Hey loonslaaf!quote:
Tja nog steeds druk bezig met al die regeltjes aanleren..hongerklappen enzoquote:
Aardappels en hamburgers hier. Ben uit bezuinigingsmaatregelen helemaal naar de jumbo gelopenquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Boondock Sains is fucking geniaal
overlopert.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:27 schreef popolon het volgende:
Wacht maar tot ze met een kraai aan komen zetten.
Oh ja, ik ben weer weg.quote:
goede zaak.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:47 schreef SCH het volgende:
[..]
ik werk dur
kheb fmiddg briefje in de bus gedaan bij de mensen in de msg van de wetering![]()
"Mocht u binnenkort een wat merkwaardig manspersoon (in de vorm van een jongeman) rond zien lopen die verwilderd uit zijn ogen kijkt, om zijn vader of moeder of een euro vraagt of aan u vraagt waar toch het Cafe Hools in Utrecht is gevestigd, benadert u hem dan vriendelijk en houd hem aan de praat en bel zo snel mogelijk ondergetekende"quote:
Dan schijt je wel wat af zegquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:52 schreef SCH het volgende:
Noca, ik moet altijd poepen als jij in Hools komt.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:54 schreef SCH het volgende:
[..]
"Mocht u binnenkort een wat merkwaardig manspersoon (in de vorm van een jongeman) rond zien lopen die verwilderd uit zijn ogen kijkt, om zijn vader of moeder of een euro vraagt of aan u vraagt waar toch het Cafe Hools in Utrecht is gevestigd, benadert u hem dan vriendelijk en houd hem aan de praat en bel zo snel mogelijk ondergetekende"
ik ook.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:54 schreef Noca het volgende:
[..]
Dan schijt je wel wat af zeg
Ik poep altijd in Hools.
het zou ook maar zo Erikt kunnen zijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:54 schreef SCH het volgende:
[..]
"Mocht u binnenkort een wat merkwaardig manspersoon (in de vorm van een jongeman) rond zien lopen die verwilderd uit zijn ogen kijkt, om zijn vader of moeder of een euro vraagt of aan u vraagt waar toch het Cafe Hools in Utrecht is gevestigd, benadert u hem dan vriendelijk en houd hem aan de praat en bel zo snel mogelijk ondergetekende"
Die is vermistquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het zou ook maar zo Erikt kunnen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |