hoe bedoel jequote:
Oh ok, ik zag de afkondiging net op net2, met een filmpje van de leukste dingetjes uit zijn tv loopbaan, vandaarquote:Op zondag 31 juli 2005 18:04 schreef clauwheee het volgende:
Gaat ook naar Talpa. Of bedoel je die niet?
Zal wel door het voetbal op tv komenquote:Op zondag 31 juli 2005 18:44 schreef clauwheee het volgende:
Het is maar rustig hier..
quote:Op zondag 31 juli 2005 18:13 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Komt ie van de EO![]()
Neeeeeeeeee
toch?
quote:
hier is het droog gelukkigquote:Op zondag 31 juli 2005 18:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Pff we moeten hier al bijna lampen aan, zo triest is het nog steeds buiten...
ik niet.quote:
aans nog watquote:
Wordt mij niks meer aangeboden?quote:Op zondag 31 juli 2005 20:39 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden gaat tussen de dames inzitten en biedt ze een drankje aan![]()
Wat mag het zijn ladiez?
* Eilanden laat BS met een armbeweging blijken waar de koelkast is en zegt 'haal het lekker zelf'quote:Op zondag 31 juli 2005 20:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt knipt met zijn vingers, zegt tegen Eilanden doe mij maar een Hoegaarden en gaat dan voor het grote scherm zitten.
Bloesie en Clau zijn ook al voorzien, dus wat zeur je nou?quote:Op zondag 31 juli 2005 20:44 schreef BliksemSchigt het volgende:En dan heeft ie al een vriendin. Beetje vrouwen in een cafe aan het versieren.
Dat is die Brabantse gemoedelijkheid daar geven ze om anderequote:Op zondag 31 juli 2005 20:43 schreef Eilanden het volgende:
Nu snap ik niet waarom Bos81 kwaad wordt omdat VoreG niets wordt aangeboden
In Braboland maken ze zich alleen maar druk om eten en bierquote:Op zondag 31 juli 2005 20:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is die Brabantse gemoedelijkheid daar geven ze om andere
Schenk nou maar wat inquote:Op zondag 31 juli 2005 20:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
In Braboland maken ze zich alleen maar druk om eten en bier
quote:Op zondag 31 juli 2005 20:43 schreef Eilanden het volgende:
Nu snap ik niet waarom Bos81 kwaad wordt omdat VoreG niets wordt aangeboden
* Eilanden zet voor Clau een Roosviceetje on the Rocks neerquote:Op zondag 31 juli 2005 20:45 schreef clauwheee het volgende:
Roosviceetje, Eilandje!!
Ik de jouwe niet, maar je hebt nog steeds niks ingeschonkenquote:Op zondag 31 juli 2005 20:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
VoreG ... effe dimmen
Ik weet jouw straat in Utrecht zonder problemen te vinden![]()
Iedereen wel denk ikquote:Op zondag 31 juli 2005 20:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
VoreG ... effe dimmen
Ik weet jouw straat in Utrecht zonder problemen te vinden![]()
Zeg dat dan!quote:Op zondag 31 juli 2005 20:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
UIteraard bedoelde ik, dat ik ook iets wil drinken
* Eilanden zet demonstratief voor VoreG een leeg glas neerquote:Op zondag 31 juli 2005 20:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik de jouwe niet, maar je hebt nog steeds niks ingeschonken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |