Is hij al verbannen naar die vrindjes van Fok=pol?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:36 schreef Sidekick het volgende:
Iedereen kon toch allang zien aankomen dat sizzler onder de duim werd gehouden? Daar past hij nu voor, maar laten we het nog stilhouden totdat de MED komt.
Ik mag altijd en overal SK verbeterenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee maar waarom zou je anders niet meer openlijk SK mogen verbeteren?
Maar alles goed verder Maerycke?
Oh met mij is het prima, alleen ben ik min of meer verplicht zo een kroeg in te duiken om te gaan drinken op de maandagavondquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:38 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik mag altijd en overal SK verbeterenEn het gaat wel redelijk hier.. Hoe is het met
duke met een streepje
?
Zeker dat mag!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:42 schreef Maerycke het volgende:
Hè wat vervelend! Mag ik je hierbij veel sterkte wensen dan?![]()
Als je een relevante post hebt mag dat altijd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:30 schreef McCarthy het volgende:
Libertarisme! -deel 2-
mag ik een kickje geven? please
altijd leuk, topics van 2 jaar geleden over interresante onderwerpen
Check.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:19 schreef Chewie het volgende:
Tijd voor een POL meet, neem je klonen ook eens mee
Kan deze sticky?
Ik walg simpelweg van dergelijke publieke vertoningen van affectie.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:13 schreef Maerycke het volgende:
KJ is jaloers...
quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:23 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik walg simpelweg van dergelijke publieke vertoningen van affectie.
In een FB-topic zelfs, nu vraag ik je!.
Jep.quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:30 schreef McCarthy het volgende:
http://dewaanvandedag.web-log.nl/categorie/141424
zelf geschreven sizzler?
Dit is een verkorte versie, maar ik heb er idd studiepunten voor gekregen.quote:
Technisch gezien is dat helaas niet mogelijk. We kunnen hooguit twee topics samenvoegen, maar daar houdt het wel bij op. Je kan wel zelf de betreffende posts copy/pasten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:16 schreef McCarthy het volgende:
IS HET MOGELIJ KDAT EEN AANTAL POSTS UIT Jan M. is back in biz.
VERPLAATS WORDEN NAAR MIJN usa VS SWEDEN TOPIC?
sorry caps stond aan
ranzig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:49 schreef McCarthy het volgende:
USA versus Sweden
walgelijke foto kan ie weg
Dat je 'm weg haalt omdat ie niet relevant is daar kan ik inkomen. Maar omdat ie ranzig is? Of is het te confronterend om de welvaart eens niet in cijfers maar in foto's te laten zien?quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:57 schreef Sidekick het volgende:
Ik heb de foto overigens weggehaald. Was inderdaad nutteloos.
Ha, jullie zijn elkaars kloonquote:[ Bericht 75% gewijzigd door sizzler op 30-08-2005 21:56 ]
Beide.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat je 'm weg haalt omdat ie niet relevant is daar kan ik inkomen. Maar omdat ie ranzig is?
Je laat geen welvaart zien, alleen een ranzige foto van een of andere stakker.quote:Of is het te confronterend om de welvaart eens niet in cijfers maar in foto's te laten zien?![]()
oh was dat hetquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat je 'm weg haalt omdat ie niet relevant is daar kan ik inkomen. Maar omdat ie ranzig is? Of is het te confronterend om de welvaart eens niet in cijfers maar in foto's te laten zien?![]()
gast, ik heb net een mooie excel sheet gepast. Dat zijn tenminste cijfers.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:05 schreef du_ke het volgende:
Is het niet zo dat je de welvaart van een staat kan aflezen aan de mensen die er het slechtste afzijn?
Je kan hooguit de welvaart van een land "aflezen" aan de voorzieningen die er zijn voor de onderklasse.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:05 schreef du_ke het volgende:
Is het niet zo dat je de welvaart van een staat kan aflezen aan de mensen die er het slechtste afzijn?
Ja, inderdaad ik laat geen welvaart zien, ik laat de keerzijde zien van de manier waarop de anderen in de VS hun welvaart vergaren. Als je eventjes de links klikt die ik eerder in het topic poste kan je zien dat dit geen incident is, het is dus wel degelijk relevant in de discussie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:02 schreef sizzler het volgende:
Je laat geen welvaart zien, alleen een ranzige foto van een of andere stakker.
Ok die foto was fout maar voegde volgens mij wel degelijk wat toe. Niet alles is in cijfers aan te geven hoe hard je het ook probeert.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:10 schreef sizzler het volgende:
[..]
Je kan hooguit de welvaart van een land "aflezen" aan de voorzieningen die er zijn voor de onderklasse.
Maar een foto van een junk / zwerver zegt weinig.
Een foto van de consequenties van een degelijk zorgstelsel en sociaal vangnet.....niet zomaar een zwerver/junk. Ik heb natuurlijk een mooie uitgekozen ter illustratie, maar het lijkt me toch echt relevant om te posten, want dit zijn de consequenties voor sommigen als je probeert je welvaart te bereiken zoals de VS dat momenteel doet.....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:10 schreef sizzler het volgende:
[..]
Je kan hooguit de welvaart van een land "aflezen" aan de voorzieningen die er zijn voor de onderklasse.
Maar een foto van een junk / zwerver zegt weinig.
Nee. Want hij is nog steeds ranzig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Maar goed, met een leuke onderbouwing mag ik hem weer terugplaatsen dus wat ik niet van plan ben overigens, of gaan jullie (je?) nu ook alle hongerkindjes en oorlogsslachtoffers wegeditten?
en plak er het woordje "welvaart" ook maar voor.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:58 schreef McCarthy het volgende:
usa -> VS
Je lijkt wel een vrouw.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 04:51 schreef McCarthy het volgende:
[..]
en plak er het woordje "welvaart" ook maar voor.
Oyquote:
Dat rood is toch om aan te geven dat dit een links forum isquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:53 schreef McCarthy het volgende:
als een duvel uit een doosje is daar yvonne
Wanneer gaan jullie mij nou eindeljk eens een rood kleurtje geven
Haha die zullen eerst zelf flink door het stof moeten kruipenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:54 schreef McCarthy het volgende:
yvonne, wanneer krijg ik mijn rechtse vriendjes terug
Er bestaat geen links of rechts lieve Mc,quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:54 schreef McCarthy het volgende:
yvonne, wanneer krijg ik mijn rechtse vriendjes terug
Nee newbie, om m'n permanente PMS aan te duidenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:57 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat rood is toch om aan te geven dat dit een links forum is![]()
Moeten ze eerst stoppen met me Tante Heineken te noemen, de nitwitsquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haha die zullen eerst zelf flink door het stof moeten kruipen.
Besluiteloos. Ze doen al twee uur over de vraag "wat zal ik aandoen vanavond?"quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moeten ze eerst stoppen met me Tante Heineken te noemen, de nitwits
oy!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:24 schreef sizzler het volgende:
[..]
Besluiteloos. Ze doen al twee uur over de vraag "wat zal ik aandoen vanavond?"![]()
Zeg ik, sinds wanneer drink IK Heineken? :}quote:
Maar dan generaliseer ik wel.quote:
Ach ze lezen overal wel mee. Blijkbaar een stelletje uitkeringstrekkers dat niets beters te doen heeft. En kom op Heineken je kan ook te ver gaanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg ik, sinds wanneer drink IK Heineken? :}
Iets zegt me trouwens dat we in het verkeerde topic zitten
Tante Grolschquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:27 schreef sizzler het volgende:
[..]
Maar dan generaliseer ik wel.
voel je niet aangesproken hoor, Tante Grolsch
Jamaar ik heb schijt aan de policy en de mods zijn m'n knechtjesquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach ze lezen overal wel mee. Blijkbaar een stelletje uitkeringstrekkers dat niets beters te doen heeft. En kom op Heineken je kan ook te ver gaan.
Schandknaapjes toch?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jamaar ik heb schijt aan de policy en de mods zijn m'n knechtjes
Ach kloon van Nouk, Newbie, bijna geband. Gelukkig kan ik wel tegen een stootje.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee newbie, om m'n permanente PMS aan te duiden
Nog steeds?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:32 schreef yvonne het volgende:
O, trouwens, Brechtje ligt in Sizzlers bed
http://forum.fok.nl/topic/743131 Deze lieve schat, mag je ook wel direct aan Tante Heineken vragen hoor, ik bijt nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:45 schreef McCarthy het volgende:
je wordt hier ook weer mooi onder handen genomen
http://fokdiscussie.6.forumer.com/viewforum.php?f=7
Jaquote:
Goed topic was dat.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Boehoe de staat is gevaarlijk en eng, belasting is diefstal. Deze lieve schat, mag je ook wel direct aan Tante Heineken vragen hoor, ik bijt niet
Tot sizzkick het naar ONZ schoptequote:
En ik maar denken dat ze daar zo graag vrij over politiek wouden discusierenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:45 schreef McCarthy het volgende:
je wordt hier ook weer mooi onder handen genomen
http://fokdiscussie.6.forumer.com/viewforum.php?f=7
Ja en daar mag ik niet komenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tot sizzkick het naar ONZ schopte
Zo van: "mijn gordijntje, wat doe je!?"quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja
Alleen het blauwe gordijntje is gesneuveld
Tja rechts naïef he?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:52 schreef Chewie het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze daar zo graag vrij over politiek wouden discusieren![]()
Ja, daar moet je je bifi posten als newbie hequote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja en daar mag ik niet komen. Vind ik eng
.
Daarom en ik houd meer van leverworst dus dat zit er niet inquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, daar moet je je bifi posten als newbie he
Zo zo, interessant weetje ditquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daarom en ik houd meer van leverworst dus dat zit er niet in.
nou lekker doeltreffend, ergens ver weg in onzin waar een totaal ander publiek komtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Boehoe de staat is gevaarlijk en eng, belasting is diefstal. Deze lieve schat, mag je ook wel direct aan Tante Heineken vragen hoor, ik bijt niet
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tot sizzkick het naar ONZ schopte
De uitkomst was iets anders dan de eerste intentie. Maar het komt er op neer dat op gegeven moment erg veel eensoortige onderwerpen geopend werden. Hoop gehuil en weinig wol laten we maar zeggen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:04 schreef McCarthy het volgende:
[..]
nou lekker doeltreffend, ergens ver weg in onzin waar een totaal ander publiek komt
Ik denk dat de meeste hem niet snappen. Ik eigenlijk ook nietWat wil je nou zeggen
Joh, dat topic ontstond door een opmerking in POL FB.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:04 schreef McCarthy het volgende:
[..]
nou lekker doeltreffend, ergens ver weg in onzin waar een totaal ander publiek komt
Ik denk dat de meeste hem niet snappen. Ik eigenlijk ook nietWat wil je nou zeggen
Ben ik een ster inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |