Ha, we hebben een vrijwilliger gevonden voor de vacature van jubileum-spelleider/ceremoniemeester. Tof dat je jezelf opoffert Timmiequote:Op maandag 1 augustus 2005 11:51 schreef timbob het volgende:
wie doet eigenlijk de puntentelling? van de jubulumvragen enzo
Heel tof van je Timbob! Sportief ook vooral!quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ha, we hebben een vrijwilliger gevonden voor de vacature van jubileum-spel/ceremoniemeester. Tof dat je jezelf opoffert Timmie![]()
geen probleemquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heel tof van je Timbob! Sportief ook vooral!![]()
coldplay?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:12 schreef bartrid het volgende:
Doodgaan op het podium.....
Wie staat er op 1 in zowel de singles als album hitlijst in Engeland?
Ter info: ik hou nu de puntentelling bij... en stuur ze door naar Belsen.... zodat hij de stand op kan maken. Verder wil ik ook wel de puntentelling etc van het komende jubileum doen..... had ik ook al eens gezegd volgens mij.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:51 schreef timbob het volgende:
wie doet eigenlijk de puntentelling? van de jubulumvragen enzo
nope geen van allen. Wel een ongelofelijk zeiknummer als single en deze meneer heeft zelfs z'n eigen topic hier in het muziek forum...quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:28 schreef Mark het volgende:
Daniel Powter lijkt me ook wel in de smaak te vallen in de UK
die ja. DaisyDuke +1quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:37 schreef DaisyDuke het volgende:
James Blunt?
Klopt helemaal!quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:49 schreef Grobbel het volgende:
Illinoise van Sufjan Stevens geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |