Zo doe ik het ook al jaren.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:35 schreef yvonne het volgende:
ik ben beter dan de rest en betaal dus niks.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:41 schreef Nolius het volgende:
Hoeveel bier, Yvonne?
Ik betaal overigens altijd netjes belasting. Val ik nu buiten de boot?![]()
WTF bazel jequote:Op zondag 21 augustus 2005 17:43 schreef du_ke het volgende:
[..]nu ben je geïndoctrineerd door links.
Heb je heel toevallig op een school met de naam Regenboog of mozaik oid gezeten?
vieze kloon!quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:35 schreef yvonne het volgende:
en ik ben beter dan de rest en betaal dus niks.
Deel 1.
Game on
Bazelenquote:
Klopt, ik denk dat de impliciete boodschap van lui die hierover klagen idd is dat ze beter zijn dan de rest c.q. middenmoot. Een dergelijke visie kan dus voortkomen uit het feit dat ze echt beter zijn, denken dat ze beter zijn of niet beter zijn en dus geuit worden uit gevoelens van minderwaardigheid. Mijn volkomen ongegronde vermoeden is dat vooral de laatste categorie oververtegenwoordigd is.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:35 schreef yvonne het volgende:
en ik ben beter dan de rest en betaal dus niks.
Deel 1.
Game on
hoe toepasselijk in een topic dat over belastingontduiking gaat. en ik gebanned worden omdat ik af moest van een paar gram mdma... zonder zelfs (porto)kosten te vragen. gratis en voor niks...quote:
Je moet echt wat vaker in POL lurkenquote:
Pardon? Ik ben er paar weken uit geweest en zit niet in jouw scene, dus misschien kun je het uitleggen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoe toepasselijk in een topic dat over belastingontduiking gaat. en ik gebanned worden omdat ik af moest van een paar gram mdma... zonder zelfs (porto)kosten te vragen. gratis en voor niks...
Alles!quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:54 schreef Nolius het volgende:
Wat heeft het feit dat ik gewoon belasting betaal nu weer met mijn politieke voorkeur te maken?
Gewoon betalen doe je alleen maar als je links bent. Zoniet dan moet je er zoveel mogelijk over klagen en vooral de nietsdoeners overal de schuld van geven.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:54 schreef Nolius het volgende:
Wat heeft het feit dat ik gewoon belasting betaal nu weer met mijn politieke voorkeur te maken?
Vind ik een leuk idee, wil wel meewerken.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is er al FOK!radio met POL geweest?
Luie donders zijn het! Werken zullen ze!quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gewoon betalen doe je alleen maar als je links bent. Zoniet dan moet je er zoveel mogelijk over klagen en vooral de nietsdoeners overal de schuld van geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |