waren drie kampen met de jeugdbeweging. vijf dagen als leider en dan 15 dagen als kok. Twas de max, alleen ben ik nu doodvermoeid.quote:
Ja, dat kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:10 schreef placebeau het volgende:
[..]
waren drie kampen met de jeugdbeweging. vijf dagen als leider en dan 15 dagen als kok. Twas de max, alleen ben ik nu doodvermoeid.
ben nu op zoek naar een studentenjob.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen.
Moet je meteen weer aan de slag of kun je nog een paar dagen uitrusten?
Doeiquote:
Het is maar wat je hoi noemt.quote:
I I I Iquote:
je vergeet je PI.quote:
quote:
Vervelend he, zo'n nieuwe dag.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:16 schreef popolon het volgende:
Mogge.
ja, beetje niksen enzo hequote:Op maandag 1 augustus 2005 22:48 schreef popolon het volgende:
Ik ben al 4 maanden op vakantie man.
studentenjob als in een baan waarbij je kan uitslapen en veel drinken?quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:16 schreef placebeau het volgende:
[..]
ben nu op zoek naar een studentenjob.
quote:
1 2 3 | <?php ?> |
1 |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
uniek.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:25 schreef popolon het volgende:
Hey m'n logo is doormidden.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |