abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29321774
quote:
Op zondag 31 juli 2005 22:07 schreef Eric_Cantona het volgende:
V'domme, kan m'n spel niet meer opslaan Heb al verschillende dingen geprobeerd, andere naam, etc.. Nix helpt

Iemand 'n idee hoe ik dit kan aanpakken? Heb net m'n team op de rails en 't gaat verdomd goed, nog nooit zoveel succes gehad met 'n op elkaar afgestemd team..
heb je eerder opgeslagen spellen wel verwijdert (bij cm2 kon je er toen maar 8 verschillende opslaan)
is er genoeg free space op je computer
sommige mensen hebben hun computer zo ingesteld dat een map maar een maximaal aantal kb/mb mag hebben.
ik hoop voor je dat het geen herinstall. word
pi_29322410
Heb er maar 2 staan, ik denk dat 't komt omdat ik m'n pc telkens in slaapstand zet, dat werkte voorheen vlekkeloos. Kon ik 't spel gewoon aan laten staan en meteen verder spelen.. Ik speel 't seizoen i.i.g. af en dan zie ik verder.. Anders wordt 't namen noteren en proberen die in 'n nieuw spel weer aan te trekken, etc..
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_29322895
heb je misschien een antivirus de jouw programma automatsch afsluit als je langere tijd niet gebruikt
pi_29323037
't Programma wordt niet afgesloten he, alleen als ik 't spel wil opslaan dan is ie even bezig en daarna krijg ik de melding dat 't niet opgeslagen kon worden..

Heb wel sinds kort 'n ander antivirusprogramma, maar kan nix vinden waardoor 't tegengehouden zou kunnen worden.. Zal es proberen op te slaan als 't AV-programma uitstaat..

[edit] Dat werkte dus niet

[ Bericht 16% gewijzigd door Eric_Cantona op 01-08-2005 14:17:49 ]
pi_29323589
Ik ben zojuist met Brondby begonnen...

Welke spelers zouden jullie op de eerste dag meteen al halen? Er zijn vast wel een aantal niet-te-missen transfervrije spelers waar je meteen bij moet zijn.... Pezzarossi denk ik?

En welke talenten zijn de allergrootste in het spel en zou ik naar Brondby kunnen halen?
pi_29323660
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:25 schreef Greetings het volgende:
Ik ben zojuist met Brondby begonnen...

Welke spelers zouden jullie op de eerste dag meteen al halen? Er zijn vast wel een aantal niet-te-missen transfervrije spelers waar je meteen bij moet zijn.... Pezzarossi denk ik?

En welke talenten zijn de allergrootste in het spel en zou ik naar Brondby kunnen halen?
Probeer Freddy Adu eens te halen, ben benieuwd of je die kan halen.
pi_29323751
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:27 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Probeer Freddy Adu eens te halen, ben benieuwd of je die kan halen.
Ja, dat was ik al van plan
Ben ook benieuwd. Ik denk dat het wel zal lukken als ik meteen toesla.
pi_29323827
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:30 schreef Greetings het volgende:

[..]

Ja, dat was ik al van plan
Ben ook benieuwd. Ik denk dat het wel zal lukken als ik meteen toesla.
Freddy Guarin is ook een goeie.

[ Bericht 2% gewijzigd door BobRooney op 01-08-2005 14:35:12 (zie dat je transfervrije spelers zoekt.) ]
pi_29324121
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:32 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Freddy Guarin is ook een goeie.
Guarin wist ik idd.

Nee ik zoek ook goedekope spelers. Ik zie dat ik maar 2,3 miljoen euro budget heb
pi_29324970
Eric_Cantona

je kan het spel opslaan op 2 manieren nl via opties (handig als je door wilt blijven spelen)
en als het spel afsluit zonder eerst te saven.
bij de laatste manier krijg je een apart scherm waar je kunt aanwijzen waar het spel wilt opslaan, zowel de map als de submap (naam spel) verander van (hoofd) map, maak desnoods een nieuwe.

als dit ook niet helpt ben ik bang dat het spel opnieuw moet installeren
tip
bewaar de map wat je het laatst hebt opgeslagen, met een beetje mazzel kun je na het herinstaleren hem weer openen.
start fm dan optie spel laden. en dan die map opzoeken.
succes
  maandag 1 augustus 2005 @ 15:12:05 #136
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29325024
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
't Programma wordt niet afgesloten he, alleen als ik 't spel wil opslaan dan is ie even bezig en daarna krijg ik de melding dat 't niet opgeslagen kon worden..

Heb wel sinds kort 'n ander antivirusprogramma, maar kan nix vinden waardoor 't tegengehouden zou kunnen worden.. Zal es proberen op te slaan als 't AV-programma uitstaat..

[edit] Dat werkte dus niet
Je hebt toch geen Hitman Pro draaien als je FM speelt? Want die 2 gaan niet samen. FM maakt ook nog gebruik van een TEMP dir voor data, als die door 1 of ander programma leeggegooid wordt voordat je hebt kunnen saven, dan is het gewoon en opnieuw beginnen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29325262
Laatste save is van 30-7 dus ik ben niet alles kwijt.. Maak nu i.i.g. een kopietje van m'n selectie en welke spelers ik al voor 't nieuwe seizoen aangetrokken heb en dan zien we wel hoe ver ik kom

Niet 't einde van de wereld, maar wel ongelofelijk balen.. Ik denk eerlijk gezegd dat 't aan McAfee Virusscan ligt, die heb ik er sinds 'n paar dagen opstaan en die zal die temp-folder wel leeggooien of zo
pi_29325322
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:42 schreef Greetings het volgende:

[..]

Guarin wist ik idd.

Nee ik zoek ook goedekope spelers. Ik zie dat ik maar 2,3 miljoen euro budget heb
Motta is een goeie goalkeeper. Kost niet zoveel als het goed is. Die haalde ik altijd met Napoli, deed het erg goed. Harbuzi is een goeie AMC, Ederson ook, Ederson speelt voor RS Futebol. Je moet alleen wel even geduld met ze hebben. Tip van een collega. Daniel Arrieta. Schijnt een Deen te zijn. Ik heb ooit met Heerenveen Hosain Kaebi gehaald, is een AMR dacht ik. Deed het ook erg goed. Marcel Majoros deed het ook onwijs goed, strooide aan de linkerkant met assists. Konrad Nowak Is best een goeie spits. Maar heeft ook even tijd nodig.

Als het goed is, vallen deze spelers wel binnen je budget.
pi_29325911
Helaas...Adu wou niet

En ook Mokoena en Vilakazi blijken onhaalbaar.....

Enige "aankoop" tot nu toe is Pezzarossi.
pi_29325916
Opnieuw opgestart, de save van de 30e doet 't nog, alleen zo'n 15 wedstrijden kwijt en wat transfers.. Maar die kan ik nu weer opnieuw doen, zijn geen "gewilde" spelers, dus Even getjekt of ie nu wel weer opslaat en dat deed ie, dus wat precies 't probleem was weet ik niet.. Wel wat vaker saven vanaf nu
pi_29325949
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 15:41 schreef Greetings het volgende:
Helaas...Adu wou niet

En ook Mokoena en Vilakazi blijken onhaalbaar.....

Enige "aankoop" tot nu toe is Pezzarossi.
Ik zou Majoros proberen. Kost maar 50k als het goed is.
pi_29326126
Arrieta ben ik aan het scouten, Kaebi ziet er goed uit, maar is nogal duur. Harbuzi scout ik ook, Nowak is een koopje. Majoros zit er ondanks m'n huge database niet in en Ederson is veel te duur.

Ik heb ook een site met goede spelers geraadpleegd.
pi_29327789
Het schiet niet op hier.... Romero verkiest Kerkyra boven mij en Melgar prefereerde Erfurt....
pi_29331709
Majoros komt uit het tweede van PSV, dus daar moet je het land voor geselecteerd hebben.

Sta nu eerste in de PL met Wolves, oa door een 2-0 winst op grootste rivaal Arsenal (2 goals van Miccoli), dat nu 1 puntje achter me staat.

In de winter zijn er een aantal mensen verkocht:
- Nigel de Jong D RLC -> Barcelona (15 miljoen)
- Kevin Hofland D C -> Sevilla (8.5 miljoen)
- Jhon Jairo Mosquera F RLC -> Valencia (22.5 miljoen)
- Morgan de Sanctis GK -> Vitesse (1.8 miljoen)

Mijn transferbudget is nu erg groot, iets minder dan 50M, maar ik ben niet van plan er iets mee te doen. De selectie is wel mooi zo. Nilmar (S C) komt transfervrij in de zomer, en ik ga ook proberen Ronaldinho transfervrij aan te trekken.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_29331756
Goed, heb ASWH maar in de eerste divisie gezet, na al die databasecrashes had ik even geen zin weer te gaan veranderen. Met ASWH begonnen dus. Geen budget en uiteraard een slecht stadion. Maar goed. Eerst een oefencup georganiseerd, de ASRO Cup. In een deelnemersveld met Barendrecht, Heerjansdam en FC Dordrecht won ik mijn eigen cup. Leuk dus. Voor de Amstel Cup gewonnen van VVV-Venlo, na een 0-0 won ik de strafschoppenreeks met 1-0.

Dit is mijn team:

In de competitie eerst verloren bij Helmond Sport met 2-0, daarna gewonnen van MVV thuis. Ook 2-0. Mijn eerste zege in competitieverband dus al in duel 2 behaald, waardoor ik nu met 3 uit 2 sta.

Hier nog een screenshot om te tonen dat, met behulp van de link van Superheld, het invoegen van foto's is gelukt:

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29332879
Zojuist weer 'tzelfde probleem gehad, meteen alles afgesloten en McAfee opdracht gegeven nix meer in de temp-folder te doen. Es kijken of dit dan helpt
  maandag 1 augustus 2005 @ 19:43:18 #147
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29333517
Wat vinden jullie van deze keeper? Hij heeft veel hogere stats als mijn andere keeper maar een mager 6-je vind ik niet echt overtuigend. Hij zit nu op de bank omdat hij problemen had met de druk van first-team football. Het is zijn 3e jaar bij de club.

- Seizoen 1 - U18s & 3 maanden Notts County (Conference)
- Seizoen 2 - U18s & 2e helft van het seizoen een basisplaats (29 wedstrijden, 16x clean sheet, 7.45)
- Seizoen 3 - in de basis begonnen maar erg onzeker met veel fouten.

Is dit een topkeeper voor de toekomst of niet? Hij is namelijk nogal duur om hem (1 of 2 jaar) op de bank te laten zitten. Ik vermoed dat ik hem te snel gebracht heb, 18 is ook wel erg jong voor een keeper, maar bij Boro staat er een keeper van 19 in de goal die ik uit de reserves geplukt heb en geen vuiltje aan de lucht.

De reden dat ik het vraag. Mijn 2e keeper bij Hull staat in de belangstelling van veel teams. Hij heeft niet echt goede stats maar keept wel solide. Ik kan hem dus verkopen, maar dan loop ik het risico dat dit "talent" me weer een boel punten kost met zijn blunders onder druk.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29333600
Dude, welke skin is dat??
Xbox Live Gamertag: Harmen84
  maandag 1 augustus 2005 @ 19:51:16 #149
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29333867
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 19:45 schreef Harmen1984 het volgende:
Dude, welke skin is dat??
Aurora GS Blue (Left)

Heb ik van sortitoutsi maar die is down atm.
pi_29333937
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 19:51 schreef PirE het volgende:

[..]

Aurora GS Blue (Left)

Heb ik van sortitoutsi maar die is down atm.
Is dat van een mailbaar formaat?
Xbox Live Gamertag: Harmen84
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')