heb je eerder opgeslagen spellen wel verwijdert (bij cm2 kon je er toen maar 8 verschillende opslaan)quote:Op zondag 31 juli 2005 22:07 schreef Eric_Cantona het volgende:
V'domme, kan m'n spel niet meer opslaanHeb al verschillende dingen geprobeerd, andere naam, etc.. Nix helpt
Iemand 'n idee hoe ik dit kan aanpakken? Heb net m'n team op de rails en 't gaat verdomd goed, nog nooit zoveel succes gehad met 'n op elkaar afgestemd team..
Probeer Freddy Adu eens te halen, ben benieuwd of je die kan halen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:25 schreef Greetings het volgende:
Ik ben zojuist met Brondby begonnen...
Welke spelers zouden jullie op de eerste dag meteen al halen? Er zijn vast wel een aantal niet-te-missen transfervrije spelers waar je meteen bij moet zijn.... Pezzarossi denk ik?
En welke talenten zijn de allergrootste in het spel en zou ik naar Brondby kunnen halen?
Ja, dat was ik al van planquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:27 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Probeer Freddy Adu eens te halen, ben benieuwd of je die kan halen.
Freddy Guarin is ook een goeie.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:30 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ja, dat was ik al van plan
Ben ook benieuwd. Ik denk dat het wel zal lukken als ik meteen toesla.
Guarin wist ik idd.quote:
Je hebt toch geen Hitman Pro draaien als je FM speelt? Want die 2 gaan niet samen. FM maakt ook nog gebruik van een TEMP dir voor data, als die door 1 of ander programma leeggegooid wordt voordat je hebt kunnen saven, dan is het gewoonquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
't Programma wordt niet afgesloten he, alleen als ik 't spel wil opslaan dan is ie even bezig en daarna krijg ik de melding dat 't niet opgeslagen kon worden..
Heb wel sinds kort 'n ander antivirusprogramma, maar kan nix vinden waardoor 't tegengehouden zou kunnen worden.. Zal es proberen op te slaan als 't AV-programma uitstaat..
[edit] Dat werkte dus niet
Motta is een goeie goalkeeper. Kost niet zoveel als het goed is. Die haalde ik altijd met Napoli, deed het erg goed. Harbuzi is een goeie AMC, Ederson ook, Ederson speelt voor RS Futebol. Je moet alleen wel even geduld met ze hebben. Tip van een collega. Daniel Arrieta. Schijnt een Deen te zijn. Ik heb ooit met Heerenveen Hosain Kaebi gehaald, is een AMR dacht ik. Deed het ook erg goed. Marcel Majoros deed het ook onwijs goed, strooide aan de linkerkant met assists. Konrad Nowak Is best een goeie spits. Maar heeft ook even tijd nodig.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:42 schreef Greetings het volgende:
[..]
Guarin wist ik idd.
Nee ik zoek ook goedekope spelers. Ik zie dat ik maar 2,3 miljoen euro budget heb![]()
Ik zou Majoros proberen. Kost maar 50k als het goed is.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:41 schreef Greetings het volgende:
Helaas...Adu wou niet
En ook Mokoena en Vilakazi blijken onhaalbaar.....
Enige "aankoop" tot nu toe is Pezzarossi.
Aurora GS Blue (Left)quote:
Is dat van een mailbaar formaat?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:51 schreef PirE het volgende:
[..]
Aurora GS Blue (Left)
Heb ik van sortitoutsi maar die is down atm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |