Hoiquote:
kom er meteen aan !quote:Op zondag 31 juli 2005 00:26 schreef tong80 het volgende:
Zit ik dagen te wachten in het dilemma topic komt Bjooooooro met een Hools.
Jaaaaaaaaaaaa hoorquote:Op zondag 31 juli 2005 00:27 schreef appelsientje het volgende:
Hoi
Alles goed met Bluezzzzzzzzzzzzzzzzz ??
Fijnquote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 01:06 schreef Bjoro het volgende:
dat je maar mooie avondjes mag beleven !
en dat jullie Nevland het hele seizoen mogen behouden !!,
quote:komt dat maatje van hem eigenlijk nog ?
zoooowquote:Op zondag 31 juli 2005 00:55 schreef Noca het volgende:
Avond Hoolers!
De SCC voor dit jaar Oosterpark is binnen
zonde, zou mooi geweest zijn, denk ik !quote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 01:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zonde, zou mooi geweest zijn, denk ik !
(dan hadden ze jullie weer eens laten juichen !!)
Kssssst!quote:Op zondag 31 juli 2005 01:36 schreef Bjoro het volgende:
*op z'n tenen binnen sluipt, nu iedereen slaapt, en stiekum nog 1 biertje pakt !
en weer weg rent, streepje staat op de turflijst ...doei doei
ah ok, begin van de avond wat flitsen van gezien, greep marleen net langs de medailesquote:Op zondag 31 juli 2005 02:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor Nederland redelijk verlopen, Dekker werd zevende in haar finale waar er werd gehoopt op meer. Marleen wel als tijdsnelste door op de 50 meter vrije slag. Marleen moet morgen de eerste Nederlandse medialle pakken.
goedquote:
Doe maar niet meer rond dit tijdstipquote:Op zondag 31 juli 2005 04:15 schreef Spideyman het volgende:
rondje4s bestaan niet
alleen oneindige veelhoeken.
voor de wiskundigen onder ons
Tot vanavondquote:Op zondag 31 juli 2005 10:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga op familiebezoek, tot vanavond!
quote:Op zondag 31 juli 2005 09:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goedemorgen
* Just Me helpt met ontbijt maken; croissantjes, eitjes en warme broodjes
Ze gaan vanmiddag op het oefenveld trainen en ze moeten wel want dinsdagavond is de start van de Stad Delft Bokaal en de mannen hebben de titel van vorig jaar te verdedigen.quote:Op zondag 31 juli 2005 11:06 schreef Noca het volgende:
Mogguh!
Voetballen met dit weer JM? Zonde voor het veld.
Zal wel super druk worden vandaag denk ik.. iedereen kruipt achter de pc..quote:
We zitten nu met z'n 5en, om 12 uur komt er eentje bij. Om 14 uur en 15 uur gaan er 2 wegquote:Op zondag 31 juli 2005 11:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zal wel super druk worden vandaag denk ik.. iedereen kruipt achter de pc..
quote:Op zondag 31 juli 2005 11:24 schreef F1Bas het volgende:
[..]
We zitten nu met z'n 5en, om 12 uur komt er eentje bij. Om 14 uur en 15 uur gaan er 2 weg
dat ga je toch niet kijken ?quote:Op zondag 31 juli 2005 11:56 schreef Spideyman het volgende:
mogguh
hoe laat worden die ATwedstrijden uitgezonden?![]()
![]()
Yup dat kan .. een vriend van me zag me ook ff kort in beeldquote:Op zondag 31 juli 2005 12:21 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Zou het kunnen, dat ik je gister even in beeld zag?
Nog tips op dat gebied dan?quote:
Lekker rellenquote:Op zondag 31 juli 2005 12:43 schreef golfer het volgende:
Middag!
Wat een rotweer eer.
Gelukkig zit er een dak op de Arena.![]()
Jullie zien mij dus pas weer vanavond laat.
Er is kinderoppas geregeld en bans kunnen natuurlijk ook achteraf gezet worden.quote:
nope, moet ik hem eerst kopenquote:Op zondag 31 juli 2005 12:45 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Nog tips op dat gebied dan?
danny the dog al gezien?
Nee, maar Bluezz staat toevallig net wel nu een lekker omeletje te maken. Hapje mee-eten?quote:Op zondag 31 juli 2005 13:01 schreef SCH het volgende:
Is er nog eiersalade?
Van Bloesie of die vierkante eier-salade?quote:Op zondag 31 juli 2005 13:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, maar Bluezz staat toevallig net wel nu een lekker omeletje te maken. Hapje mee-eten?![]()
De enige die van Bluezz mag knabbelen ben ik, ja.quote:Op zondag 31 juli 2005 13:07 schreef Eilanden het volgende:
Van Bloesie of die vierkante eier-salade?
Knabbelen zelfsquote:Op zondag 31 juli 2005 13:09 schreef golfer het volgende:
[..]
De enige die van Bluezz mag knabbelen ben ik, ja.![]()
Je gaat weer Gooneren?quote:
Eerst nog naar de plaatselijke FC die vanmiddag ook speelt en daarna gelijk door naar de Grolsch bar tegenover de Arenaquote:Op zondag 31 juli 2005 13:13 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Je gaat weer Gooneren?
Zorg ff voor wat sfeer in die arena wil je!
Om een Bacootje te drinkenquote:Op zondag 31 juli 2005 13:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Eerst nog naar de plaatselijke FC die vanmiddag ook speelt en daarna gelijk door naar de Grolsch bar tegenover de Arena
Hey maatquote:Op zondag 31 juli 2005 13:20 schreef Mindlight het volgende:
Tsja vakantieverslag. Uhh zon zon zon zee strand en bier!
Zo m'n vriendin maar eens opzoeken en dan flink bijkomen. Vertragingen op luchthavens zijn kut![]()
Tssssssk Mindlight tochquote:Op zondag 31 juli 2005 13:20 schreef Mindlight het volgende:
Tsja vakantieverslag. Uhh zon zon zon zee strand en bier!
Zo m'n vriendin maar eens opzoeken en dan flink uitwonen. Vertragingen op luchthavens zijn kut![]()
Er zijn van die periodes bij vrouwen dat je er niet overheen WIL en waarom moet dat nou precies als ik terugkom van vakantiequote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 13:27 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Er zijn van die periodes bij vrouwen dat je er niet overheen WIL en waarom moet dat nou precies als ik terugkom van vakantie![]()
14.00quote:Op zondag 31 juli 2005 13:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Begin van de F1? Moet dat niet nog beginnen?
quote:Op zondag 31 juli 2005 13:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Begin van de F1? Moet dat niet nog beginnen?
Ik heb dan ook niet voor niets nu mijn lunchpauzequote:Op zondag 31 juli 2005 13:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
14.00
Maar bij 'vraag het jack' kwam een reportage over die pitspoezen.
Ow word jij onze oppasquote:Op zondag 31 juli 2005 13:51 schreef Bluezz het volgende:
Golfer heeft straks zijn vrijgezellenpartyminivlb-meeting, mag ik dan bij jullie blijven ?
SCH wat maak je ?
Dat hoop ik ook...quote:
Ze is toch een lieve zitzak, niet dus echt iets om bang van te wordenquote:
Pastasalade met turks brood (mais, kidneybonen, avocado, pijnboompitten, geitenkaas, boerenkaas, olijven, eieren enz.)quote:Op zondag 31 juli 2005 13:51 schreef Bluezz het volgende:
SCH wat maak je ?
quote:Op zondag 31 juli 2005 14:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Pastasalade met turks brood (mais, kidneybonen, avocado, pijnboompitten, geitenkaas, boerenkaas, olijven, eieren enz.)
Verkeersongeluk? Of wat was er aan de hand?quote:Op zondag 31 juli 2005 14:38 schreef Dos37 het volgende:
Hier in de buurt is alweer een jonge jongen verongelukt weer iemand van 18 jaar. Het houd niet op hier
Verkeersongeluk ja. over de kop tegen een boomquote:Op zondag 31 juli 2005 14:39 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Verkeersongeluk? Of wat was er aan de hand?
Oh ja - de ajax-bejaardensoos is vandaag - arme Tongquote:Op zondag 31 juli 2005 14:36 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz heeft golfer naar de trein gebracht voor de ontmoeting van het jaar met Doc, Tong80 en Kamagurka
quote:Op zondag 31 juli 2005 15:54 schreef Bluezz het volgende:
Fokken, huis poetsen en veeeeeeeeel muzak door de wijk laten galmen
WAT ZEG JE ??????????quote:Op zondag 31 juli 2005 15:56 schreef SCH het volgende:
Kan het wat zachter Bluezz
Door elkaar :quote:Op zondag 31 juli 2005 15:57 schreef Eilanden het volgende:
Wat voor Muzaek (het blijft natuurlijk Bloemendael) heb je opstaan Bluezz?
Volgens mij heb je iets gemistquote:Op zondag 31 juli 2005 16:11 schreef Eilanden het volgende:
Clau, is het nog wat geworden met dat 2e gesprek?
Dat hopen wequote:Op zondag 31 juli 2005 16:12 schreef methodmich het volgende:
* methodmich draait Bright Eyes
Tong is al weg?
Ze hadden om 3 uur afgesproken in A'dam.quote:Op zondag 31 juli 2005 16:12 schreef methodmich het volgende:
* methodmich draait Bright Eyes
Tong is al weg?
zoow had ik ook niet meegekregen gefeliciteerd.quote:Op zondag 31 juli 2005 16:12 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Volgens mij heb je iets gemist
Ik ben aangenomen! Morgen beginnen
Inderdaad, druk geweest en gisteren bijna de hele dag bij het Zomercarnaval in Rotterdam geweest...quote:Op zondag 31 juli 2005 16:12 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Volgens mij heb je iets gemist
Ik ben aangenomen! Morgen beginnen
Hij heeft geen rugzakquote:Op zondag 31 juli 2005 16:17 schreef methodmich het volgende:
Als ze hem maar niet oppakken op verdenking van terrorisme. Volgens mij liet tong zijn baard staan....
Moeilijk. Ik denk Fevers And Mirrors, al is Lifted ook geweldig, evenals Letting Off The Happiness en I'm Wide Awake.... Als je de slechtste had gevraagd was het makkelijker geweest, Digital Ash met afstand.quote:Op zondag 31 juli 2005 16:19 schreef Spideyman het volgende:
Welk album van Bright Eyes vind je de beste MM?
Klinkt goed!quote:Op zondag 31 juli 2005 16:21 schreef clauwheee het volgende:
Dank, Eilandje en Dos. ik was ook erg blij
Eilanden:
Ondersteunen van de Marketing Manager en de Content Manager en verzorgen van de wekelijkse management info en statistieken. Klantcontacten, de opmaak van de wekelijkse nieuwsbrief, het samenstellen van sales presentaties en het contact onderhouden met o.m. reclamebureaus en website ontwikkelaars. Verder het verzenden van DM acties en persberichten.
In het kort
Collegaquote:Op zondag 31 juli 2005 16:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Met een behoorlijk gedeelte van die werkzaamheden hou ik me ook nog altijd bezig
Dat soort songs staan op de eerste twee dus meer, vandaar mijn aanrader aan Spidey.quote:Op zondag 31 juli 2005 16:37 schreef SCH het volgende:
dat eerste nummer is altijd even doorworstelen, alhoewel het absoluut niet slecht is
ik word prof he wat een hit.quote:
Die fucking amal, ik dacht eerst dat het was fucking analquote:Op zondag 31 juli 2005 17:00 schreef pascalheister het volgende:
Voor vanavond nog een tip, van de maker van Fucking Åmål
Lilja 4-ever
22:50-00:25 op Canvas
Ben benieuwd, gelukkig op de belg, dus geen reclames
Ik hoorde het net jaquote:Op zondag 31 juli 2005 17:10 schreef Dos37 het volgende:
Wim duisenberg is dood.
Wim Duisenberg (70) overleden
70 jaar.
Hm, onverwacht.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:10 schreef Dos37 het volgende:
Wim duisenberg is dood.
70 jaar.
Het zal niet zo zijnquote:Op zondag 31 juli 2005 17:21 schreef Bluezz het volgende:
Trein van Bommel reed niet naar Amsterdam CS.
Moest 3 kwartier wachten!
Hij heeft geen mobiel... en kamagurka zou op hem wachten.
Dat heeft ie gedaan, heel heel erg lang, is alle treinen die aankwamen uit die richting doorgelopen![]()
... uiteindelijk heeft Tong een meisje aangesproken en haar mobieltje gevraagd. Zodoende wist Kama dat tong ontzettend onderweg was
Ze zijn allemaal herenigd, Ulx is er ook ff met zijn beebje van 5 maandjes
Tong vroeg zich af of het er Eindhoven nog stroom was ivm met zijn reis![]()
hahahahahquote:Op zondag 31 juli 2005 17:21 schreef Bluezz het volgende:
Dat heeft ie gedaan, heel heel erg lang, is alle treinen die aankwamen uit die richting doorgelopen![]()
... uiteindelijk heeft Tong een meisje aangesproken en haar mobieltje gevraagd. Zodoende wist Kama dat tong ontzettend onderweg was
Tong vroeg zich af of er in b.v. Eindhoven nog stroom was ivm met zijn reis![]()
jeejquote:Op zondag 31 juli 2005 17:10 schreef Dos37 het volgende:
Wim duisenberg is dood.
70 jaar.
jeejquote:Op zondag 31 juli 2005 17:21 schreef Bluezz het volgende:
Tong vroeg zich af of er in b.v. Eindhoven nog stroom was ivm met zijn reis![]()
Waarom heb jij altijd een afkeer van vrouwen die op je lijken?quote:Op zondag 31 juli 2005 17:35 schreef Bluezz het volgende:
Ik hou niet zo van Gretta, maar als je man doodgaat is het altijd erg.
Tong moet een uitgaansverbodquote:En SCH, denk je dat Tong 3 kwartier nodig had om een meisje aan te spreken, en dan gewoon zeggen dat het ging om een mobieltje lenen?![]()
Alsof hij er dan mee om zou kunnen gaan. Nikc heeft er ook al een jaar 1, hij zit nog steeds in de verpakkingquote:Op zondag 31 juli 2005 17:37 schreef Bluezz het volgende:
Ik had Doc nog aan de foon, die opperde een inzamelingsaktie met hem als presentator met gironummer om Tong aan een mobieltje te helpen![]()
![]()
Zij heeft kindermaatje 176quote:Op zondag 31 juli 2005 17:36 schreef SCH het volgende:
Waarom heb jij altijd een afkeer van vrouwen die op je lijken?
Ik vind haar een superwijf trouwens. En jou ookquote:Op zondag 31 juli 2005 17:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zij heeft kindermaatje 176
En ik vlag nooit
hoe bedoel jequote:
Oh ok, ik zag de afkondiging net op net2, met een filmpje van de leukste dingetjes uit zijn tv loopbaan, vandaarquote:Op zondag 31 juli 2005 18:04 schreef clauwheee het volgende:
Gaat ook naar Talpa. Of bedoel je die niet?
Zal wel door het voetbal op tv komenquote:Op zondag 31 juli 2005 18:44 schreef clauwheee het volgende:
Het is maar rustig hier..
quote:Op zondag 31 juli 2005 18:13 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Komt ie van de EO![]()
Neeeeeeeeee
toch?
quote:
hier is het droog gelukkigquote:Op zondag 31 juli 2005 18:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Pff we moeten hier al bijna lampen aan, zo triest is het nog steeds buiten...
ik niet.quote:
aans nog watquote:
Wordt mij niks meer aangeboden?quote:Op zondag 31 juli 2005 20:39 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden gaat tussen de dames inzitten en biedt ze een drankje aan![]()
Wat mag het zijn ladiez?
* Eilanden laat BS met een armbeweging blijken waar de koelkast is en zegt 'haal het lekker zelf'quote:Op zondag 31 juli 2005 20:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt knipt met zijn vingers, zegt tegen Eilanden doe mij maar een Hoegaarden en gaat dan voor het grote scherm zitten.
Bloesie en Clau zijn ook al voorzien, dus wat zeur je nou?quote:Op zondag 31 juli 2005 20:44 schreef BliksemSchigt het volgende:En dan heeft ie al een vriendin. Beetje vrouwen in een cafe aan het versieren.
Dat is die Brabantse gemoedelijkheid daar geven ze om anderequote:Op zondag 31 juli 2005 20:43 schreef Eilanden het volgende:
Nu snap ik niet waarom Bos81 kwaad wordt omdat VoreG niets wordt aangeboden
In Braboland maken ze zich alleen maar druk om eten en bierquote:Op zondag 31 juli 2005 20:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is die Brabantse gemoedelijkheid daar geven ze om andere
Schenk nou maar wat inquote:Op zondag 31 juli 2005 20:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
In Braboland maken ze zich alleen maar druk om eten en bier
quote:Op zondag 31 juli 2005 20:43 schreef Eilanden het volgende:
Nu snap ik niet waarom Bos81 kwaad wordt omdat VoreG niets wordt aangeboden
* Eilanden zet voor Clau een Roosviceetje on the Rocks neerquote:Op zondag 31 juli 2005 20:45 schreef clauwheee het volgende:
Roosviceetje, Eilandje!!
Ik de jouwe niet, maar je hebt nog steeds niks ingeschonkenquote:Op zondag 31 juli 2005 20:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
VoreG ... effe dimmen
Ik weet jouw straat in Utrecht zonder problemen te vinden![]()
Iedereen wel denk ikquote:Op zondag 31 juli 2005 20:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
VoreG ... effe dimmen
Ik weet jouw straat in Utrecht zonder problemen te vinden![]()
Zeg dat dan!quote:Op zondag 31 juli 2005 20:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
UIteraard bedoelde ik, dat ik ook iets wil drinken
* Eilanden zet demonstratief voor VoreG een leeg glas neerquote:Op zondag 31 juli 2005 20:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik de jouwe niet, maar je hebt nog steeds niks ingeschonken
quote:Op zondag 31 juli 2005 20:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zeg dat dan!
* Eilanden zet voor Bos81 een biertje neer][/me]
quote:Op zondag 31 juli 2005 20:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
[me=Eilanden zet demonstratief voor VoreG een leeg glas neer![]()
quote:Op zondag 31 juli 2005 20:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden schenkt een glas ranja in voor VoreGje
past wel bij je leeftijd
Jaaaahaa ik ben druk bezigquote:Op zondag 31 juli 2005 20:51 schreef Eilanden het volgende:
Clau, je moet die weblog wel gaan vullen, want nu valt er niets interessants te lezen
De vorige keer nam je de verkeerde mee?quote:Op zondag 31 juli 2005 21:08 schreef FrankyMcG het volgende:
Net terug uit Rotjeknor samen met de vrouw ditmaal!
Hahaha! Nee, toch niet.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:11 schreef VoreG het volgende:
De vorige keer nam je de verkeerde mee?
Ik las het in het feyenoordtopic ja, vermaakt zo te lezenquote:Op zondag 31 juli 2005 21:16 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hahaha! Nee, toch niet.
Was haar eerste keer in de Kuip!
Ja ze had het zeer naar d'r zin, en wou nog wel een keertje mee!quote:Op zondag 31 juli 2005 21:18 schreef VoreG het volgende:
Ik las het in het feyenoordtopic ja, vermaakt zo te lezen.
Trieste is dat hij enkele maanden geleden nog overtuigend ajacied was, en nu ineens overtuigend anti-ajacied!quote:Op zondag 31 juli 2005 21:35 schreef VoreG het volgende:
Pfff wat word ik moe van die asskicker. Kunnen ze hem geen arsenicum voeren
Mijn god ja.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:35 schreef VoreG het volgende:
Pfff wat word ik moe van die asskicker. Kunnen ze hem geen arsenicum voeren
Waarschijnlijk ook nieuw record aan boetesquote:Op zondag 31 juli 2005 21:39 schreef DutchGooner het volgende:
Nieuw record,Amsterdam-Den Bosch in 36 minuten
Ik denk dat ik straks moet ingrijpen, want dit is niksquote:Op zondag 31 juli 2005 21:33 schreef Eilanden het volgende:
Clau, die kleuren die je nu hebt zijn echt spuuglelijk![]()
Vind Mechelen-Heerlen in 3kwartier ook vrij snel. Kerkrade-Groningen via Utrecht in 2 uur is ook vrij rap.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:39 schreef DutchGooner het volgende:
Nieuw record,Amsterdam-Den Bosch in 36 minuten
quote:Op zondag 31 juli 2005 21:33 schreef Eilanden het volgende:
Clau, die kleuren die je nu hebt zijn echt spuuglelijk![]()
Blauw geelquote:Op zondag 31 juli 2005 21:45 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Voorstellen zijn welkom
Ik ben daar echt zoo slecht in
Ik zeg toch, groen wit!quote:Op zondag 31 juli 2005 21:45 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Voorstellen zijn welkom
Ik ben daar echt zoo slecht in
Die zit nog bij Wolter Kroesquote:Op zondag 31 juli 2005 21:45 schreef DutchGooner het volgende:
Bel je Doc nadat zijn held FREDDIE 2 maal heeft gescoord,neemt ie niet op
Zekerquote:Op zondag 31 juli 2005 21:52 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Rood/wit is ook wel een aardige combinatie
Moet jeje beeldscherm van je laptop wat draaienquote:Op zondag 31 juli 2005 21:53 schreef clauwheee het volgende:
Jaaaa ik weet het, maar nu ga ik zenuwachtig van jullie worden! Op mn lappie zien de kleuren er trouwens heul anders uit, ik schrok me net een hoedje toen ik op de pc van Noca keek
Ik heb geen (digitaal) fototoestel, zal van de week wel een keer wat proberen te regelenquote:
Das beter! Ook al internet op de kamer dusquote:Op zondag 31 juli 2005 21:53 schreef dndiek het volgende:vanuit de nieuwe kamer in Tilburg
Rondje op mijn nieuwe kamer
Zie je Eilanden, Zó kan het ook!quote:Op zondag 31 juli 2005 22:04 schreef Bluezz het volgende:
*Biertjes uitdeelt*
heeuyyyquote:Op zondag 31 juli 2005 22:04 schreef Bluezz het volgende:
Mooi eend.
Kan je meteen zomergast opzetten
*Biertjes uitdeelt*
Tussen de 2 wedstrijden belde golfer vanuit de arena dat ze aan het dansen waren, hij tong doc en kama, met Wolter Kroesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |