die hele (child) poverty rate is dus onvergelijkbaar, daar ben ik me nou net zo tegen aan het verzetten. Ik heb gister nog een e-mail naar de nOS gestuurd om mijn beklag te doen over een tt bericht over de "armoede" in de USAquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ook een mooie vergelijking tussen VS, Canada en Zweden:
http://www.ccsd.ca/pubs/2002/olympic/indicators.htm
Gaan we die nou vergelijken met ghetto's en trailerparks. Jongen, die woonwagens zijn paleizen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:16 schreef McCarthy het volgende:
[..]
wij hebben toch ook woonwagenkamp bewoners.
Hallo het ging over zweden, kom je opeens met ander grote steden aan die naar mijn kleine aardrijkskundige kennis totaal niet in zweden te bekkenen zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:16 schreef McCarthy het volgende:
[..]
wij hebben toch ook woonwagenkamp bewoners. In parijs zijn nu weer illigalen geroosterd waar ze bij stonden. In italie zijn ook grote achterbuurten in Rome.
![]()
[..]
nee he, liever je vooroordelen rondstrooien
Dat is jouw subjectieve mening, we hebben het hier nu even over cijfers en stats....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:19 schreef McCarthy het volgende:
Laten we bovendien niet vergeten dat S veel ambtenaren hefet. Nepbanen![]()
![]()
bronnen ?stats ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Gaan we die nou vergelijken met ghetto's en trailerparks. Jongen, die woonwagens zijn paleizen.
Daarnaast zijn de ghetto's en trailerparks in de VS qua omvang en aantallen een veelvoud van wat we in Europa, laat staan Zweden aantreffen
dan zal de USSR er goed van af komen zeg. 0% werkloosheidquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat is jouw subjectieve mening, we hebben het hier nu even over cijfers en stats....![]()
weet je wel waar dit topic over gaat????quote:Ik ga geen statisitieken zoeken, als je alleen al ziet dat in amerika een grotere percentage onder de armoede grens woont.
Jongen, alleen in Compton en Harlem samen wonen bijna al meer mensen dan in alle woonwagenkampen, achterbuurten en vervallen hutjes op de hei in heel de EU bij elkaar.quote:
En je punt isquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:26 schreef McCarthy het volgende:
[..]
dan zal de USSR er goed van af komen zeg. 0% werkloosheid
je maakt verdomme zelf een topic VS - Zweden en gaat dan zeuren dat we er geen andere landen bijhalenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:30 schreef McCarthy het volgende:
laten we de EU15 er maar niet bij halen wat dus een betere vergelijking zou zijn. Landen als Portugal, Spanje en Griekenland trekken ons nog harder naar beneden.
De linkse media heeft zijn werk goed gedaan zo te zien.
bronnen ? stats?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Jongen, alleen in Compton en Harlem samen wonen bijna al meer mensen dan in alle woonwagenkampen, achterbuurten en vervallen hutjes op de hei in heel de EU bij elkaar.
Laat staan dat we het gaan vergelijken met die 2 aftandse flatjes in Stockholm.
pff, ik durf het zo ook wel aan hoor. Nog leuker is als we de EU15 er bij nemenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
je maakt verdomme zelf een topic VS - Zweden en gaat dan zeuren dat we er geen andere landen bijhalen.
engels -> nederlands impliceert gebrekkigheidquote:Dat heeft met je eigen gebrekkige topic te maken (het is niet voor niets dat het 3 keer een andere titel moest krijgen lijkt me?).
duh, maar die stats heb ik niet. Jij wel ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:33 schreef du_ke het volgende:
Ik denk overigens dat een staat - staat vergelijking beter is omdat er gewoon zeer grote regionale verschillen zijn.
Wanneer kom jij dan met betere bronnen en stats dan het aantal vaatwassers en wasdrogers per huishouden? Want beter weet jij je stellingen voorlopig ook niet te onderbouwen. Pot. Ketel. Zwart of arisch wit in jouw geval.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:33 schreef McCarthy het volgende:
[..]
bronnen ? stats?
What the fuck doe je in deze discussie. De bedoeling is dat je je claim onderbouwt.
Hadden wij geen roma in de EU
Statistieken, is het nou allemaal zo moeilijk? En die zijn vast wel op te zoeken als je daar zin in hebt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:35 schreef McCarthy het volgende:
[..]
duh, maar die stats heb ik niet. Jij wel ?
je komt er mee aan dus moet JIJ ze zien te vindenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Statistieken, is het nou allemaal zo moeilijk? En die zijn vast wel op te zoeken als je daar zin in hebt.
of ze goed of fout zijn is wat anders dan ze uberhaupt helemaal niet hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wanneer kom jij dan met betere bronnen en stats dan het aantal vaatwassers en wasdrogers per huishouden? Want beter weet jij je stellingen voorlopig ook niet te onderbouwen. Pot. Ketel. Zwart of arisch wit in jouw geval.
Dat heeft toch geen ruk met dit topic te maken?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:34 schreef McCarthy het volgende:
[..]
pff, ik durf het zo ook wel aan hoor. Nog leuker is als we de EU15 er bij nemen![]()
[..]
Ja Nederlands forum, dus Nederlandse namen voor je onderwerpen. Zou jou toch aan moeten spreken? Aapje heeft het gelezen dat moet voldoende zijnquote:engels -> nederlands impliceert gebrekkigheid
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:37 schreef McCarthy het volgende:
[..]
je komt er mee aan dus moet JIJ ze zien te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |