Het zal niet zo zijnquote:Op zondag 31 juli 2005 17:21 schreef Bluezz het volgende:
Trein van Bommel reed niet naar Amsterdam CS.
Moest 3 kwartier wachten!
Hij heeft geen mobiel... en kamagurka zou op hem wachten.
Dat heeft ie gedaan, heel heel erg lang, is alle treinen die aankwamen uit die richting doorgelopen![]()
... uiteindelijk heeft Tong een meisje aangesproken en haar mobieltje gevraagd. Zodoende wist Kama dat tong ontzettend onderweg was
Ze zijn allemaal herenigd, Ulx is er ook ff met zijn beebje van 5 maandjes
Tong vroeg zich af of het er Eindhoven nog stroom was ivm met zijn reis![]()
hahahahahquote:Op zondag 31 juli 2005 17:21 schreef Bluezz het volgende:
Dat heeft ie gedaan, heel heel erg lang, is alle treinen die aankwamen uit die richting doorgelopen![]()
... uiteindelijk heeft Tong een meisje aangesproken en haar mobieltje gevraagd. Zodoende wist Kama dat tong ontzettend onderweg was
Tong vroeg zich af of er in b.v. Eindhoven nog stroom was ivm met zijn reis![]()
jeejquote:Op zondag 31 juli 2005 17:10 schreef Dos37 het volgende:
Wim duisenberg is dood.
Wim Duisenberg (70) overleden
70 jaar.
jeejquote:Op zondag 31 juli 2005 17:21 schreef Bluezz het volgende:
Tong vroeg zich af of er in b.v. Eindhoven nog stroom was ivm met zijn reis![]()
Waarom heb jij altijd een afkeer van vrouwen die op je lijken?quote:Op zondag 31 juli 2005 17:35 schreef Bluezz het volgende:
Ik hou niet zo van Gretta, maar als je man doodgaat is het altijd erg.
Tong moet een uitgaansverbodquote:En SCH, denk je dat Tong 3 kwartier nodig had om een meisje aan te spreken, en dan gewoon zeggen dat het ging om een mobieltje lenen?![]()
Alsof hij er dan mee om zou kunnen gaan. Nikc heeft er ook al een jaar 1, hij zit nog steeds in de verpakkingquote:Op zondag 31 juli 2005 17:37 schreef Bluezz het volgende:
Ik had Doc nog aan de foon, die opperde een inzamelingsaktie met hem als presentator met gironummer om Tong aan een mobieltje te helpen![]()
![]()
Zij heeft kindermaatje 176quote:Op zondag 31 juli 2005 17:36 schreef SCH het volgende:
Waarom heb jij altijd een afkeer van vrouwen die op je lijken?
Ik vind haar een superwijf trouwens. En jou ookquote:Op zondag 31 juli 2005 17:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zij heeft kindermaatje 176
En ik vlag nooit
hoe bedoel jequote:
Oh ok, ik zag de afkondiging net op net2, met een filmpje van de leukste dingetjes uit zijn tv loopbaan, vandaarquote:Op zondag 31 juli 2005 18:04 schreef clauwheee het volgende:
Gaat ook naar Talpa. Of bedoel je die niet?
Zal wel door het voetbal op tv komenquote:Op zondag 31 juli 2005 18:44 schreef clauwheee het volgende:
Het is maar rustig hier..
quote:Op zondag 31 juli 2005 18:13 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Komt ie van de EO![]()
Neeeeeeeeee
toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |