http://www.deviantart.com/deviation/19481036/quote:
Goed bezig hoor, en bevalt het clauwheee ook op haar werk?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:51 schreef Noca het volgende:
[..]
Werk nog steeds 20 uur bij de KPN en de andere tijd werk ik freelance aan een website
En ik ben nog druk aan het solliciteren natuurlijk!
IB groep...moet ik ook nog ff heen bellen.
Wat?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:55 schreef Bjoro het volgende:
tjionge...het zal je gebeuren !
dittuh.....quote:
quote:
Dat je ex je op zo'n omslachtige manier probeert te zoekenquote:
Jah hoor, is ook pas haar 2e dag. Zijn wat aparte regeltjes, maar dat went wel denkt zequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:56 schreef Vom het volgende:
[..]
Goed bezig hoor, en bevalt het clauwheee ook op haar werk?
ik ga vanavond voor het eerst weer trainen, jij ook ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo kinders, ik ben dr weer vandoor...
Doen jullie ook alle dingen die ook doe?
Zoals ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:03 schreef Noca het volgende:
[..]
Jah hoor, is ook pas haar 2e dag. Zijn wat aparte regeltjes, maar dat went wel denkt ze
Wij beginnen zaterdag pas, maar dan ga ik net op vakantiequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik ga vanavond voor het eerst weer trainen, jij ook ?
dan ga ik toch iets doen wat niet niet doet, denk ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wij beginnen zaterdag pas, maar dan ga ik net op vakantie
ik ga vanavond bier drinken, is dat goed?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo kinders, ik ben dr weer vandoor...
Doen jullie ook alle dingen die ook doe?
in Moskou over 20 minuten !!!quote:
het voelt als half vijf 's ochtends, dus ik denk het wel.quote:
Mooi zoquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:03 schreef Noca het volgende:
[..]
Jah hoor, is ook pas haar 2e dag. Zijn wat aparte regeltjes, maar dat went wel denkt ze
Jij had werk in Utrecht eh, waar?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:26 schreef Vom het volgende:
[..]
Mooi zo
M'n pa is gisteren ook aan een nieuwe baan begonnen, belt ie net op, ja ik verveel me, ik moet stukken doorlezen
Aan de gracht in een werfkelder...quote:
Whehequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:26 schreef Vom het volgende:
[..]
Mooi zo
M'n pa is gisteren ook aan een nieuwe baan begonnen, belt ie net op, ja ik verveel me, ik moet stukken doorlezen
Gaat na een tijdje wel vervelen weerquote:
Voor een flinke salarisverhoging en een goede woning in Ghana EN de goedkeuring van vrouwlijf is alles bespreekbaar tochquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:34 schreef Bjoro het volgende:stond net een goede klant hier, die zegt "ik zou wel een soortgelijk bedrijfje willen starten in Ghana en dan wil ik jullie meenemen, jullie hebben de kennis en ik het geld "
en dat op de dinsdagmiddag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |