Vandaag had ik dus een afspraak met ze:quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:43 schreef Bjoro het volgende:
al duidelijkheid Golfer aangaande CWI ?
groeien die banzaai-boompjes zo langzaamquote:
lekker nuttig dus allemaalquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Vandaag had ik dus een afspraak met ze:
CWI: "Oh u wilt zich inschrijven? Oké, u staat bij deze ingeschreven. Wilt u ook een uitkering aanvragen? Ja? Dat kunt u pas doen als de kantonrechter een uitspraak heeft gedaan. Dan moet u uw gegevens weer invullen via Internet en daarna opnieuw een afspraak met mij maken. "
Dawasut. 5 minuten later stond in weer buiten.
Hé das mijn copyright Mquote:
Tsss luie flikkers.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:01 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond eten we echt indonesisch van een toko waar we toevallig langswandelden
quote:
patatquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik moet ook nog nadenken wat ik ga eten vanavond
Tips ?
wattequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Iets met groenten zou ook fijn zijn
Spaghetti!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tips ?
http://home.wanadoo.nl/loek.bronsdijk/quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tips ?
oow dat is heerlijk.quote:
Handigquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
http://home.wanadoo.nl/loek.bronsdijk/
het is natuurlijk ook een belangrijke beslissingquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Handig
En pasta of spaghetti is wel een goede. Ik ga nog even nadenken
Daarom. Geld, tijd, makkelijkheid. Wat ik de laatste paar dagen heb gegeten, de komende dagen waarschijnlijk ga eten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:22 schreef Dos37 het volgende:
[..]
het is natuurlijk ook een belangrijke beslissing
maar je moet ook zeker lekker eten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Daarom. Geld, tijd, makkelijkheid. Wat ik de laatste paar dagen heb gegeten, de komende dagen waarschijnlijk ga eten.
Ik moet wel genoeg vitamines en groenten binnenkrijgen natuurlijk![]()
Dat gebeurd ook echt wel. Binnen een jaar een echte keukenprins gewordenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:27 schreef Dos37 het volgende:
[..]
maar je moet ook zeker lekker eten.
Jackie Brownquote:
leuke titels, welke versie van italian job 2003 of die uit 69?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
Jackie Brown
Scarface
Italian Job
Reservoir Dogs
Boondock Saints
pulp fiction vergeten of had je die al.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
Jackie Brown
Scarface
Italian Job
Reservoir Dogs
Boondock Saints
Koopt ie Jackie Brown, de minste van QTquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
Jackie Brown
Scarface
Italian Job
Reservoir Dogs
Boondock Saints
2003, maar die andere komt er ook nog wel een keerquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
leuke titels, welke versie van italian job 2003 of die uit 69?
Al te vaak gezien.... komt misschien nog wel een keerquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:41 schreef Dos37 het volgende:
[..]
pulp fiction vergeten of had je die al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |