het bericht der berichten al ontvangen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:51 schreef zjroentje het volgende:
Het vliegt.
Ik fake dat ik in de kroeg zit....quote:
Nope. Ruis op de lijn denk ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:52 schreef mitt het volgende:
[..]
het bericht der berichten al ontvangen?
3 weekjes zijn zo voorbij.quote:
Is gebeurdquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb het EnecoTour-topic dichtgegooid en ik kan de OP niet meer quotenwie maakt ff een nieuwe?
quote:
ik wou al zeggen, het forum gaat wel snel.quote:
je kent toch het verhaal van Lemond?quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:44 schreef popolon het volgende:
We gaan een dag en nacht kamperen in het noorden van Michigan, zwagert heeft 't jachtgeweer mee, je weet namelijk niet of je een beer tegen 't lijf kan lopen.![]()
Misschien tot nooit.
quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:44 schreef popolon het volgende:
We gaan een dag en nacht kamperen in het noorden van Michigan, zwagert heeft 't jachtgeweer mee, je weet namelijk niet of je een beer tegen 't lijf kan lopen.![]()
Misschien tot nooit.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:17 schreef placebeau het volgende:
[..]
spannend
Ik heb gemerkt dat er weer een HCE competitiemanager is.
Ik ken meer dan de helft van mijn team niet, maar patrick pothuizen loodst mij ongetwijfeld naar de overwinning.
verdomme, ik had het kunnen raden.quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]Potje mag al blij zijn als ie aan zn wedstrijdjes komt
beren of was de inkt op?quote:
toch alleen maar herhalingen, dat hebben we hier zelfsquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:50 schreef popolon het volgende:
Neen, op tijd thuis voor Seinfeld.
Ja dat lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
toch alleen maar herhalingen, dat hebben we hier zelfs
It's a dirty job.....quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:29 schreef mitt het volgende:
Hoelang heb je er over gedaan?
uurtje of drie?
awardsquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:39 schreef XL het volgende:
[..]
It's a dirty job.....
maar stel je voor dat je uit het topic ligt, dat wil je ook niet hebben....
Dat balkon![]()
Indoor-BBQ![]()
Hools![]()
Zolang ze dat niet in SPT doen vind ik 't best.quote:
iddquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Zolang ze dat niet in SPT doen vind ik 't best.
quote:
Franzzzzzz .....quote:
Ferdinand?quote:
volgens mij is er niks mis met m'n mailserver.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:21 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
Pas geweest, potverdikke wat lekker.
Volgens mij werkt die van zjr niet echt goed.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:19 schreef mitt het volgende:
[..]
volgens mij is er niks mis met m'n mailserver.
Maar ik krijg niks![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Volgens mij werkt die van zjr niet echt goed.
Hools!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |