Niet echt.quote:
Whehehe.quote:
Ik ben idd ook het spoor bijster.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:00 schreef rubbereend het volgende:
verwarrend
natuurlijk, dit topic is een serieuze discussieomgevingquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:09 schreef popolon het volgende:
Ja waar gaat 't over?
Of beter: Moet 't ergens over gaan
Oh shit ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
natuurlijk, dit topic is een serieuze discussieomgeving
Scheer je weg vlerk.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:22 schreef mitt het volgende:
Hij gaat lekker.
dat was ik al van plan.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Scheer je weg vlerk.
Ga pitten.
We rekken dit topic tot het atp tennistoernooi van Sint Petersburg. Dan maken we daar geen speciaal topic voor aan, kan in deze. Als gevolg zal het forum rustiger zijn en dan kan zjroentje naar Oasis in Brussel en Mitt in zijn eentje oppassen op het forum.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:49 schreef pfaf het volgende:
Kijk, dat zie ik graag. 2 weken off-line en nog steeds hetzelfde topic.!
Daar die afname aan drukte, kan jij zelfs ook naar Brussel.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:07 schreef XL het volgende:
[..]
We rekken dit topic tot het atp tennistoernooi van Sint Petersburg. Dan maken we daar geen speciaal topic voor aan, kan in deze. Als gevolg zal het forum rustiger zijn en dan kan zjroentje naar Oasis in Brussel en Mitt in zijn eentje oppassen op het forum.
Als we dat niet bedacht houden zouden we echt wel al indeel 14
hebben gezeten hoor....
wat hij zegtquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:07 schreef XL het volgende:
[..]
We rekken dit topic tot het atp tennistoernooi van Sint Petersburg. Dan maken we daar geen speciaal topic voor aan, kan in deze. Als gevolg zal het forum rustiger zijn en dan kan zjroentje naar Oasis in Brussel en Mitt in zijn eentje oppassen op het forum.
Als we dat niet bedacht houden zouden we echt wel al indeel 14
hebben gezeten hoor....
ben je gek ofzoquote:Het wordt tijd dat het academiejaar weer begint
datquote:
Hoolsquote:
quote:
Het is allemaal gespeeld. Mijn klonen amuseren zich kostelijk daar...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]je aversie tegen hools zit echt diep he
Die van mij heet Rubbereendquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:12 schreef popolon het volgende:
Nog meer klonen.
Ik ben zo dapper ze te verklappen.
anders verraad ik me zelfquote:
quote:
Daarom begon ik ook weer met plaatjes in de hardlopende topics.... anders raken we verwend met die nachtsnelheden... zo houdt je het lekker traag.quote:
tweaker!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:58 schreef popolon het volgende:
Nou, de plaatjes komen niet van de fokservers dus dat zou weinig uit moeten maken.
wat ik zegquote:
*XL geeft At Fundum eindelijk wat te drinkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:17 schreef At_Fundum het volgende:
Doe nog maar een rondje op Rens [afbeelding]
Cut-kookiesquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
*XL geeft At Fundum eindelijk wat te drinken
20.00 toch?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:23 schreef At_Fundum het volgende:
't is vijf uur geweest, dan pak ik vast een biertje op de ceremonie van Rens Blom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |