denk het ookquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:04 schreef ChrisJX het volgende:
Mijn school had de naam van een dichter en wij lazen uit Pim Frits en Ida, in de jaren '60 geschreven en in alle acht (ofzo) de delen kwam welgeteld één zwart jongetje voorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar mss ben jij van een andere generatieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:04 schreef ChrisJX het volgende:
wij lazen uit Pim Frits en Ida, in de jaren '60 geschreven
Een kennerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Door Godfried BomansJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb er zelf uit leren lezen op school. Die de naam van een uitvinder / droogmaler had.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:07 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Een kennerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wellicht een connaisseur...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:07 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Een kennerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:28 schreef Burbo het volgende:
Welke stad mag jou stad wel niet zijn, want in de mijne hebben al die scholen ook die namenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tss. Wie is er niet groot mee geworden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:07 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Bullshit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:00 schreef McCarthy het volgende:
We zitten al met al 2 met miljoen niet westerse allochtonen opgescheept en ik zie alleen maar nadelen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Misschien ziet ie echt alleen maar nadelen. Ik zou dat niet in twijfel willen trekken.quote:
nee sukkel, ik maak me druk om de vervuiling van het onderwijs met dat kut multiculturalismequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:35 schreef Maquiladora het volgende:
awww jochie bang dat je dat allemaal weer tegenkomt na de vakantie als je groep 8 weer moet overdoenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou niet huilie gaan doen anders krijg je straf van de jufquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:36 schreef McCarthy het volgende:
[..]
nee sukkel, ik maak me druk om de vervuiling van het onderwijs met dat kut multiculturalisme
pure propaganda, niks meer, niks minderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik neem alles terug zolang je maar beloofd niet yvonne op me af te sturenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:49 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Nou niet huilie gaan doen anders krijg je straf van de jufom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zijn die boeken nog ergens te krijgen? Ik zou ze graag aan mijn dochter geven (die overigens op een ontzettend blanke gristelijke school haar onderwijs geniet)quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:04 schreef ChrisJX het volgende:
Mijn school had de naam van een dichter en wij lazen uit Pim Frits en Ida, in de jaren '60 geschreven en in alle acht (ofzo) de delen kwam welgeteld één zwart jongetje voorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
marktplaats, rommelmarkten bij de boeken, of familie.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:30 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zijn die boeken nog ergens te krijgen? Ik zou ze graag aan mijn dochter geven (die overigens op een ontzettend blanke gristelijke school haar onderwijs geniet)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Saskia en Jeroen zoek ik ook nog trouwens
Ik was er al bang voorquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
marktplaats, rommelmarkten bij de boeken, of familie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop