Zal wel super druk worden vandaag denk ik.. iedereen kruipt achter de pc..quote:
We zitten nu met z'n 5en, om 12 uur komt er eentje bij. Om 14 uur en 15 uur gaan er 2 wegquote:Op zondag 31 juli 2005 11:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zal wel super druk worden vandaag denk ik.. iedereen kruipt achter de pc..
quote:Op zondag 31 juli 2005 11:24 schreef F1Bas het volgende:
[..]
We zitten nu met z'n 5en, om 12 uur komt er eentje bij. Om 14 uur en 15 uur gaan er 2 weg
dat ga je toch niet kijken ?quote:Op zondag 31 juli 2005 11:56 schreef Spideyman het volgende:
mogguh
hoe laat worden die ATwedstrijden uitgezonden?![]()
![]()
Yup dat kan .. een vriend van me zag me ook ff kort in beeldquote:Op zondag 31 juli 2005 12:21 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Zou het kunnen, dat ik je gister even in beeld zag?
Nog tips op dat gebied dan?quote:
Lekker rellenquote:Op zondag 31 juli 2005 12:43 schreef golfer het volgende:
Middag!
Wat een rotweer eer.
Gelukkig zit er een dak op de Arena.![]()
Jullie zien mij dus pas weer vanavond laat.
Er is kinderoppas geregeld en bans kunnen natuurlijk ook achteraf gezet worden.quote:
nope, moet ik hem eerst kopenquote:Op zondag 31 juli 2005 12:45 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Nog tips op dat gebied dan?
danny the dog al gezien?
Nee, maar Bluezz staat toevallig net wel nu een lekker omeletje te maken. Hapje mee-eten?quote:Op zondag 31 juli 2005 13:01 schreef SCH het volgende:
Is er nog eiersalade?
Van Bloesie of die vierkante eier-salade?quote:Op zondag 31 juli 2005 13:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, maar Bluezz staat toevallig net wel nu een lekker omeletje te maken. Hapje mee-eten?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |