vooral dat laatste zal het probleem worden, denk ik ook al mag ze mee !quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:39 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Voor een flinke salarisverhoging en een goede woning in Ghana EN de goedkeuring van vrouwlijf is alles bespreekbaar toch![]()
ik niet, ik heb pas net een paar dagen een DVD-spelertquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:48 schreef dndiek het volgende:
ik ga zo ook maar eens wat dvd's bestellen of kopen voor in de nieuwe dvd-speler![]()
Iemand nog tips?
alles van Hans Teeuwen, Mr Bean, Friends en Medisch Centrum West natuurlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:48 schreef dndiek het volgende:
ik ga zo ook maar eens wat dvd's bestellen of kopen voor in de nieuwe dvd-speler![]()
Iemand nog tips?
zoveeel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:48 schreef dndiek het volgende:
Iemand nog tips?
echte aanraders?quote:
en alle Star Trek series niet te vergeten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
alles van Hans Teeuwen, Mr Bean, Friends en Medisch Centrum West natuurlijk
Godfather. Lord of the rings. alle EE'squote:
die heb ik zelfs!quote:
Niet alle Star Trek's....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
en alle Star Trek series niet te vergeten.
en Twin Peaks
en The Office
en... en ... en...![]()
waar zal ik beginnenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:48 schreef dndiek het volgende:
Iemand nog tips?
Een paar must-haves die niet al te standaard zijnquote:
om te beginnen chinatown natuurlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:12 schreef dndiek het volgende:
[..]
Een paar must-haves die niet al te standaard zijn
city of god. ook een mooie film dndiekquote:
kan wel een hele lijst hier noemen, maarja of dat zin heeft.. Ik raad je aan de imdb top 250 is te bekijken http://www.imdb.com/top_250_filmsquote:
vertelquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:30 schreef appelsientje het volgende:
Iemand hier toevallig veel verstand van MySQL ??
nee, maar gooi het maar in de groep hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:30 schreef appelsientje het volgende:
Iemand hier toevallig veel verstand van MySQL ??
nee laat maar.....quote:
goed plan!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:06 schreef appelsientje het volgende:
zo nog maar 40 min en dan ga ik weer naar huis
Frans = Loek!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:00 schreef Dos37 het volgende:
Wat is er met frans
Ik had een hele tijd geleden van een producer van NOVA ook al zoiets gekregen, maar dan alleen voor het behoud van NOVA. Soort actie binnen een actie kennelijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:08 schreef methodmich het volgende:
http://www.nps.nl/actie
De NPS moet blijven!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:08 schreef methodmich het volgende:
http://www.kalou.nl/actie
Kalou moet blijven!
Het stikt van dat soort actiesquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik had een hele tijd geleden van een producer van NOVA ook al zoiets gekregen, maar dan alleen voor het behoud van NOVA. Soort actie binnen een actie kennelijk.
quote:
PREMtime mag van mij direct van de buis hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:08 schreef methodmich het volgende:
http://www.nps.nl/actie
De NPS moet blijven!
Hey rechtse bal, ga wandelen jijquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
PREMtime mag van mij direct van de buis hoor
Ja dat heb ik dus ook.. maar ik heb geen geld meerquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:16 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Morgen seizoen 7 binnen, dan hoef ik alleen nog 8 & 9.
Oh, dat zal best. Maar ik ken toevallig die jongen, dus dan krijg ik wat meer spam uit dat kamp.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Het stikt van dat soort acties
www.SCHmoetblijven.nl
ik kliktequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Het stikt van dat soort acties
www.SCHmoetblijven.nl
Ach, seizoen 8 en 9 hebben niet zoveel haast. Seizoen 1 t/m 6 zijn toch veruit het leukstequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook.. maar ik heb geen geld meer
arm studentjequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook.. maar ik heb geen geld meer
Dan had ik gezegd dat ze de hele publieke omroep wel kunnen afschaffenquote:
ik ookquote:
klopt.. maar ik heb nog niks gezien van 8 en 9...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ach, seizoen 8 en 9 hebben niet zoveel haast. Seizoen 1 t/m 6 zijn toch veruit het leukste
Jaquote:
Andere Tijden - Kunststofquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overigens moeten "Met het mes op tafel" en Sesamstraat uiteraard wel blijven
En Popquiz en Comedy Factory
En de rest dan? Cultuurbarbaar, schoft en alles lelijks!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
PREMtime mag van mij direct van de buis hoor
Grappenmaker....ik heb een huis gekocht, dus mijn geld is ook opquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
klopt.. maar ik heb nog niks gezien van 8 en 9...
[..]
JaMaar je mag me natuurlijk altijd geld schenken
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
En de rest dan? Cultuurbarbaar, schoft en alles lelijks!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overigens moeten "Met het mes op tafel" en Sesamstraat uiteraard wel blijven
En Popquiz en Comedy Factory
Andere Tijden is geweldig inderdaad!quote:
O oke ... nou ja ik kon het toch proberenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:32 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Grappenmaker....ik heb een huis gekocht, dus mijn geld is ook op![]()
heuh?quote:
helllllup...wanneer filkkeren die leipo's eens op ?quote:
ik ben al weg hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
helllllup...wanneer filkkeren die leipo's eens op ?
check CNNquote:
Ik ga uit van bronnen, jij niet echt.quote:
Zolang het niet op het anp en teletekst staat is het niet gebeurdquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik ga uit van bronnen, jij niet echt.
De Moslimterrorist kwam van Links!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:47 schreef SCH het volgende:
Zolang het niet op het anp en teletekst staat is het niet gebeurd![]()
Da's ook weer waar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Zolang het niet op het anp en teletekst staat is het niet gebeurd![]()
Doe maar. 17 jaar en 17 centimeterquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:48 schreef FrankyMcG het volgende:
Hey SCH, moet ik je nog een souveniertje meenemen uit Egypte?
Vandaag had ik dus een afspraak met ze:quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:43 schreef Bjoro het volgende:
al duidelijkheid Golfer aangaande CWI ?
groeien die banzaai-boompjes zo langzaamquote:
lekker nuttig dus allemaalquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Vandaag had ik dus een afspraak met ze:
CWI: "Oh u wilt zich inschrijven? Oké, u staat bij deze ingeschreven. Wilt u ook een uitkering aanvragen? Ja? Dat kunt u pas doen als de kantonrechter een uitspraak heeft gedaan. Dan moet u uw gegevens weer invullen via Internet en daarna opnieuw een afspraak met mij maken. "
Dawasut. 5 minuten later stond in weer buiten.
Hé das mijn copyright Mquote:
Tsss luie flikkers.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:01 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond eten we echt indonesisch van een toko waar we toevallig langswandelden
quote:
patatquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik moet ook nog nadenken wat ik ga eten vanavond
Tips ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |