en plak er het woordje "welvaart" ook maar voor.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:58 schreef McCarthy het volgende:
usa -> VS
Je lijkt wel een vrouw.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 04:51 schreef McCarthy het volgende:
[..]
en plak er het woordje "welvaart" ook maar voor.
Oyquote:
Dat rood is toch om aan te geven dat dit een links forum isquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:53 schreef McCarthy het volgende:
als een duvel uit een doosje is daar yvonne
Wanneer gaan jullie mij nou eindeljk eens een rood kleurtje geven
Haha die zullen eerst zelf flink door het stof moeten kruipenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:54 schreef McCarthy het volgende:
yvonne, wanneer krijg ik mijn rechtse vriendjes terug
Er bestaat geen links of rechts lieve Mc,quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:54 schreef McCarthy het volgende:
yvonne, wanneer krijg ik mijn rechtse vriendjes terug
Nee newbie, om m'n permanente PMS aan te duidenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:57 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat rood is toch om aan te geven dat dit een links forum is![]()
Moeten ze eerst stoppen met me Tante Heineken te noemen, de nitwitsquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haha die zullen eerst zelf flink door het stof moeten kruipen.
Besluiteloos. Ze doen al twee uur over de vraag "wat zal ik aandoen vanavond?"quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moeten ze eerst stoppen met me Tante Heineken te noemen, de nitwits
oy!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:24 schreef sizzler het volgende:
[..]
Besluiteloos. Ze doen al twee uur over de vraag "wat zal ik aandoen vanavond?"![]()
Zeg ik, sinds wanneer drink IK Heineken? :}quote:
Maar dan generaliseer ik wel.quote:
Ach ze lezen overal wel mee. Blijkbaar een stelletje uitkeringstrekkers dat niets beters te doen heeft. En kom op Heineken je kan ook te ver gaanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg ik, sinds wanneer drink IK Heineken? :}
Iets zegt me trouwens dat we in het verkeerde topic zitten
Tante Grolschquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:27 schreef sizzler het volgende:
[..]
Maar dan generaliseer ik wel.
voel je niet aangesproken hoor, Tante Grolsch
Jamaar ik heb schijt aan de policy en de mods zijn m'n knechtjesquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach ze lezen overal wel mee. Blijkbaar een stelletje uitkeringstrekkers dat niets beters te doen heeft. En kom op Heineken je kan ook te ver gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |