3 Radiohead-fans can't be wrongquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:50 schreef peaceman het volgende:
Radiohead en saai ...als het over hun voorkomen gaat wellicht...maar muzikaal gezien toch echt niet![]()
Zo'n prachtige topictitel wil iedereen toch in z'n MyAT!?!quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Daar ga ik dus echt niet in posten. MyAT-vervuiling
Ze kunnen zoveel varieren met hun muziek wat ze willen, maar uiteindelijk heb je toch weer dat geweeklaag van Thom Yorke wat het totaalplaatje domineert. En als dat niet je ding is, tja.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:50 schreef peaceman het volgende:
Radiohead en saai ...als het over hun voorkomen gaat wellicht...maar muzikaal gezien toch echt niet![]()
Ik vind t helemaal niet erg dat veel mensen hier Radiohead niks vinden… integendeel! Dan doen ze voortaan hopelijk weer kleine zaaltjes!quote:
tja en dat is nu juist een kwestie van smaak.. jij vindt het vreselijk en ik prachtig....quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:53 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ze kunnen zoveel varieren met hun muziek wat ze willen, maar uiteindelijk heb je toch weer dat geweeklaag van Thom Yorke wat het totaalplaatje domineert. En als dat niet je ding is, tja.
Die komt er niet. Hij had al aangegeven een hit & run punt gepakt te hebben.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:53 schreef Mark het volgende:
Zo krijgen we die 500e wel geopend vandaag.....
Waar blijft de vraag van Berkery?
Ik ken ze nog niet eens en het is nu al geen indie meerquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:46 schreef Grobbel het volgende:
Vandaar dat de Snow Patrols en de Athletes nu mooi buiten de totaal arbitraire definitie vallen.
Even het belangrijke deel van je zin vet gemaakt. De pseudoposeurs die daar fan van zijn, zijn voldoende om de Arena te vullen. Dat Yorke dan grotendeels verwaait in de echo's is alleen maar een pre.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind t helemaal niet erg dat veel mensen hier Radiohead niks vinden… integendeel! Dan doen ze voortaan hopelijk weer kleine zaaltjes!![]()
en ik hou alleen maar van bands die indie-ers niet eens kennenquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:47 schreef Mark het volgende:
Indie is dus eigenlijk voor snobs
nee geen Arenaquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Even het belangrijke deel van je zin vet gemaakt. De pseudoposeurs die daar fan van zijn, zijn voldoende om de Arena te vullen. Dat Yorke dan grotendeels verwaait in de echo's is alleen maar een pre.
Mooi systeem toch?quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:55 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik ken ze nog niet eens en het is nu al geen indie meer
quote:
ik ken er anders wel een paar...quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:57 schreef ranja het volgende:
[..]
en ik hou alleen maar van bands die indie-ers niet eens kennen
Leek me wel gepast in deze situatiequote:Op maandag 1 augustus 2005 16:59 schreef DaisyDuke het volgende:
Shut Up?
Oh, ik heb ze ooit wel okay gevonden, hoor; heb nog wel wat CDs van ze thuisliggen. Maar ik ben er gewoon al tijdenlang op uitgekeken.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja en dat is nu juist een kwestie van smaak.. jij vindt het vreselijk en ik prachtig....![]()
Was dat niet Zea?quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:01 schreef DaisyDuke het volgende:
Wie hebben "Indierock" jaren geleden al een keer begraven?
Als het goed is verkleint het forum die toch automatisch? Want in dat soort gevallen doe ik over het algemeen geen moeite om 'm zelf te verkleinen met Paintshop of zo. Te veel moeite voor een Trivia-vraag die misschien niet langer dan 10 minuten open staat.quote:
quote:So you been to school for a year or two
And you know you've seen it all
In daddy's car thinkin' you'll go far
Back east your type don't crawl
Play ethnicky jazz to parade your snazz
On your five grand stereo
Braggin that you know how the niggers feel cold
And the slums got so much soul
quote:It's time to taste what you most fear
Right Guard will not help you here
Brace yourself, my dear
It's a![]()
It's tough kid, but it's life
It's a![]()
Don't forget to pack a wife
quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dead Kennedys - Holiday in Camdbodia. Inkoppertje
Ik had al zo'n vermoeden. Anders had je het al lang geraden.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:47 schreef Grobbel het volgende:
Ken het hele nummer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |