Deze staat 1 minuut te laat, maar in de Active Topics kun (kon) je zien dat het de eerste post op Fok! was van 19:21. Daarom gun ik je het voordeel van de twijfel. Ook omdat je er een stuk meer hebt dan Peaceman. Vandaar:quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:21 schreef Captain_Redbeard het volgende:
kittie
lit
the klf
klute
the the
whitey
Sorry, kon het niet over m'n hart verkrijgen. Cap was echt net te laat. Waarschijnlijk was het nog 19:20 (Fok-tijd) toen hij op invoeren drukte. En hij had er echt veel meer dan jij, dus het is niet dat ie misbruik heeft gemaakt van die extra tijd.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:25 schreef peaceman het volgende:
dubieuze arbitrage![]()
maar gegund aan Cap![]()
Zeker doen. De meeste teksten zijn vrij tijdloos, zeker met conservatievelingen als Bush aan de macht...quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:50 schreef Grobbel het volgende:
Dead Kennedys zijn wel behoorlijk voor mijn tijd, en ik heb me er eerlijk gezegd ook nooit echt in verdiept. Ik zal binnenkort eens kijken of ik wat in de afprijsbakken tegenkom.
I know, daarom zei ik ook: gegund aan Cap, maar vond t op zich al knap dat ik Helmet gevonden hadquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Sorry, kon het niet over m'n hart verkrijgen. Cap was echt net te laat. Waarschijnlijk was het nog 19:20 (Fok-tijd) toen hij op invoeren drukte. En hij had er echt veel meer dan jij, dus het is niet dat ie misbruik heeft gemaakt van die extra tijd.
AMG kent zelfs twee kitty'squote:Op maandag 1 augustus 2005 19:25 schreef Captain_Redbeard het volgende:
overigens had Sack er de vorige keer ook maar 10, want hij had Kitty verkeerd geschreven![]()
Nog bepaalde CDs die in het bijzonder de moeite waard zijn?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:28 schreef ranja het volgende:
[..]
Zeker doen. De meeste teksten zijn vrij tijdloos, zeker met conservatievelingen als Bush aan de macht...
dat is een IDM/electro-project dat ik een paar jaar geleden had en waarvan ik de webspace opmaak aan trivia-foto'squote:Op maandag 1 augustus 2005 19:37 schreef Agiath het volgende:
gently recorded?
De eerste, Fresh fruit for rotting vegetables.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:31 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nog bepaalde CDs die in het bijzonder de moeite waard zijn?
Andere asmogendheidquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:47 schreef peaceman het volgende:
Italianen?
Daar lijken ze wel wat op he? Vooral in de tijd van het 1e albumquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:37 schreef Agiath het volgende:
gently recorded?
hehe ik dacht een buitenkansjequote:Op maandag 1 augustus 2005 19:42 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
dat is een IDM/electro-project dat ik een paar jaar geleden had en waarvan ik de webspace opmaak aan trivia-foto's![]()
als je daarvan wat wilt luisteren, kan dat geloof ik gewoon via soulseek![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Bose Onkelz? (of hoe je dat ook mag schrijven)
je hoeft je van mij ook niet geheel te verdiepen in de Duitse taalquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:02 schreef Grobbel het volgende:
Die Arzte?
Met trema op de a, maar nu te lam om de bijbehorende alt-code op te zoeken/
Dat werkt niet op elk toetsenbord. Mijn oude laptop van 6 jaar terug kon dat prima, maar mijn huidige Logitech weer niet.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:07 schreef BeRightBack het volgende:
gewoon eerst " en dan A
leer je ook nog eens wat op fok
ooh ik heb een computer van 3 jaar oud daar kan het wel meequote:Op maandag 1 augustus 2005 20:21 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat werkt niet op elk toetsenbord. Mijn oude laptop van 6 jaar terug kon dat prima, maar mijn huidige Logitech weer niet.
Bovendien is het harstikke irritant, dan wil je een " of een ' en dan krijg je allemaal van die letters die je van je levensdagen nooit nodig zal hebbenquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:21 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat werkt niet op elk toetsenbord. Mijn oude laptop van 6 jaar terug kon dat prima, maar mijn huidige Logitech weer niet.
hmm geen last van..quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Bovendien is het harstikke irritant, dan wil je een " of een ' en dan krijg je allemaal van die letters die je van je levensdagen nooit nodig zal hebben
Dan tiep je te langzaamquote:
hmm ik typ wel aardig snel hoor maar ik typ wel eens een foutje daarmee maar geen rare letters .. maarja ik ga er vandoorquote:
edit: crap, nu is het topic vol.quote:Well I walked outside into a sunny day
called some friends to back my play
went downtown to taste a few
then over to the coast
to see what kind of trouble we could get into
what trouble we could get into (3x)
in sweet home San Diego
now over to p.b. the tanning ladies
San Diego girls they drive me crazy
hooked up on a number or two
I'll call 'em later
to see what kind of trouble we could get into