Dat hopen wequote:Op zondag 31 juli 2005 16:12 schreef methodmich het volgende:
* methodmich draait Bright Eyes
Tong is al weg?
Ze hadden om 3 uur afgesproken in A'dam.quote:Op zondag 31 juli 2005 16:12 schreef methodmich het volgende:
* methodmich draait Bright Eyes
Tong is al weg?
zoow had ik ook niet meegekregen gefeliciteerd.quote:Op zondag 31 juli 2005 16:12 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Volgens mij heb je iets gemist
Ik ben aangenomen! Morgen beginnen
Inderdaad, druk geweest en gisteren bijna de hele dag bij het Zomercarnaval in Rotterdam geweest...quote:Op zondag 31 juli 2005 16:12 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Volgens mij heb je iets gemist
Ik ben aangenomen! Morgen beginnen
Hij heeft geen rugzakquote:Op zondag 31 juli 2005 16:17 schreef methodmich het volgende:
Als ze hem maar niet oppakken op verdenking van terrorisme. Volgens mij liet tong zijn baard staan....
Moeilijk. Ik denk Fevers And Mirrors, al is Lifted ook geweldig, evenals Letting Off The Happiness en I'm Wide Awake.... Als je de slechtste had gevraagd was het makkelijker geweest, Digital Ash met afstand.quote:Op zondag 31 juli 2005 16:19 schreef Spideyman het volgende:
Welk album van Bright Eyes vind je de beste MM?
Klinkt goed!quote:Op zondag 31 juli 2005 16:21 schreef clauwheee het volgende:
Dank, Eilandje en Dos. ik was ook erg blij
Eilanden:
Ondersteunen van de Marketing Manager en de Content Manager en verzorgen van de wekelijkse management info en statistieken. Klantcontacten, de opmaak van de wekelijkse nieuwsbrief, het samenstellen van sales presentaties en het contact onderhouden met o.m. reclamebureaus en website ontwikkelaars. Verder het verzenden van DM acties en persberichten.
In het kort
Collegaquote:Op zondag 31 juli 2005 16:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Met een behoorlijk gedeelte van die werkzaamheden hou ik me ook nog altijd bezig
Dat soort songs staan op de eerste twee dus meer, vandaar mijn aanrader aan Spidey.quote:Op zondag 31 juli 2005 16:37 schreef SCH het volgende:
dat eerste nummer is altijd even doorworstelen, alhoewel het absoluut niet slecht is
ik word prof he wat een hit.quote:
Die fucking amal, ik dacht eerst dat het was fucking analquote:Op zondag 31 juli 2005 17:00 schreef pascalheister het volgende:
Voor vanavond nog een tip, van de maker van Fucking Åmål
Lilja 4-ever
22:50-00:25 op Canvas
Ben benieuwd, gelukkig op de belg, dus geen reclames
Ik hoorde het net jaquote:Op zondag 31 juli 2005 17:10 schreef Dos37 het volgende:
Wim duisenberg is dood.
Wim Duisenberg (70) overleden
70 jaar.
Hm, onverwacht.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:10 schreef Dos37 het volgende:
Wim duisenberg is dood.
70 jaar.
Het zal niet zo zijnquote:Op zondag 31 juli 2005 17:21 schreef Bluezz het volgende:
Trein van Bommel reed niet naar Amsterdam CS.
Moest 3 kwartier wachten!
Hij heeft geen mobiel... en kamagurka zou op hem wachten.
Dat heeft ie gedaan, heel heel erg lang, is alle treinen die aankwamen uit die richting doorgelopen![]()
... uiteindelijk heeft Tong een meisje aangesproken en haar mobieltje gevraagd. Zodoende wist Kama dat tong ontzettend onderweg was
Ze zijn allemaal herenigd, Ulx is er ook ff met zijn beebje van 5 maandjes
Tong vroeg zich af of het er Eindhoven nog stroom was ivm met zijn reis![]()
hahahahahquote:Op zondag 31 juli 2005 17:21 schreef Bluezz het volgende:
Dat heeft ie gedaan, heel heel erg lang, is alle treinen die aankwamen uit die richting doorgelopen![]()
... uiteindelijk heeft Tong een meisje aangesproken en haar mobieltje gevraagd. Zodoende wist Kama dat tong ontzettend onderweg was
Tong vroeg zich af of er in b.v. Eindhoven nog stroom was ivm met zijn reis![]()
jeejquote:Op zondag 31 juli 2005 17:10 schreef Dos37 het volgende:
Wim duisenberg is dood.
70 jaar.
jeejquote:Op zondag 31 juli 2005 17:21 schreef Bluezz het volgende:
Tong vroeg zich af of er in b.v. Eindhoven nog stroom was ivm met zijn reis![]()
Waarom heb jij altijd een afkeer van vrouwen die op je lijken?quote:Op zondag 31 juli 2005 17:35 schreef Bluezz het volgende:
Ik hou niet zo van Gretta, maar als je man doodgaat is het altijd erg.
Tong moet een uitgaansverbodquote:En SCH, denk je dat Tong 3 kwartier nodig had om een meisje aan te spreken, en dan gewoon zeggen dat het ging om een mobieltje lenen?![]()
Alsof hij er dan mee om zou kunnen gaan. Nikc heeft er ook al een jaar 1, hij zit nog steeds in de verpakkingquote:Op zondag 31 juli 2005 17:37 schreef Bluezz het volgende:
Ik had Doc nog aan de foon, die opperde een inzamelingsaktie met hem als presentator met gironummer om Tong aan een mobieltje te helpen![]()
![]()
Zij heeft kindermaatje 176quote:Op zondag 31 juli 2005 17:36 schreef SCH het volgende:
Waarom heb jij altijd een afkeer van vrouwen die op je lijken?
Ik vind haar een superwijf trouwens. En jou ookquote:Op zondag 31 juli 2005 17:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zij heeft kindermaatje 176
En ik vlag nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |