gezeten hoor....
ben je gek ofzoquote:Het wordt tijd dat het academiejaar weer begint
datquote:
Hoolsquote:
quote:
Het is allemaal gespeeld. Mijn klonen amuseren zich kostelijk daar...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]je aversie tegen hools zit echt diep he
Die van mij heet Rubbereendquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:12 schreef popolon het volgende:
Nog meer klonen.
Ik ben zo dapper ze te verklappen.
anders verraad ik me zelfquote:
quote:
Daarom begon ik ook weer met plaatjes in de hardlopende topics.... anders raken we verwend met die nachtsnelheden... zo houdt je het lekker traag.quote:
tweaker!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:58 schreef popolon het volgende:
Nou, de plaatjes komen niet van de fokservers dus dat zou weinig uit moeten maken.
wat ik zegquote:
*XL geeft At Fundum eindelijk wat te drinkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:17 schreef At_Fundum het volgende:
Doe nog maar een rondje op Rens [afbeelding]
Cut-kookiesquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
*XL geeft At Fundum eindelijk wat te drinken
20.00 toch?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:23 schreef At_Fundum het volgende:
't is vijf uur geweest, dan pak ik vast een biertje op de ceremonie van Rens Blom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |