nog niet nodig: Wat te doen bij Fok! Muziek Trivia jubileaquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Oef! 499 alweer! En ik heb helemaal geen jubileumvraag gemaakt...
Technisch gesproken was ik nog aan de beurt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Grrrrrrrrrrrrr, heb er net een verzonnen!
Doelde op jubileumvraag...quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:48 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Technisch gesproken was ik nog aan de beurt.Ik had aangegeven dat ik even weg moest, en toen ik bij terugkomst dat nog niemand een vraag had gesteld, tja.
Ah okay.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Doelde op jubileumvraag...
Ha, we hebben een vrijwilliger gevonden voor de vacature van jubileum-spelleider/ceremoniemeester. Tof dat je jezelf opoffert Timmiequote:Op maandag 1 augustus 2005 11:51 schreef timbob het volgende:
wie doet eigenlijk de puntentelling? van de jubulumvragen enzo
Heel tof van je Timbob! Sportief ook vooral!quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ha, we hebben een vrijwilliger gevonden voor de vacature van jubileum-spel/ceremoniemeester. Tof dat je jezelf opoffert Timmie![]()
geen probleemquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heel tof van je Timbob! Sportief ook vooral!![]()
coldplay?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:12 schreef bartrid het volgende:
Doodgaan op het podium.....
Wie staat er op 1 in zowel de singles als album hitlijst in Engeland?
Ter info: ik hou nu de puntentelling bij... en stuur ze door naar Belsen.... zodat hij de stand op kan maken. Verder wil ik ook wel de puntentelling etc van het komende jubileum doen..... had ik ook al eens gezegd volgens mij.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:51 schreef timbob het volgende:
wie doet eigenlijk de puntentelling? van de jubulumvragen enzo
nope geen van allen. Wel een ongelofelijk zeiknummer als single en deze meneer heeft zelfs z'n eigen topic hier in het muziek forum...quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:28 schreef Mark het volgende:
Daniel Powter lijkt me ook wel in de smaak te vallen in de UK
die ja. DaisyDuke +1quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:37 schreef DaisyDuke het volgende:
James Blunt?
Klopt helemaal!quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:49 schreef Grobbel het volgende:
Illinoise van Sufjan Stevens geloof ik.
1+ htabbalB_kcaSquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Of Cannibal Corpse
Join the (metal-)clubquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
GRRRRRRRRRRRRR, ben ook even weg hoor...
Ik zal speciaal voor jou op zoek gaan naar meer lang haarquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
GRRRRRRRRRRRRR, ben ook even weg hoor...
quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik zal speciaal voor jou op zoek gaan naar meer lang haar
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:47 schreef Mark het volgende:
Stryper
En nu niet meer mokken, he?quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Tony Iommi
Blijkbaar weet niet iedereen dat BS vragen voor jou zijn....quote:
en Melvins, vergeet de Melvins niet.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:57 schreef Mark het volgende:
[..]
Blijkbaar weet niet iedereen dat BS vragen voor jou zijn....
quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
en Melvins, vergeet de Melvins niet.
Er zitten blijkbaar meer liefhebbers bij Muziek trivia:quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:57 schreef Mark het volgende:
[..]
Blijkbaar weet niet iedereen dat BS vragen voor jou zijn....
Ik kan weer doorgaan met hobbyen vanavondquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:17 schreef peaceman het volgende:
Bettie Serveert – Leg
Jewel – Hands
Waterboys – Bang on the ear
The Smiths – big Mouth strikes again
Art Garfunkel – Bright Eyes
Nick Cave – Into my arms
Cypress Hill - Insane in the brain
Rolling Stones – Under my thumb
Aerosmith – Pink
Poema’s – Houten hart
quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:29 schreef DaisyDuke het volgende:
Linda Perry?
Met het huidige tempo zijn we nog voor 3 uur in topic 500.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:30 schreef peaceman het volgende:
Da's snel...
Welk nummer?quote:It's not hard to realize
Just look into her false colored eyes
quote:You're put down in her book
You're number 37, have a look
Waarschijnlijk sowieso geen Engelstaligen, want 'realize' is Engels gespeld, 'colored' Amerikaans...quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:41 schreef peaceman het volgende:
Vast Belgen...
quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:44 schreef Neleos het volgende:
Velvet Underground - Sunday Morning?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:44 schreef Neleos het volgende:
Of Femme Fatale volgens mij
Klets. '-ze' in plaats van '-se' komt meer in het Amerikaans voor dan in het Engels. Het lijkt mij wel degelijk een Amerikaanse band, of in elk geval een Amerikaanse lyrics-site.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Waarschijnlijk sowieso geen Engelstaligen, want 'realize' is Engels gespeld, 'colored' Amerikaans...
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:46 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Klets. '-ze' in plaats van '-se' komt meer in het Amerikaans voor dan in het Engels. Het lijkt mij wel degelijk een Amerikaanse band, of in elk geval een Amerikaanse lyrics-site.
Hmm en ik zat nog te denken... Nee dat kan niet, want die zijn met minder.... Hoe stom kun je je vergissen...quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:58 schreef bukgeit het volgende:
Monza?
quote:Originally written as a poem by a Jewish schoolteacher named Abel Meeropol , it tried to evoke the horror of lynching, initially by its lyrics, but later on by its haunting music as well, also composed by Meeropol. Even thoughnever really proliferated herself as a political singer before 1939, and the black civil rights movement would still take several years to really get off the ground, she decided to add it to her repertoire anyway, after Barney Josefson, founder of the integrated New York club Café Society where she performed, had asked Meeropol to play it for her on piano. It was the measures that Josefson took that made the song exquisitely powerful – every time
performed it, the personnel would cease their activities, the lights would be dimmed except for a spotlight on
; and every time after the song had ended, she would walk off-stage with no bow, nor any encores. Word of mouth recommendations soon turned her rendition of the poem into something legendary, putting a focus on the word ‘swinging’ – which many whites thought was the African-American’s main asset in those days, fulfilling the stereotype of the black man as a happy, swinging, music-loving and smiling caricature. By putting it in the context of a hanging, she stunned friend and foe alike, including her manager John Hammond; who on his part had advised against her use of
as a protest song. That was also the reason she had to go to another record label other than her regular one in order to record it. The song was an instant hit however, and would become one of the most iconic protest songs in black music history.
Litpho +1quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:18 schreef Litpho het volgende:
Billie Holiday - Strange Fruit.
Nee, dan had JEEP er wel tussen gestaan.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:52 schreef bartrid het volgende:
stereophonics?
Uiteraardquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:56 schreef Grobbel het volgende:
Sugababes, trouwens?
Sorry, je hebt gelijk. Desalniettemin was JEEP wel oorspronkelijk als titel bedoeld:quote:
quote:Prior to releasing their third effort, Stereophonics endured brief controversy under the album's title, Just Enough Education to Perform. Already having dealt with the critics' views of this being a country or acoustic record, frontman Kelly Jones wanted the album to go by the abbreviation of J.E.E.P., which captures the band's opinions of the music industry. Of course, politics played the game and Daimler-Chrysler objected to the use, claming copyright and usage of the word "Jeep."
Wat is het dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:03 schreef BeRightBack het volgende:
Sugababes is niet echt een band he
Daar trek ik me weinig van aan - ik merk het af en toe heus wel dat het gebeurt, maar dat moet men zelf verder maar weten.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:57 schreef Litpho het volgende:
iets zegt me trouwens dat het mogelijk handiger is om geen vragen te stellen over artiesten die zojuist in mijn Audioscrobbler profiel zijn verschenen
Ah, ok. Is wat voor te zeggen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:07 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Tja.. een groep
een band maakt zelf muziek is mijn mening, zij zingen alleen
Ik had oorspronkelijk 'gaapverwekkende Schotten' in mijn vraagstelling staan, maar dan krijg je weer zo'n loos welles/nietes debat waar ik even geen zin in had. Maar Travis, inderdaad.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:04 schreef BeRightBack het volgende:
Travis!
quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:08 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Al moet 'zingen' in dit geval toch echt 'playbacken' zijn...
Normaliter ben ik het met je eens, maar als ik zo een vraag stel en andere hints ter beschikking heb dan "het is een meidenzanggroepje" dan noem ik het normaliter een band, net zoals ik een zanger/zangeres waar ik het geslacht in het midden wil laten een 'artiest' noem. Niet al te zwaar aan tillen dusquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:03 schreef BeRightBack het volgende:
Sugababes is niet echt een band he
Gaapverwekkend had wat mij betreft in kapitalen mogen staanquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:09 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik had oorspronkelijk 'gaapverwekkende Schotten' in mijn vraagstelling staan, maar dan krijg je weer zo'n loos welles/nietes debat waar ik even geen zin in had. Maar Travis, inderdaad.
BRB +1
En zijn er hier daadwerkelijk zoveel Travis-fans (), of is die foto hier al regelmatig langsgekomen of zo? Het werd toch vlot door een groot aantal mensen geraden.
Ik weet gewoon hoe ze eruit zien, ik ken niet veel werk van ze ofzo maar ik heb wel een cd'tje van ze.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:09 schreef Grobbel het volgende:
En zijn er hier daadwerkelijk zoveel Travis-fans (), of is die foto hier al regelmatig langsgekomen of zo? Het werd toch vlot door een groot aantal mensen geraden.
Ik heb ze gezien op Live8 en moet me aansluiten bij het 'Welles!'-kampquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb ze gezien op Live8 en moet me aansluiten bij het 'Welles!'-kamp.
Ontopic: Fairground Attraction?
Ik heb ze fantastisch akoestisch zien optreden tijdens een suffe Sony-presentatie en ben dus aanvoerdster van het Nietes!-kamp...quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb ze gezien op Live8 en moet me aansluiten bij het 'Welles!'-kamp.
eenzaam bestaan.....quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb ze fantastisch akoestisch zien optreden tijdens een suffe Sony-presentatie en ben dus aanvoerdster van het Nietes!-kamp...
neequote:Op maandag 1 augustus 2005 16:17 schreef ranja het volgende:
Swing out sister?
quote:For most intents and purposes,is Roddy Frame, a Scottish guitarist/vocalist/songwriter. Several other musicians have passed through the band over the years — including founding members Campbell Owens (bass) and Dave Mulholland (drums) — but the one constant has been Frame. Throughout his career, he has created a sophisticated, lush, and nearly jazzy acoustic-oriented guitar pop, relying on gentle melodies and clever wordplay inspired by Elvis Costello
Niets daarvan, dat is veels te poldermodellerig, stelling nemen zal je!quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Mag ik ook gewoon neutraal zijn over Travis?
[afbeelding]
Owja, dat was ik vergeten: op Fok moet alles links of rechts zijn. Naja, doe dan maar het linkse antwoord, wat is dat?quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:22 schreef Z het volgende:
[..]
Niets daarvan, dat is veels te poldermodellerig, stelling nemen zal je!
Welles.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Owja, dat was ik vergeten: op Fok moet alles links of rechts zijn. Naja, doe dan maar het linkse antwoord, wat is dat?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:22 schreef Berkery het volgende:
Aztec Camera
Nee, dat is het juiste antwoord al.quote:
quote:Do you ever wish you could listen to Coldplay without your palms sweating and your heart rate soaring? Do you often have to turn off your Goo Goo Dolls records because you’re getting a little bit too worked up? If so, congratulations, you’re the world’s biggest pussy. The good news is that there’s a pop band specifically tailored to your special needs: Travis. After the euphoric Britpop period, UK audiences decided that it was time to chill out and spend the next six years or so listening to extremely bland music. Travis was on the vanguard of blandness, easily outdulling lesser bores like Embrace and Starsailor. They released four albums, which contained, if I’m being extremely charitable, a maximum of two memorable songs between them. This collection, unfortunately, contains many more songs than that.
Tom McRae vind je ook goed en dat is welquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vind eens iets leuk wat geen metal is, is het wéér niet goed...
Metal rulesquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vind eens iets leuk wat geen metal is, is het wéér niet goed...
Leuk, en over Radioheadquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zullen we het zo over op-elkaar-lijkende-indiebandjes hebben?
Daar ging het al over tochquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is dat een uitdaging?quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Voor zover ik weet vallen Radiohead, Coldplay, Travis, Keane nog steeds onder indie...quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Zijn die top40-bandjes ook al indie tegenwoordig?
Nah, wij indiewijsgeren houden ons huisje redelijk schoon - de term is zo vaag, dat we alles wat ons niet zint er zo uit kunnen bonjouren. Vandaar dat de Snow Patrols en de Athletes nu mooi buiten de totaal arbitraire definitie vallen.quote:
Dus indie is gewoon een ander woord voorquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:46 schreef ranja het volgende:
[..]
Voor zover ik weet vallen Radiohead, Coldplay, Travis, Keane nog steeds onder indie...
Precies!quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:47 schreef Mark het volgende:
Indie is dus eigenlijk voor snobs
Was dat nog niet duidelijk dan? en dat Radiohead dan onder indie valt moge overduidelijk zijnquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:47 schreef Mark het volgende:
Daar ga ik dus echt niet in posten. MyAT-vervuilingquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:48 schreef BeRightBack het volgende:
Clap Your Hands Say Indie (Indie Central VIII)
Doe jullie best
Ben je gek.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Was dat nog niet duidelijk dan? en dat Radiohead dan onder indie valt moge overduidelijk zijn
Bij uitstek!quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:47 schreef Mark het volgende:
3 Radiohead-fans can't be wrongquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:50 schreef peaceman het volgende:
Radiohead en saai ...als het over hun voorkomen gaat wellicht...maar muzikaal gezien toch echt niet![]()
Zo'n prachtige topictitel wil iedereen toch in z'n MyAT!?!quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Daar ga ik dus echt niet in posten. MyAT-vervuiling
Ze kunnen zoveel varieren met hun muziek wat ze willen, maar uiteindelijk heb je toch weer dat geweeklaag van Thom Yorke wat het totaalplaatje domineert. En als dat niet je ding is, tja.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:50 schreef peaceman het volgende:
Radiohead en saai ...als het over hun voorkomen gaat wellicht...maar muzikaal gezien toch echt niet![]()
Ik vind t helemaal niet erg dat veel mensen hier Radiohead niks vinden… integendeel! Dan doen ze voortaan hopelijk weer kleine zaaltjes!quote:
tja en dat is nu juist een kwestie van smaak.. jij vindt het vreselijk en ik prachtig....quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:53 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ze kunnen zoveel varieren met hun muziek wat ze willen, maar uiteindelijk heb je toch weer dat geweeklaag van Thom Yorke wat het totaalplaatje domineert. En als dat niet je ding is, tja.
Die komt er niet. Hij had al aangegeven een hit & run punt gepakt te hebben.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:53 schreef Mark het volgende:
Zo krijgen we die 500e wel geopend vandaag.....
Waar blijft de vraag van Berkery?
Ik ken ze nog niet eens en het is nu al geen indie meerquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:46 schreef Grobbel het volgende:
Vandaar dat de Snow Patrols en de Athletes nu mooi buiten de totaal arbitraire definitie vallen.
Even het belangrijke deel van je zin vet gemaakt. De pseudoposeurs die daar fan van zijn, zijn voldoende om de Arena te vullen. Dat Yorke dan grotendeels verwaait in de echo's is alleen maar een pre.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind t helemaal niet erg dat veel mensen hier Radiohead niks vinden… integendeel! Dan doen ze voortaan hopelijk weer kleine zaaltjes!![]()
en ik hou alleen maar van bands die indie-ers niet eens kennenquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:47 schreef Mark het volgende:
nee geen Arenaquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Even het belangrijke deel van je zin vet gemaakt. De pseudoposeurs die daar fan van zijn, zijn voldoende om de Arena te vullen. Dat Yorke dan grotendeels verwaait in de echo's is alleen maar een pre.
Mooi systeem toch?quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:55 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik ken ze nog niet eens en het is nu al geen indie meer
quote:
ik ken er anders wel een paar...quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:57 schreef ranja het volgende:
[..]
en ik hou alleen maar van bands die indie-ers niet eens kennen
Leek me wel gepast in deze situatiequote:Op maandag 1 augustus 2005 16:59 schreef DaisyDuke het volgende:
Shut Up?
Oh, ik heb ze ooit wel okay gevonden, hoor; heb nog wel wat CDs van ze thuisliggen. Maar ik ben er gewoon al tijdenlang op uitgekeken.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja en dat is nu juist een kwestie van smaak.. jij vindt het vreselijk en ik prachtig....![]()
Was dat niet Zea?quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:01 schreef DaisyDuke het volgende:
Wie hebben "Indierock" jaren geleden al een keer begraven?
Als het goed is verkleint het forum die toch automatisch? Want in dat soort gevallen doe ik over het algemeen geen moeite om 'm zelf te verkleinen met Paintshop of zo. Te veel moeite voor een Trivia-vraag die misschien niet langer dan 10 minuten open staat.quote:
quote:So you been to school for a year or two
And you know you've seen it all
In daddy's car thinkin' you'll go far
Back east your type don't crawl
Play ethnicky jazz to parade your snazz
On your five grand stereo
Braggin that you know how the niggers feel cold
And the slums got so much soul
quote:It's time to taste what you most fear
Right Guard will not help you here
Brace yourself, my dear
It's a![]()
It's tough kid, but it's life
It's a![]()
Don't forget to pack a wife
quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dead Kennedys - Holiday in Camdbodia. Inkoppertje
Ik had al zo'n vermoeden. Anders had je het al lang geraden.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:47 schreef Grobbel het volgende:
Ken het hele nummer niet.
Deze staat 1 minuut te laat, maar in de Active Topics kun (kon) je zien dat het de eerste post op Fok! was van 19:21. Daarom gun ik je het voordeel van de twijfel. Ook omdat je er een stuk meer hebt dan Peaceman. Vandaar:quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:21 schreef Captain_Redbeard het volgende:
kittie
lit
the klf
klute
the the
whitey
Sorry, kon het niet over m'n hart verkrijgen. Cap was echt net te laat. Waarschijnlijk was het nog 19:20 (Fok-tijd) toen hij op invoeren drukte. En hij had er echt veel meer dan jij, dus het is niet dat ie misbruik heeft gemaakt van die extra tijd.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:25 schreef peaceman het volgende:
dubieuze arbitrage![]()
maar gegund aan Cap![]()
Zeker doen. De meeste teksten zijn vrij tijdloos, zeker met conservatievelingen als Bush aan de macht...quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:50 schreef Grobbel het volgende:
Dead Kennedys zijn wel behoorlijk voor mijn tijd, en ik heb me er eerlijk gezegd ook nooit echt in verdiept. Ik zal binnenkort eens kijken of ik wat in de afprijsbakken tegenkom.
I know, daarom zei ik ook: gegund aan Cap, maar vond t op zich al knap dat ik Helmet gevonden hadquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Sorry, kon het niet over m'n hart verkrijgen. Cap was echt net te laat. Waarschijnlijk was het nog 19:20 (Fok-tijd) toen hij op invoeren drukte. En hij had er echt veel meer dan jij, dus het is niet dat ie misbruik heeft gemaakt van die extra tijd.
AMG kent zelfs twee kitty'squote:Op maandag 1 augustus 2005 19:25 schreef Captain_Redbeard het volgende:
overigens had Sack er de vorige keer ook maar 10, want hij had Kitty verkeerd geschreven![]()
Nog bepaalde CDs die in het bijzonder de moeite waard zijn?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:28 schreef ranja het volgende:
[..]
Zeker doen. De meeste teksten zijn vrij tijdloos, zeker met conservatievelingen als Bush aan de macht...
dat is een IDM/electro-project dat ik een paar jaar geleden had en waarvan ik de webspace opmaak aan trivia-foto'squote:Op maandag 1 augustus 2005 19:37 schreef Agiath het volgende:
gently recorded?
De eerste, Fresh fruit for rotting vegetables.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:31 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nog bepaalde CDs die in het bijzonder de moeite waard zijn?
Andere asmogendheidquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:47 schreef peaceman het volgende:
Italianen?
Daar lijken ze wel wat op he? Vooral in de tijd van het 1e albumquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:37 schreef Agiath het volgende:
gently recorded?
hehe ik dacht een buitenkansjequote:Op maandag 1 augustus 2005 19:42 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
dat is een IDM/electro-project dat ik een paar jaar geleden had en waarvan ik de webspace opmaak aan trivia-foto's![]()
als je daarvan wat wilt luisteren, kan dat geloof ik gewoon via soulseek![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Bose Onkelz? (of hoe je dat ook mag schrijven)
je hoeft je van mij ook niet geheel te verdiepen in de Duitse taalquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:02 schreef Grobbel het volgende:
Die Arzte?
Met trema op de a, maar nu te lam om de bijbehorende alt-code op te zoeken/
Dat werkt niet op elk toetsenbord. Mijn oude laptop van 6 jaar terug kon dat prima, maar mijn huidige Logitech weer niet.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:07 schreef BeRightBack het volgende:
gewoon eerst " en dan A
leer je ook nog eens wat op fok
ooh ik heb een computer van 3 jaar oud daar kan het wel meequote:Op maandag 1 augustus 2005 20:21 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat werkt niet op elk toetsenbord. Mijn oude laptop van 6 jaar terug kon dat prima, maar mijn huidige Logitech weer niet.
Bovendien is het harstikke irritant, dan wil je een " of een ' en dan krijg je allemaal van die letters die je van je levensdagen nooit nodig zal hebbenquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:21 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat werkt niet op elk toetsenbord. Mijn oude laptop van 6 jaar terug kon dat prima, maar mijn huidige Logitech weer niet.
hmm geen last van..quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Bovendien is het harstikke irritant, dan wil je een " of een ' en dan krijg je allemaal van die letters die je van je levensdagen nooit nodig zal hebben
Dan tiep je te langzaamquote:
hmm ik typ wel aardig snel hoor maar ik typ wel eens een foutje daarmee maar geen rare letters .. maarja ik ga er vandoorquote:
edit: crap, nu is het topic vol.quote:Well I walked outside into a sunny day
called some friends to back my play
went downtown to taste a few
then over to the coast
to see what kind of trouble we could get into
what trouble we could get into (3x)
in sweet home San Diego
now over to p.b. the tanning ladies
San Diego girls they drive me crazy
hooked up on a number or two
I'll call 'em later
to see what kind of trouble we could get into