"ziet er goed uit voor mij dus ik ben enthousiast " stond daar dus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:42 schreef McCarthy het volgende:
.
ja dankje de koekoekquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
[..]
http://nieuws.nl/bericht/5/61064
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:44 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ja dankje de koekoek
de amerikaanse natuurlijk, daapie
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:20 schreef Monidique het volgende:
Maar de armoedegrens is alleen belangrijk als je die zo gaat vergelijken met andere landen. Dit hoeft nu niet, we kunnen gewoon zien dat de armoede in Amerika toeneemt.
Nuttige postquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:26 schreef MrX1982 het volgende:
Zinloze discussie.
De VS zijn beter dan Zweden of welk ander land in Europa.
Slotje
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:44 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ja dankje de koekoek
?quote:De armoedegrens die het Census Bureau hanteert..
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:54 schreef Murray het volgende:
Ehm, niet om het een of ander hoor..
Maar wat wil je nu eigenlijk met dit topic?
Als ik de openingspost lees dan wil je bewijzen dat de welvaart in de VS hoger is dan in Zweden?
En dat zou dan automatisch moeten bewijzen dat een economisch beleid met lage belastingen beter is, begrijp ik?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:25 schreef Murray het volgende:
[..]
"ziet er goed uit voor mij dus ik ben enthousiast " stond daar dus.
Het zag er bij nader inzien toch niet zo goed uit dus je hebt het maar weggehaald?
Maar nogmaal, wat is nou eigenlijk de bedoeling van dit topic?
En wat dacht je dat ik aan het doen wasquote:
Die staat er toch ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:44 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ja dankje de koekoek
quote:Ook lees je structureel heen over gevraagde "stats" en'"cijfers" die je niet aanstaan.
ik doe dit allemaal in mijn eentje, ik mis wel eens wat, ben bijvoorbeeld net druk bezig geweest met dat excelquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:12 schreef KlaPMonGooL het volgende:
Ten eerste lees je over iemands post heen die maslow aanhaalde,
ik heb het nooit over onnauwkeurigheid gehad.quote:hiermee je zeer beperkte blik aan de kaak stellend. Je haalt een onderzoek aan om welzijnscijfers te ontkrachten door te stellen dat de berekeningen onnauwkeurig zijn. Dus val je terug op BNP om de vergelijking te trekken. En je geeft eigenlijk al toe dat het BNP niet geschikt is hiervoor.
O, zó...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:20 schreef McCarthy het volgende:
[..]
die development rapports zeggen wel wat, en ik zeg ook niet dat zweden de hel is. Ik lig alleen niet permanent in een ziekenhuis aan een infuus te lurken en met mijn poten in het gips.
Och ook zonder dat kan je in Zweden prima leven hoor. Je hoeft er niet behoeftig te zijn om een goed leven te hebben.quote:
Je zou een correctie kunnen maken voor de verschillende belastingen. Nu zou iedereen hetzelfde % aan belasting betalen, terwijl zowel voor de VS als voor Zweden geldt dat ze een progressieve inkomstenbelasting hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:49 schreef McCarthy het volgende:
De gdp per capita is 1.40 keer zo groot in de USA.
Zit in nieuwste sheet verwerkt.
Een beetje zoals in het onderwerp?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:02 schreef McCarthy het volgende:
heeft diegene van de HDR inkomensverschillen stats ook van die stats voor de gehele EU/EU15. Dat is namelijk veel interresanter om te vergelijken. Nu zijn we een verzamling van staten aan het vergelijken met 1 andere staat,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |