1 2 3 | <?php ?> |
1 |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1
1
2
3<?php
?> Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
Dineren.quote:
indoor bbq'en, wat anders.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:02 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dineren.
Je gaat gewoon de frituurpan aanzetten nu, nietwaar?
laat zienquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:10 schreef popolon het volgende:
Gisteren 10 innings moeten wachten tot ik weer naar huis kon, Whitecaps wel met 3-2 gewonnen
Hmmmmm, beer and hotdogs.
Ook nog foto's gemaakt.
Je helpt er zelf aan mee.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:38 schreef pfaf het volgende:Alweer een deel voor. Fastchattende Hools.
Zeg pfaf, doe je nou ook aan linedancing?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sorry, kom gaan we verder posten op Olavski's forum.
Staat al maanden droog.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sorry, kom gaan we verder posten op Olavski's forum.
Heeeeehaaaa!!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:44 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zeg pfaf, doe je nou ook aan linedancing?
Whehe, admin he.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
lafaard...
Ik zag de fora stuk voor stuk verdwijnen..
Ik heb het hele forum al gemirrored naar m'n HD, ik lees nu over je SM-trekjes...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Whehe, admin he.
Bijna alleen maar slowchat van toen ik nog in NL woonde, wil je niet lezen.
Zolang je het maar privé houdt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:52 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb het hele forum al gemirrored naar m'n HD, ik lees nu over je SM-trekjes...![]()
SCH is privé? Toch?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:53 schreef popolon het volgende:
[..]
Zolang je het maar privé houdt.
Mooie foto's he?
De laatste chartervluchten naar Michigan worden op dit moment volgeboekt door "roze" Utrecht.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:03 schreef pfaf het volgende:
[..]
De laatste chartervluchten naar Michigan worden op dit moment volgeboekt door "roze" Utrecht.
In de tussentijd liep ik een beetje de postbode uit te hangen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:07 schreef popolon het volgende:
en zoentje tochhoe kun je dat nou laten gaan.
Da's mooi kloten, nu kun je wel het geld gebruiken om 12 september mee naar Wilco te gaan. Je weet wel zo'n line-dance band.quote:
Dat ging wel iets te snel inderdaad....quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]quote:
[quote]
1 tot morgen
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
Ik kwam weliswaar rond die nachtactiviteit in de bar thuis....quote:Op zondag 31 juli 2005 13:38 schreef At_Fundum het volgende:
Er kleeft altijd nog wel iets of iemand aan het meubilair
Toevallig heb ik dat gisteren gedaanquote:Op zondag 31 juli 2005 18:09 schreef popolon het volgende:
En bowlen.
je bent even weg en we zijn topics verderquote:Op zondag 31 juli 2005 19:26 schreef placebeau het volgende:
Dit gaat me wel wat te snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |