die is verzopenquote:
Ik heb er een foto van je bijgedaan - vind je dat erg?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mooi dat mensen mij al kennen voordat ik er gevestigd ben
Toch niet die ene?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb er een foto van je bijgedaan - vind je dat erg?
Een maand of 7 geleden heb je dr voor het laatst gezien ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:37 schreef pascalheister het volgende:
mijn god zie ik net een buurmeisje door de straat lopen (al een tijd niet meer gezien) met een zwangere buik, en ze is ook nog zo'n 3/4 jaar jonger dan mij... die is er vroeg bij
zeg maar dik 2 jaar, als het niet langer isquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een maand of 7 geleden heb je dr voor het laatst gezien ?
O? Hm, ik drink veel bakken koffie per dag, veel bier, en nog steeds ondergewicht hier.quote:
Dat was net na mijn metamorfose, ik mocht nog niet vertoont wordenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:40 schreef pascalheister het volgende:
hey voreg ik heb deze foto nog van je
[afbeelding]
* Stargazer gaat ook maar meteen een bakkie senseo makenquote:
Kheb alleen citroentheequote:
AH Korenbeurs is er ook nogquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:06 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kheb alleen citroentheeEn ik heb geen zin om nu nog andere smaken te gaan halen bij de avondwinkel in de Oude Boteringe
*schenkt thee inquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:08 schreef clauwheee het volgende:
[..]
AH Korenbeurs is er ook nog
Maar citroen is prima hoor
Het zal je maar gebeuren zegquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:14 schreef tong80 het volgende:
Kijkerstip :
02/08 21.30u VRT-1
Actuamagazine
"Zonder verdoving"
Wat doe je als je wakker wordt tijdens
je operatie? Je ligt op de operatie-
tafel: je hoort alles, ruikt alles en
voelt alles.
Maar omdat je spierverlammers hebt
gekregen, kan je niet bewegen en dus
geen teken geven aan de dokters. Een
vreselijke nachtmerrie.