Dat hopen wequote:Op zondag 31 juli 2005 16:12 schreef methodmich het volgende:
* methodmich draait Bright Eyes
Tong is al weg?
Ze hadden om 3 uur afgesproken in A'dam.quote:Op zondag 31 juli 2005 16:12 schreef methodmich het volgende:
* methodmich draait Bright Eyes
Tong is al weg?
zoow had ik ook niet meegekregen gefeliciteerd.quote:Op zondag 31 juli 2005 16:12 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Volgens mij heb je iets gemist
Ik ben aangenomen! Morgen beginnen
Inderdaad, druk geweest en gisteren bijna de hele dag bij het Zomercarnaval in Rotterdam geweest...quote:Op zondag 31 juli 2005 16:12 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Volgens mij heb je iets gemist
Ik ben aangenomen! Morgen beginnen
Hij heeft geen rugzakquote:Op zondag 31 juli 2005 16:17 schreef methodmich het volgende:
Als ze hem maar niet oppakken op verdenking van terrorisme. Volgens mij liet tong zijn baard staan....
Moeilijk. Ik denk Fevers And Mirrors, al is Lifted ook geweldig, evenals Letting Off The Happiness en I'm Wide Awake.... Als je de slechtste had gevraagd was het makkelijker geweest, Digital Ash met afstand.quote:Op zondag 31 juli 2005 16:19 schreef Spideyman het volgende:
Welk album van Bright Eyes vind je de beste MM?
Klinkt goed!quote:Op zondag 31 juli 2005 16:21 schreef clauwheee het volgende:
Dank, Eilandje en Dos. ik was ook erg blij
Eilanden:
Ondersteunen van de Marketing Manager en de Content Manager en verzorgen van de wekelijkse management info en statistieken. Klantcontacten, de opmaak van de wekelijkse nieuwsbrief, het samenstellen van sales presentaties en het contact onderhouden met o.m. reclamebureaus en website ontwikkelaars. Verder het verzenden van DM acties en persberichten.
In het kort
Collegaquote:Op zondag 31 juli 2005 16:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Met een behoorlijk gedeelte van die werkzaamheden hou ik me ook nog altijd bezig
Dat soort songs staan op de eerste twee dus meer, vandaar mijn aanrader aan Spidey.quote:Op zondag 31 juli 2005 16:37 schreef SCH het volgende:
dat eerste nummer is altijd even doorworstelen, alhoewel het absoluut niet slecht is
ik word prof he wat een hit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |