Hier nog één.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:47 schreef SEMTEX het volgende:
Ik hoop eigenlijk ook dat Yaya er snel uitligt.
Ze doet me denken aan David Bowie.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ann, wat een vreselijke foto.
Yaya heeft zo toch ook al eens op een foto gestaan?
Ah, het gaat om mobieltjes. Dat viel me pas op na 3x kijken. Minpunten voor allevijf de dames..
quote:
Wat dat betreft vind ik Amanda het beste.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ah, het gaat om mobieltjes. Dat viel me pas op na 3x kijken. Minpunten voor allevijf de dames..
Ze hadden geen close-ups online, wel een map vol "Tyra".quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jammer dat de foto's niet echt duidelijk zijn. Volgens mij trekt Norelle een heel erg raar gezicht op deze foto.
Figures.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:54 schreef Toeps het volgende:
Ze hadden geen close-ups online, wel een map vol "Tyra".
Dat viel mij dus ook heel erg opquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Figures..
Dat 'With Tyra Banks' en iedere week weer die juryleden voorstellen (ja, we kennen ze nog wel) en iedere week weer die prijzen en iedere week weer diezelfde gezichten bij het vertellen van de prijzen weten we nu ook wel..
Vorige week hield ze zich ook al in.. Misschien had ze op d'r kop gekregenquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Janice was vandaag trouwens maar matig scherp. Jetlag?
Voorkomen is beter dan genezen heh?quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:03 schreef Toeps het volgende:
Ann's haar is trouwens ook gewoon echt Poedel. Daar kun je weinig meer aan doen.
Zondag weer een kans.quote:
Heb jij nou dat ene donkere ANTM-jurylid als icoon? Jay heet-ie geloof ik..quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:11 schreef Svensational het volgende:
Is die stripper er al uit?
Jay Alexander.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:43 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Heb jij nou dat ene donkere ANTM-jurylid als icoon? Jay heet-ie geloof ik..
Dat vind ik nou ook.quote:
"Wordt" mag je wel vervangen met "is" van mij.quote:
Cassie ging er twee weken geleden uit.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:11 schreef Svensational het volgende:
Is die stripper er al uit?
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Cassie ging er twee weken geleden uit.
Bijbaantjequote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]! Cassie was een strippert ?! Vertel !
Voordat ze aan ANTM begon stripte ze om zo haar school te kunnen betalen als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]! Cassie was een strippert ?! Vertel !
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 07:49 schreef OMG het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook.
[..]
"Wordt" mag je wel vervangen met "is" van mij.
Die opmerking over dat als zij eruit zou vliegen ze eens met de jury moest gaan praten...
Oh jammer, Cassie was leuk.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Cassie ging er twee weken geleden uit.
Van de ANTM site:quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Voordat ze aan ANTM begon stripte ze om zo haar school te kunnen betalen als ik me niet vergis.
Dan ga je natuurlijk niet in een supermarkt ofzo werken.quote:Cassie, a 19-year old from Norman, Oklahoma shocks the judges by telling them she's a stripper because her dad won't give her any money and she wants to put herself through school.
Voor die universiteiten daar heb je wel wat meer nodig dan een supermarktloontje.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Van de ANTM site:
[..]
Dan ga je natuurlijk niet in een supermarkt ofzo werken.
Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Van de ANTM site:
[..]
Dan ga je natuurlijk niet in een supermarkt ofzo werken.
Ja, en toen ze doorging was ze juist zo verlegen en schijnheilig aan het doen met lief lachen enzoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 07:49 schreef OMG het volgende:
"Wordt" mag je wel vervangen met "is" van mij.
Die opmerking over dat als zij eruit zou vliegen ze eens met de jury moest gaan praten...
Dat was dan ook de leukste uit alle seriesquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:43 schreef LeBeau het volgende:
Adrianne (serie 1) en Yoanna (serie 2) zijn voorzover ik weet niet echt succesvol. De enige die het volgens mij wel goed doet is Elyse, de #3 van serie 1.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:10 schreef miss-aapiej het volgende:
Ik zie idd de vorige winaressen nergens meer terug? In reclame ofzo .. Heeft btw iemand een foto van Adrianne? Ik had serie 1 niet gevolgt..
Een alien noemden ze haar toch?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:20 schreef Scandalous het volgende:
Wat zag die Amanda er trouwens weer doodeng uit, brrrr! Gelukkig heeft ze wel zelfspot
Dat wou ik ook zeggen ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:20 schreef Scandalous het volgende:
Wat zag die Amanda er trouwens weer doodeng uit, brrrr! Gelukkig heeft ze wel zelfspot
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:56 schreef Rebbedebje het volgende:
Gisteren gekeken en weer genoten.![]()
[..]
Dat wou ik ook zeggen ja.
"I look like an onion with ears"Prachtig.
![]()
Ann deed het idd goed en Norelle is echt nog een doos. (een HelloKittyspeeldoos)
Maar dat misprijzende hoofd af en toe van die Japanner die geeneens Engels sprak.En die tolk
Daar zei Ann ofzo nog wat over, dat ze dat niet echt Engels kon noemen ofzo. Ann is toch ook wel leuk. Een meid met ballen. (letterlijk als je kijkt naar de groepsfoto op het toneel op pagina 1, daar zit ze ook als een vent)
Idd!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat was dan ook de leukste uit alle series!
Yorin. Donderdag om 20.30 en de herhaling is op zondag op wisselende tijdstippen. Meestal rond 22.30.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:10 schreef Nokia3310 het volgende:
Wanneer, hoe laat en op welke zender wordt het uitgezonden? Ik volgde de serie toen ik in Londen woonde en de laatste aflevering die ik daar gezien heb is de aflevering die jullie nu beschrijven (kun je nagaan, was 3 maanden geleden) Ik ga het zeker weer volgen hier.
Oké top! Ga volgende week zeker kijken. Thanksquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Yorin. Donderdag om 20.30 en de herhaling is op zondag op wisselende tijdstippen. Meestal rond 22.30.
Ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:31 schreef MissBliss het volgende:
Norelle kijkt bang.
Bijna 2600 vrienden maar? Dan pas ik daar nog wel tussenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:54 schreef Toeps het volgende:
[..]
Idd!
http://www.livejournal.com/users/elysesewell/
Beetje leeg onderin inderdaadquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:09 schreef Copycat het volgende:
Door deze pose 'mist' Yaya een been, ziet er raar uit, vind ik.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:30 schreef Toeps het volgende:
Even de hi-res T-Mobile shoot opgesnord:
[afbeelding]
Vond ze zelf ookquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Amanda eng. Vooral vandaag, met die makeup.
...
Nu mijn favoriet eruit is, ben ik ook maar gaan kijken op de site van UPN. Daar staan filmpjes per deelneemster met wat uitgebreider commentaar van de juryleden. Het viel me op dat dit dus echt behoorlijk verschilt met wat ze op tv laten zien.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:57 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Dat viel mij dus ook heel erg op
Ik vind de jury af en toe maar wazig, daar is geen touw aan vast te knopen
Hoe weet je dat? Elyse was ook mijn favoriet, maar ik dacht dat zij weer verder zou gaan met haar studie medicijnen?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:43 schreef LeBeau het volgende:
Adrianne (serie 1) en Yoanna (serie 2) zijn voorzover ik weet niet echt succesvol. De enige die het volgens mij wel goed doet is Elyse, de #3 van serie 1.
Ik volg haar Livejournal ook en ze reist de hele wereld over, heeft veel werkquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:32 schreef brando het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Elyse was ook mijn favoriet, maar ik dacht dat zij weer verder zou gaan met haar studie medicijnen?
"I'm so white, I glow"quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:10 schreef brando het volgende:
[..]
Vond ze zelf ookIk kan me soms slecht vinden in de makeup en haar-keuzes van de dames en heren stylisten
![]()
Ik denk dat ze daardoor erg aangeslagen zullen zijn.quote:Op zondag 31 juli 2005 02:22 schreef Juweel het volgende:
Die slechte foto van Ann van hierboven is 99% afgrijselijke make up enlelijk kapsel. Als ze er dus uit zou moeten nav die foto, ga ik eens even een brulbrief sturen naar de jury.
Zo postte ik laatst ook al een quote van Ann over hoe ze die ruzie tussen haar en Eva over die slaapkamers verdraaid hadden. Want dat ging dus heel ergens anders over.quote:Op zondag 31 juli 2005 09:56 schreef apestaartje het volgende:
http://www.thefashionspot.com/forums/showthread.php?t=26024
Interessant stuk over manipulatie binnen de show. Het is al een paar maanden oud, maar dat geeft niet. Let op: Als je de link aan klikt weet je van zowel serie drie als vier de winnares.
Dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:32 schreef brando het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Elyse was ook mijn favoriet, maar ik dacht dat zij weer verder zou gaan met haar studie medicijnen?
Ik vond het ook wel dubieus dat Nicole tot 2 x toe vergeten werd. Het lijkt me echt stug dat Tyra Banks niet door had dat Nicole nog aan de beurt moest komen. Slecht geacteerd domme Tyra!quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:38 schreef Bloemkoolsoep het volgende:
Ik vond het wel opvallend dat Nicole 2 keer vergeten was en dat ze daarna werd weggestemd. Net alsof ze met voorbedachte rade steeds vergeten werd. Beetje lullig!![]()
Wat een ontzettende bitch ook weer die Eva. Ik was echt blij dat Norelle het best goed deed. Eerst tegen elkaar zeggen van we gaan niet tegen elkaar bitchen en het een dag later doen.En die Yaya ben ik ook spuugzat met dat diva gedrag!
![]()
Zo, Ann was "voor" wel veel leuker dan "na", zeg!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:09 schreef SEMTEX het volgende:
Coole voor en na de haarmetamorfose headshots:
http://tv.zap2it.com/phot(...)1098|91532|1,00.html
[afbeelding][afbeelding]
Ja dat bedoel ik. Nicoles foto's zijn echt 100x beter dan die van Norelle bijvoorbeeld.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:41 schreef brando het volgende:
Weet je, wat me nu opvalt: toen Eva zei dat ze hoopte dat iemand met slechte foto's het ook slecht zou doen in die commercial, voelden Ann en Norelle zich direct aangesproken.
Niets over Nicole.
Natuurlijk beseften zij ook dat hun foto's (Ann's en Norelle's) minder goed waren dan die van Nicole. En toch is Nicole eruit... ik kan er niet over uitIk kan me zo voorstellen dat de meiden er zelf ook wat verbaasd over waren; iedereen huilde ook toen Nicole wegging...
Jep, ik weet het ook niet meer?quote:Op zondag 31 juli 2005 23:45 schreef Juweel het volgende:
Ik kan het gezicht van Elyse even niet zo snel voor me halen; heeft er iemand misschien een foto bij de hand?
Ja, net als die alien.quote:
quote:
Ik vind Eva's zwaktste punt haar lichaam, en dat komt hier erg naar vorgen: korte benen, en onderbenen die net zo dik zijn als haar bovenbenen (niet te zien in de close-up foto's; daar zijn ze, gelukkig voor haarquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:48 schreef Jerruh het volgende:
wat mij trouwens opvalt bij die mobiele telefoon is dat niemand er iets echt mee doet behalve yaya, die er op een hele serene manier naar kijkt. eva staat er heel mooi op. amanda kijkt echt de verkeerde kant uit, norelle heeft weer haar standaard goofylook en ann houdt het ding vast alsof het een blikje guiness bier is.
ik vind yaya, ook al is da sinds haar arro houding, hier echt het beste....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Ja, dat is toch elke week zoquote:
Ik wil niet zo lang wachten..quote:
RTL 7 is toch gewoon Yorin met een nieuwe naam?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wil niet zo lang wachten..
Ik hoop nog steeds dat RTL7 straks ipv Paradise Hotel ook ANTM #1 en #2 gaat herhalen
Niet echt, meer RTL5 met een nieuwe naam. En Yorin wordt RTL5.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
RTL 7 is toch gewoon Yorin met een nieuwe naam?
Maar die mogen ze wel herhalen ja
Maar RLT5 met een nieuwe naam, RLT7 dus, zit straks wel waar Yorin nu zit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet echt, meer RTL5 met een nieuwe naam. En Yorin wordt RTL5.
RTL7 komt op de frequentie van Yorin, maar krijgt de programma's van RTL5.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar RLT5 met een nieuwe naam, RLT7 dus, zit straks wel waar Yorin nu zit.
Ik snap er niks meer van.
Waaromquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:50 schreef OMG het volgende:
Dus dan moet ik de zenders weer om gaan zetten. RTL4 blijft op 4, RTL5 op 6 en RTL7 op 5.
Hoe logischquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
RTL7 komt op de frequentie van Yorin, maar krijgt de programma's van RTL5.
RTL5 blijft op dezelfde frequentie, maar krijgt de programma's van Yorin.
Nee, Ann moet winnenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:05 schreef Copycat het volgende:
Ik ook... maar ik gok dat Norelle en Ann haar voor gaan...
In het begon vond ik dat absoluut niet.. maar nu wel eigenlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:09 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ann moet inderdaad winnen. Ik vind haar ver uit de leukste.
Wat een alien..quote:Op maandag 1 augustus 2005 08:55 schreef LeBeau het volgende:
Dit vind ik denk ik Elyse's beste foto:
[afbeelding]
quote:
Sommige modellen hebben een zeer apart hoofd.. maar op de een of andere manier wél mooi. Dit meisje vind ik echt gewoon een alien. Ze is niet mooi.. zelfs make up won't do the trickquote:
Smaken verschillen.. ik vond haar de mooiste van allemaalquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:16 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Sommige modellen hebben een zeer apart hoofd.. maar op de een of andere manier wél mooi. Dit meisje vind ik echt gewoon een alien. Ze is niet mooi.. zelfs make up won't do the trick
Dat moet wel Yaya zijn dan...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:38 schreef OMG het volgende:
Ja. Eindelijk weer eens iets fatsoenlijks op tv.
Ik ben benieuwd wie er nu weer in blijft waarvan ik eigenlijk liever heb dat ze eruit vliegt.
Ik hoop het nietquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:53 schreef Tania18 het volgende:
Ik dacht dat ze in het voorstukje zeiden dat het vanavond een soort samenvattende aflevering zou zijn
Maar ik kan het nergens vinden, dus dat zal dan wel niet
idd, dat hoorde ik ook tijdens de voorstukjes.. "blabla nog maar zoveel kandidaten blabla, tijd voor een terugblik"quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik hoop het niet
Hoewel ze dat bij voorgaande series ook deden.. had je ineens samenvattende afleveringen van een half uur.
Janice heeft zo te zien ook genoeg ervaringquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Toccara als stripper..OMG...ze slaat je KO met die jetsers!
Ik geloof dat ze bedoelde dat ze maar weinig lieten zien van wat er voor dat hele "I want you to be at my wedding"-verhaal heeft afgespeeld. En dat men daardoor een verkeerd beeld zou krijgen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:45 schreef brando het volgende:
Zei Ann in dat interview dat één van jullie heeft gepost niet dat dat hele verhaal tussen haar en Eva aan elkaar geplakt was? Oude en nieuwe afleveringen?
Ik zie nu dat haar haar nog donker is. Dan klopt dat toch niet wat ze in dat interview zei? Het lijkt alsof het allemaal op dezelfde dag is opgenomen...
Nee ze heeft ook echt gezegd dat het op verschillende momenten was en dat je, als je goed op zou letten, zou zien dat ze 2 verschillende outfits aan hadquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze bedoelde dat ze maar weinig lieten zien van wat er voor dat hele "I want you to be at my wedding"-verhaal heeft afgespeeld. En dat men daardoor een verkeerd beeld zou krijgen.
oh oke, dan zit ik fout.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:54 schreef imago het volgende:
[..]
Nee ze heeft ook echt gezegd dat het op verschillende momenten was en dat je, als je goed op zou letten, zou zien dat ze 2 verschillende outfits aan had
Mja.. ik kreeg ook wel een bepaald beeld van haar, die ik nu steeds meer kwijtraak. (gelukkig) Ann die Jennipher zegt dat als ze haar nog één keer aanraakt, ze Jennipher neer slaatquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:49 schreef beaverhausen het volgende:
Ik geloof dat ze bedoelde dat ze maar weinig lieten zien van wat er voor dat hele "I want you to be at my wedding"-verhaal heeft afgespeeld. En dat men daardoor een verkeerd beeld zou krijgen.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:06 schreef gekke_sandra het volgende:
Dat nadoen van Janice Dickinson![]()
Oh, ok.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dit zijn ook allemaal outtakes die niet in de afleveringen te zien waren.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:09 schreef OMG het volgende:
[..]
. Dat hele stuk van Janice die niets onder haar jurk draagt kan ik me eigenlijk niet herinneren.
Ze laten ook "never seen" stukjes zien. En onder strakke jurken hoort geen ondergoed. Heel goed van Janice. Banks heeft het gewoon niet begrepenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:09 schreef OMG het volgende:
[..]. Dat hele stuk van Janice die niets onder haar jurk draagt kan ik me eigenlijk niet herinneren.
Ik niet hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:16 schreef PowerPoes het volgende:
Wat suf, zo'n compilatie uitzending. Alsof we niet weten hoe alles ging![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:54 schreef imago het volgende:
[..]
Nee ze heeft ook echt gezegd dat het op verschillende momenten was en dat je, als je goed op zou letten, zou zien dat ze 2 verschillende outfits aan had
http://www.fansofrealitytv.com/forums/showpost.php?p=1461816&postcount=1796quote:Anyways I am so happy you asked about that. First and most importantly if you go back and watch that scene...I have on two different outfits on (of course I am the only person that would notice that) and here is what really happened. First, Eva and I met on the plane to the semi finals in Los Angeles. We immediatly figured out that we clicked and from that point on we were inseperable. So by the time we actually started filming the show we had been in contact and got to know each other pretty well. The situation you are talking about was pieced together from two different times. The first portion shows Eva not caring about rooming with me, and me being upset...but we didnt get into an argument about it because we knew someone was getting eliminated the next day and she could move in. So when you see us talking about the situation that is from something completely seperate. That argument stemmed from Eva thinking I was talking *FA Edit* on her. One day Kristi and I were in the bathroom, I was drying my hair and Kristi was putting on makeup. Kristi asked me who I didnt get along with in the house or something and I told her, and then I asked her back. I also said to her "Don't feel that you cannot say Eva because I am friends with her!" (because at that point a lot of people were hating on Eva). Well as I was saying that Eva walked in the bathroom and all she heard was me saying her name. So she gets all upset and cries (which of course they dont show) because she let her guard down with me for a friendship and she thought I was talking behind her back. Well later that day we were all in Yaya, Tocarra, Cassie, and Jen's room and I confronted Eva about why she was mad at me. She was like I can't believe you would talk *FA Edit* behind my back and I thought I could trust you and I love you like a sister. So of course I am like flipping out because I didnt want her to think I would do that, because I am a true friend. So I start crying and explaining to her what happened and finally she believed me and we were both crying and it actually was a touching moment. I would have Eva in my wedding. SHe is an amazing girl inside and out and I hope the whole world gets to see the real her and the real me someday. Reality tv is meant for ratings...they piece scenes together... Let's not get me started on this...but Im glad you asked because when they aired that scene I about lost it...
Bwhahahaah. Dan heb ik echt umeboshi in m'n koelkast liggenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:35 schreef La_Guiri het volgende:
Of hoe er werd vertaald wat umeboshi was, een zure abrikoos... Terwijl er toch echt 'plum' gezegd werd.
ja dat was leuk jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:14 schreef Bloemkoolsoep het volgende:
Ik moest ook zo lachen om dat telefoongesprek van Yaya met haar zus, jammer dat ze dat niet eerder hebben uitgezonden.
Yaya zegt: Ik ben zo bang dat ik er nu uitlig maar ik kan mezelf toch niet verlochenen etc.
Zus zegt: Maar dat jij met je intelligentie daar bent geweest is toch een verrijking voor de anderen.
Yaya snikt: je hebt gelijk. Daarna gilt ze hysterisch naar de anderen: KUNNEN JULLIE EVEN JE KOPPEN HOUDEN IK BEN AAN DE TELEFOON!!!!!!![]()
http://www.putfile.com/media.php?n=ICANTHEARIMONTHEFONEquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:14 schreef Bloemkoolsoep het volgende:
Ik moest ook zo lachen om dat telefoongesprek van Yaya met haar zus, jammer dat ze dat niet eerder hebben uitgezonden.
Yaya zegt: Ik ben zo bang dat ik er nu uitlig maar ik kan mezelf toch niet verlochenen etc.
Zus zegt: Maar dat jij met je intelligentie daar bent geweest is toch een verrijking voor de anderen.
Yaya snikt: je hebt gelijk. Daarna gilt ze hysterisch naar de anderen: KUNNEN JULLIE EVEN JE KOPPEN HOUDEN IK BEN AAN DE TELEFOON!!!!!!![]()
Je kan al horen aan wat die zus allemaal zei uit wat voor gezin ze komt zegecht vreselijk.
Die verbijsterde blikkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:28 schreef Toeps het volgende:
[..]
http://www.putfile.com/media.php?n=ICANTHEARIMONTHEFONE
Dr engels in dat Japanse reclamefilmpje is wel bout voor een Amerikaan.. en dr achternaam is Nederlands. Dunnoquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:20 schreef Pink_Ribbon het volgende:
Maar is Norelle nou Nederlands? Want ze zei ook zo van ik heb al moeite met engels en nu verwachten ze dat ik Japans ga praten of iets in die richting. Ik vind haar wel steeds leuker worden eigenlijk...
Dat heb ik niet gezien.. wat was daarmee dan? Weigerde ze om bont te dragen?quote:
Ja, maar ze heeft het toch gedaan.quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:48 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien.. wat was daarmee dan? Weigerde ze om bont te dragen?
Yep, want zo is dat wereldje. Je mag geen eigen mening hebben, bepaald niet zelf hoe je eruit ziet, moet onderdanig doch pittig zijn en word dan alsnog als een stuk vlees behandeld.quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:51 schreef Charmian het volgende:
Ja, maar ze heeft het toch gedaan.
"I suggest you go to the nearest bakery and order the biggest humble pie there is"quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:10 schreef Seauphie het volgende:
Tyra vind ik zó overdreven: 'je hebt geen respect voor het eten, je moet nederig zijn', met grote teleurgestelde ogen en een bevend lipje.
Heeft ze het gedaan? Volgens mij niet namelijk. Kan me niet herinneren dat ik Nicole met bont heb gezien. In de fotoshoot die bij dat stukje hoorde (met de Ford auto) heeft ze volgens mij ook geen bont aan.quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja, maar ze heeft het toch gedaan.
check de fotos van ann, zie je waar dat stukje bond is geblevenquote:Op zondag 7 augustus 2005 20:40 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Heeft ze het gedaan? Volgens mij niet namelijk. Kan me niet herinneren dat ik Nicole met bont heb gezien. In de fotoshoot die bij dat stukje hoorde (met de Ford auto) heeft ze volgens mij ook geen bont aan.
[afbeelding]
Ik vond het dom dat haar min of meer gezegd werd dat je als model geen principes kan hebben. Alsof elke ontwerper bont gebruikt.
Neequote:Op zondag 7 augustus 2005 23:24 schreef OnaNia het volgende:
Miss Bliss, heb jij je nickname van de gelijknamige tv-serie waar Saved By The Bell een spinoff van was?
Hoe bedoel je "moet", hebben ze haar ontslagen?quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:41 schreef Ripley het volgende:
het echt jammer dat Janice straks plaats moet maken voor Twiggy, vind haar een van de attracties van ANTM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Duiveltja op 10-08-2005 22:54:36 ]
Die onderste.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 08:41 schreef postinggirl het volgende:
De bovenste of de onderste?
Er is maar 1 foto die ik mooi vond en dat was van een Covergirl van een donker meisje. Qua meisjes is van alle cycles genomen de derde het beste!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 08:17 schreef postinggirl het volgende:
Dit vind ik best een mooie foto van serie 4 (1 x close-up, 1 x in zijn geheel). Erg geplamuurd enzo, maar het heeft wel uitstraling.
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar over het algemeen word ik niet vrolijk van die reeks, nee.(Ik heb inmiddels een stuk of vier afleveringen gezien, met dank aan bepaalde programma's.)
Dit meisje vind ik werkelijk kijken als een kameel:
[afbeelding]
---> = de eerder genoemde Lluvy.
Wat ik trouwens al over serie 4 heb gelezen, is dat er een minimaal budget voor uitgetrokken is. Dat verklaart de wat mindere foto's, denk ik. Series 3 (waar je nu naar kijkt...) en 4 moesten samen een budget delen, wat ongeveer even groot was als voor de - erg geslaagde en duur ogende - serie 2 alleen. Maar het overgrote deel daarvan ging naar serie 3.
Naar het schijnt krijgt de vijfde weer wat meer glamour.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 07:38 schreef Toeps het volgende:
Spoilers cycle 4En............. bedankt voor de spoilers! Weet ik in ieder geval al drie mensen die volgend seizoen niet gaan winnen. Lekker slim.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Duiveltja op 10-08-2005 22:53:55 ]Come hither, said the crocodile, for I am the crocodile, and he wept crocodile tears to show it was quite true
Ik dacht precies hetzelfde!quote:
Vrouwen zijn kutwijvenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:11 schreef Svensational het volgende:
Ann doet nu hetzelfde als Eva deed. Zeggen dat ze wil dat iemand naar huis gaat. En zij doet achter Eva's rug om.
Als Ann niet naar huis wordt gestuurd dan komt die denk ik nog wel.... Zag je Ann niet gruwelijk jaloers kijken hoe goed Eva voor de camera stondquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:03 schreef OMG het volgende:
Zo groot was die "bitchfight" tussen Ann en Eva nou ook weer niet.
idem hier.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:32 schreef OMG het volgende:
Ik ben benieuwd naar de volgende aflevering. De make up van Ann zag er geweldig uit.
Ja, dat had ik inderdaad ook gedaan, voordat het hier werd uitgezondenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik lees nu net perongeluk wie heeft gewonnen..
Dat heb ik ook gelezen perongeluk, maar ik weet het al niet meer.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:35 schreef Scandalous het volgende:
Ja, dat had ik inderdaad ook gedaan, voordat het hier werd uitgezonden![]()
Ik heb ook al gelezen wie seizoen 4 heeft gewonnen, maar ik probeer het te vergeten voor die hier word uitgezonden![]()
Ja, ik heb ook maar gelijk even boos gereageerd.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:36 schreef SEMTEX het volgende:
Het stond idd erg ponteficaal op de 'ohnotheydidn't'-community
Ze is met bruin haar veeeeeeeel knapper dan met die lelijke blonde dingen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:37 schreef LeBeau het volgende:
Viel het iemand anders op dat Eva rookt en dat ze haar sigaret censureerden?Je zag de rook gewoon, en ook dat ze het uitblies. Volgens mij doen ze dat wel bij meer kandidates, zie deze foto van Ann:
[afbeelding]
Ja daar had ik het ook vandaanquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:36 schreef SEMTEX het volgende:
Het stond idd erg ponteficaal op de 'ohnotheydidn't'-community
Geile foto.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:37 schreef LeBeau het volgende:
Viel het iemand anders op dat Eva rookt en dat ze haar sigaret censureerden?Je zag de rook gewoon, en ook dat ze het uitblies. Volgens mij doen ze dat wel bij meer kandidates, zie deze foto van Ann:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:38 schreef brando het volgende:
...
...
En waarom zit Ann er nog in? Ik ben haar wel meer gaan waarderen nu ze meer een eigen persoonlijkheid is, maar al haar foto's zijn slecht! En ze blijft er maar in! Norelle is sterker in haar foto's, maar niet in persoon, maar dat is nog zo'n kind...die kan toch nog groeien? Gaat Ann ooit één goede foto maken?
...
...
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:38 schreef Scandalous het volgende:
En censureren ze niet gewoon het merk?
Oh ja weet ik veel, ik had dat stukje niet gezienquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:44 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
![]()
Je zag duidelijk dat er opeens rook was en dat haar sigaret wazig gemaakt was.
Of staat het merkje tegenwoordig ook óp de sigaret?
Mooie fotoquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:37 schreef LeBeau het volgende:
[afbeelding]
Wanneer dan? Ik heb het gemist...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:44 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
![]()
Je zag duidelijk dat er opeens rook was en dat haar sigaret wazig gemaakt was.
Of staat het merkje tegenwoordig ook óp de sigaret?
mja, k heb geen voorstukjes gezien haha, ik ga zo de video bekijken hahaquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:13 schreef LeBeau het volgende:
Volgens mij is het de bedoeling dat ze beweging simuleren in die fotoshoot, dus misschien is dat Yaya's manier van bewegen op een foto.Ze zitten echt op die motoren (zoals je zag in het voorstukje) dus erop gesoept is ze niet.
Zit wel een verschil in hoor. Ann heeft een goede reden om Eva niet leuk te vinden, omdat zij zo gemeen was tegen Norelle en achterbaks. Maar omgekeerd was het gewoon stom van Eva om zoiets te zeggen. En Ann doet dat niet echt achter haar rug om, want zij heeft Eva heel duidelijk laten merken dat zij dat niet vind kunnen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:11 schreef Svensational het volgende:
Ann doet nu hetzelfde als Eva deed. Zeggen dat ze wil dat iemand naar huis gaat. En zij doet achter Eva's rug om.
De herhaling komt (net als de nieuwe afleveringen) op RTL5.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Weet iemand of de herhaling zondag gewoon op RTL7 is?
Ah, goed dat je het zegtquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]
De herhaling komt (net als de nieuwe afleveringen) op RTL5.
Moet ik nog specifiek ergens kijken? Ik ben de weg een beetje kwijt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:22 schreef Jerruh het volgende:
lebeau, check US, het topic van FOK!s nexttop model es.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |