Wat hebben de onderstaande plaatjes met melkaar gemeen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat het namen zijn die in Nederland veelvuldig gebruikt worden voor Basisscholen. In mijn stad was elke naam wel terug te vinden bij een basisschool.
Het zijn allemaal objecten gerelateerd aan veel kleuren en dat is iets wat we toch zo prachtig vinden in dat land.
Veel kleuren => Veel huidskleuren => veel culturen. Oh wat leuk, oh wat mooi, we gaan er fucking basisscholen naar noemen. Dan rammen we het die kids al vroeg door de strot zodat ze later niks anders meer durven denken. Want veel verschillende (huids)kleuren is goed, kijk, zelfs je kut basisschool vol met
GroenLinks leerkrachten heette zo.
![]()
De indoctrinatie op de basisschool ging nog wel even verder. Op een gegeven moment werden bij mij de oerdegelijke hollandse leerboeken vervangen door nieuwe leuke boeken met veel plaatjes. Plaatjes met jonge kinderen die echt alle kleurtjes hadden. Er stond zelfs 1 blank jongetje tussen.
Dan wennen ze alvast. Want wij van de PvdA willen een
multiculturele samenleving en we zullen onze onderdanen dus ook zo leren denken. Jong geleerd oud gedaan zullen we maar zeggen.
In verhaaltjes was blanke keesje altijd de lul en de sukkel terwijl mohammed een lieve jongen was die slim en intelligent was en ook nog eens heel verdraagzaam. Nou he, wat een feest.
Zijn we ook allemaal in groep 7 + 8 lastig gevallen met de
anne frank krant. Ging in eerste instantie om WW2, algauw werden er subtiele links gelegd met onze huidige multiculturele samenleving. Kritiek daarop was eigenlijk gewoon het zelfde als jodenhaat.
![]()
De buitenlanders waren namelijk hele lieve mensen die nooit iemand iets kwaad deden.
Als er een PP is die ik zo ontiegelijk tot op het bot toe haat is het wel die godverdomme kanker klote kut PvdA + de hele walm die er om heen hangt. De walm van multicultuur. De walm van allochtoon zijn is goed, autochtoon zijn is fout.
We zitten al met al 2 met miljoen niet westerse allochtonen opgescheept en ik zie alleen maar nadelen.
[ Bericht 0% gewijzigd door McCarthy op 21-08-2005 12:27:13 ]
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy