Tssssssk Mindlight tochquote:Op zondag 31 juli 2005 13:20 schreef Mindlight het volgende:
Tsja vakantieverslag. Uhh zon zon zon zee strand en bier!
Zo m'n vriendin maar eens opzoeken en dan flink uitwonen. Vertragingen op luchthavens zijn kut![]()
Er zijn van die periodes bij vrouwen dat je er niet overheen WIL en waarom moet dat nou precies als ik terugkom van vakantiequote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 13:27 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Er zijn van die periodes bij vrouwen dat je er niet overheen WIL en waarom moet dat nou precies als ik terugkom van vakantie![]()
14.00quote:Op zondag 31 juli 2005 13:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Begin van de F1? Moet dat niet nog beginnen?
quote:Op zondag 31 juli 2005 13:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Begin van de F1? Moet dat niet nog beginnen?
Ik heb dan ook niet voor niets nu mijn lunchpauzequote:Op zondag 31 juli 2005 13:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
14.00
Maar bij 'vraag het jack' kwam een reportage over die pitspoezen.
Ow word jij onze oppasquote:Op zondag 31 juli 2005 13:51 schreef Bluezz het volgende:
Golfer heeft straks zijn vrijgezellenpartyminivlb-meeting, mag ik dan bij jullie blijven ?
SCH wat maak je ?
Dat hoop ik ook...quote:
Ze is toch een lieve zitzak, niet dus echt iets om bang van te wordenquote:
Pastasalade met turks brood (mais, kidneybonen, avocado, pijnboompitten, geitenkaas, boerenkaas, olijven, eieren enz.)quote:Op zondag 31 juli 2005 13:51 schreef Bluezz het volgende:
SCH wat maak je ?
quote:Op zondag 31 juli 2005 14:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Pastasalade met turks brood (mais, kidneybonen, avocado, pijnboompitten, geitenkaas, boerenkaas, olijven, eieren enz.)
Verkeersongeluk? Of wat was er aan de hand?quote:Op zondag 31 juli 2005 14:38 schreef Dos37 het volgende:
Hier in de buurt is alweer een jonge jongen verongelukt weer iemand van 18 jaar. Het houd niet op hier
Verkeersongeluk ja. over de kop tegen een boomquote:Op zondag 31 juli 2005 14:39 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Verkeersongeluk? Of wat was er aan de hand?
Oh ja - de ajax-bejaardensoos is vandaag - arme Tongquote:Op zondag 31 juli 2005 14:36 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz heeft golfer naar de trein gebracht voor de ontmoeting van het jaar met Doc, Tong80 en Kamagurka
quote:Op zondag 31 juli 2005 15:54 schreef Bluezz het volgende:
Fokken, huis poetsen en veeeeeeeeel muzak door de wijk laten galmen
WAT ZEG JE ??????????quote:Op zondag 31 juli 2005 15:56 schreef SCH het volgende:
Kan het wat zachter Bluezz
Door elkaar :quote:Op zondag 31 juli 2005 15:57 schreef Eilanden het volgende:
Wat voor Muzaek (het blijft natuurlijk Bloemendael) heb je opstaan Bluezz?
Volgens mij heb je iets gemistquote:Op zondag 31 juli 2005 16:11 schreef Eilanden het volgende:
Clau, is het nog wat geworden met dat 2e gesprek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |