Tom McRae vind je ook goed en dat is welquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vind eens iets leuk wat geen metal is, is het wéér niet goed...
Metal rulesquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vind eens iets leuk wat geen metal is, is het wéér niet goed...
Leuk, en over Radioheadquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zullen we het zo over op-elkaar-lijkende-indiebandjes hebben?
Daar ging het al over tochquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is dat een uitdaging?quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Voor zover ik weet vallen Radiohead, Coldplay, Travis, Keane nog steeds onder indie...quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Zijn die top40-bandjes ook al indie tegenwoordig?
Nah, wij indiewijsgeren houden ons huisje redelijk schoon - de term is zo vaag, dat we alles wat ons niet zint er zo uit kunnen bonjouren. Vandaar dat de Snow Patrols en de Athletes nu mooi buiten de totaal arbitraire definitie vallen.quote:
Dus indie is gewoon een ander woord voorquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:46 schreef ranja het volgende:
[..]
Voor zover ik weet vallen Radiohead, Coldplay, Travis, Keane nog steeds onder indie...
Precies!quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:47 schreef Mark het volgende:
Indie is dus eigenlijk voor snobs
Was dat nog niet duidelijk dan? en dat Radiohead dan onder indie valt moge overduidelijk zijnquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:47 schreef Mark het volgende:
Daar ga ik dus echt niet in posten. MyAT-vervuilingquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:48 schreef BeRightBack het volgende:
Clap Your Hands Say Indie (Indie Central VIII)
Doe jullie best
Ben je gek.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Was dat nog niet duidelijk dan? en dat Radiohead dan onder indie valt moge overduidelijk zijn
Bij uitstek!quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:47 schreef Mark het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |