Hoiquote:
kom er meteen aan !quote:Op zondag 31 juli 2005 00:26 schreef tong80 het volgende:
Zit ik dagen te wachten in het dilemma topic komt Bjooooooro met een Hools.
Jaaaaaaaaaaaa hoorquote:Op zondag 31 juli 2005 00:27 schreef appelsientje het volgende:
Hoi
Alles goed met Bluezzzzzzzzzzzzzzzzz ??
Fijnquote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 01:06 schreef Bjoro het volgende:
dat je maar mooie avondjes mag beleven !
en dat jullie Nevland het hele seizoen mogen behouden !!,
quote:komt dat maatje van hem eigenlijk nog ?
zoooowquote:Op zondag 31 juli 2005 00:55 schreef Noca het volgende:
Avond Hoolers!
De SCC voor dit jaar Oosterpark is binnen
zonde, zou mooi geweest zijn, denk ik !quote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 01:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zonde, zou mooi geweest zijn, denk ik !
(dan hadden ze jullie weer eens laten juichen !!)
Kssssst!quote:Op zondag 31 juli 2005 01:36 schreef Bjoro het volgende:
*op z'n tenen binnen sluipt, nu iedereen slaapt, en stiekum nog 1 biertje pakt !
en weer weg rent, streepje staat op de turflijst ...doei doei
ah ok, begin van de avond wat flitsen van gezien, greep marleen net langs de medailesquote:Op zondag 31 juli 2005 02:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor Nederland redelijk verlopen, Dekker werd zevende in haar finale waar er werd gehoopt op meer. Marleen wel als tijdsnelste door op de 50 meter vrije slag. Marleen moet morgen de eerste Nederlandse medialle pakken.
goedquote:
Doe maar niet meer rond dit tijdstipquote:Op zondag 31 juli 2005 04:15 schreef Spideyman het volgende:
rondje4s bestaan niet
alleen oneindige veelhoeken.
voor de wiskundigen onder ons
Tot vanavondquote:Op zondag 31 juli 2005 10:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga op familiebezoek, tot vanavond!
quote:Op zondag 31 juli 2005 09:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goedemorgen
* Just Me helpt met ontbijt maken; croissantjes, eitjes en warme broodjes
Ze gaan vanmiddag op het oefenveld trainen en ze moeten wel want dinsdagavond is de start van de Stad Delft Bokaal en de mannen hebben de titel van vorig jaar te verdedigen.quote:Op zondag 31 juli 2005 11:06 schreef Noca het volgende:
Mogguh!
Voetballen met dit weer JM? Zonde voor het veld.
Zal wel super druk worden vandaag denk ik.. iedereen kruipt achter de pc..quote:
We zitten nu met z'n 5en, om 12 uur komt er eentje bij. Om 14 uur en 15 uur gaan er 2 wegquote:Op zondag 31 juli 2005 11:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zal wel super druk worden vandaag denk ik.. iedereen kruipt achter de pc..
quote:Op zondag 31 juli 2005 11:24 schreef F1Bas het volgende:
[..]
We zitten nu met z'n 5en, om 12 uur komt er eentje bij. Om 14 uur en 15 uur gaan er 2 weg
dat ga je toch niet kijken ?quote:Op zondag 31 juli 2005 11:56 schreef Spideyman het volgende:
mogguh
hoe laat worden die ATwedstrijden uitgezonden?![]()
![]()
Yup dat kan .. een vriend van me zag me ook ff kort in beeldquote:Op zondag 31 juli 2005 12:21 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Zou het kunnen, dat ik je gister even in beeld zag?
Nog tips op dat gebied dan?quote:
Lekker rellenquote:Op zondag 31 juli 2005 12:43 schreef golfer het volgende:
Middag!
Wat een rotweer eer.
Gelukkig zit er een dak op de Arena.![]()
Jullie zien mij dus pas weer vanavond laat.
Er is kinderoppas geregeld en bans kunnen natuurlijk ook achteraf gezet worden.quote:
nope, moet ik hem eerst kopenquote:Op zondag 31 juli 2005 12:45 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Nog tips op dat gebied dan?
danny the dog al gezien?
Nee, maar Bluezz staat toevallig net wel nu een lekker omeletje te maken. Hapje mee-eten?quote:Op zondag 31 juli 2005 13:01 schreef SCH het volgende:
Is er nog eiersalade?
Van Bloesie of die vierkante eier-salade?quote:Op zondag 31 juli 2005 13:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, maar Bluezz staat toevallig net wel nu een lekker omeletje te maken. Hapje mee-eten?![]()
De enige die van Bluezz mag knabbelen ben ik, ja.quote:Op zondag 31 juli 2005 13:07 schreef Eilanden het volgende:
Van Bloesie of die vierkante eier-salade?
Knabbelen zelfsquote:Op zondag 31 juli 2005 13:09 schreef golfer het volgende:
[..]
De enige die van Bluezz mag knabbelen ben ik, ja.![]()
Je gaat weer Gooneren?quote:
Eerst nog naar de plaatselijke FC die vanmiddag ook speelt en daarna gelijk door naar de Grolsch bar tegenover de Arenaquote:Op zondag 31 juli 2005 13:13 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Je gaat weer Gooneren?
Zorg ff voor wat sfeer in die arena wil je!
Om een Bacootje te drinkenquote:Op zondag 31 juli 2005 13:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Eerst nog naar de plaatselijke FC die vanmiddag ook speelt en daarna gelijk door naar de Grolsch bar tegenover de Arena
Hey maatquote:Op zondag 31 juli 2005 13:20 schreef Mindlight het volgende:
Tsja vakantieverslag. Uhh zon zon zon zee strand en bier!
Zo m'n vriendin maar eens opzoeken en dan flink bijkomen. Vertragingen op luchthavens zijn kut![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |