abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29566953
Oh yeah great!!!
De vriendin van mijn broer heeft net verklapt wie er gaat winnen..

* So_Addictive gaat haar shotgun uit haar schuurtje halen...
pi_29567043
Ik kan die arrogante koppen van Yaya en Amanda niet meer zien...

Wat hadden ze Ann vreselijk in de make-up gezet, zo ben je bij voorbaat als kansloos om enigszins mooi op die foto te verschijnen...

Eva.... tja...

Norelle, wat een onnozel wicht...
pi_29567194
He gatver, Yaya en Amanda gaan door !
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_29567247
Mooi, Ann blujft

Norelle.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_29567311
. Norelle. .

Gogo Amanda dan maar. Ik vind de rest stom.
pi_29567315
Ik ben benieuwd naar de volgende aflevering. De make up van Ann zag er geweldig uit.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  donderdag 11 augustus 2005 @ 21:33:26 #257
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_29567344
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 21:32 schreef OMG het volgende:
Ik ben benieuwd naar de volgende aflevering. De make up van Ann zag er geweldig uit.
idem hier.
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
pi_29567352
Ik lees nu net perongeluk wie heeft gewonnen. .
pi_29567394
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 21:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik lees nu net perongeluk wie heeft gewonnen. .
Ja, dat had ik inderdaad ook gedaan, voordat het hier werd uitgezonden
Ik heb ook al gelezen wie seizoen 4 heeft gewonnen, maar ik probeer het te vergeten voor die hier word uitgezonden
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  donderdag 11 augustus 2005 @ 21:36:45 #260
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_29567419
Het stond idd erg ponteficaal op de 'ohnotheydidn't'-community
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_29567421
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 21:35 schreef Scandalous het volgende:
Ja, dat had ik inderdaad ook gedaan, voordat het hier werd uitgezonden
Ik heb ook al gelezen wie seizoen 4 heeft gewonnen, maar ik probeer het te vergeten voor die hier word uitgezonden
Dat heb ik ook gelezen perongeluk, maar ik weet het al niet meer. .

Ik las ook al iets over The Apprentice 2, maar dat is ook niet blijven hangen.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 21:37:16 #262
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_29567430
Viel het iemand anders op dat Eva rookt en dat ze haar sigaret censureerden? Je zag de rook gewoon, en ook dat ze het uitblies. Volgens mij doen ze dat wel bij meer kandidates, zie deze foto van Ann:

Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_29567435
super mooie foto van Norelle, idd cartoon-achtig. Jammer maar Ann is ook Oké

Yaya en Amanda
The secret of getting ahead is getting started
pi_29567439
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 21:36 schreef SEMTEX het volgende:
Ja, ik heb ook maar gelijk even boos gereageerd. . Die Amerikanen mogen best rekening met ons houden. .
pi_29567451
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 21:37 schreef LeBeau het volgende:
Viel het iemand anders op dat Eva rookt en dat ze haar sigaret censureerden? Je zag de rook gewoon, en ook dat ze het uitblies. Volgens mij doen ze dat wel bij meer kandidates, zie deze foto van Ann:

[afbeelding]
Ze is met bruin haar veeeeeeeel knapper dan met die lelijke blonde dingen.
pi_29567455
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 21:36 schreef SEMTEX het volgende:
Ja daar had ik het ook vandaan Zodra er nu ANTM staat scroll ik heel snel door
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_29567464
Er zitten hier nogal wat Eva-liefhebbers, geloof ik?

Nou, ik heb er zeker geen verstand van. Ik vond Eva's foto lelijk (de benen voornamelijk; haar onderbenen zijn net zo dik als haar bovenbenen...erg lelijk); de foto van Yaya vond ik wel gaan, maar inderdaad niet super, en ik had gedacht dat ze de foto van Norelle zouden afkeuren. Omdat ze zo bang kijkt; "no intensity" enzo. Persoonlijk vond ik 'm wel grappig, maar "fantastisch" had ik niet gedacht.

En waarom zit Ann er nog in? Ik ben haar wel meer gaan waarderen nu ze meer een eigen persoonlijkheid is, maar al haar foto's zijn slecht! En ze blijft er maar in! Norelle is sterker in haar foto's, maar niet in persoon, maar dat is nog zo'n kind...die kan toch nog groeien? Gaat Ann ooit één goede foto maken?

En wat een gelul zeg: Eva mag niet even een traantje laten. "Leave your problems at home" terwijl ze altijd te horen krijgen dat ze meer persoonlijkheid moeten laten zien. Ja, alleen flink grijnzen zeker (zoals Eva normaalgesproken doet inderdaad).

Pf. Ik baal nog steeds dat Nicole eruit is.
Come hither, said the crocodile, for I am the crocodile, and he wept crocodile tears to show it was quite true
pi_29567468
Je komt wel hilarische dingen tegen in die community, trouwens. .
pi_29567474
quote:

[afbeelding]
Geile foto.

En censureren ze niet gewoon het merk?
pi_29567566
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 21:38 schreef brando het volgende:
...
...

En waarom zit Ann er nog in? Ik ben haar wel meer gaan waarderen nu ze meer een eigen persoonlijkheid is, maar al haar foto's zijn slecht! En ze blijft er maar in! Norelle is sterker in haar foto's, maar niet in persoon, maar dat is nog zo'n kind...die kan toch nog groeien? Gaat Ann ooit één goede foto maken?

...
...

En die arme Jay, die niet in de jury zit, ziet haar iedere keer weer terugkomen en moet weer hoofdschuddend aanwijzingen geven. "Wanneer stemmen ze haar er nou een keer uit", moet-ie denken
Come hither, said the crocodile, for I am the crocodile, and he wept crocodile tears to show it was quite true
  donderdag 11 augustus 2005 @ 21:44:30 #271
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_29567601
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 21:38 schreef Scandalous het volgende:
En censureren ze niet gewoon het merk?

Je zag duidelijk dat er opeens rook was en dat haar sigaret wazig gemaakt was.
Of staat het merkje tegenwoordig ook óp de sigaret?
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
pi_29567623
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 21:44 schreef Rebbedebje het volgende:

[..]

Oh ja weet ik veel, ik had dat stukje niet gezien
pi_29567625
quote:

[afbeelding]
Mooie foto

ps. hier nog zo'n baler
pi_29567630
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 21:44 schreef Rebbedebje het volgende:

[..]

Wanneer dan? Ik heb het gemist...
pi_29567694
Toen Eva haar excuses aan Norelle aanbood stond ze te roken. De sigaret in haar hand was gecensureerd.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_29567697
Was weer leuk vandaag; Norelle die met een onschuldig gezichtje midden in de 'Jij zei dat Norelle dik was'-ruzie zat, Amanda met d'r 'Ik moet plassen'-loopje, maar die 'Ik heb nu nog meer zin om psychologie te studeren'-opmerking van Yaya spande écht de kroon.
La mode se démode, le style jamais.
pi_29567801
Ik wil zo graag foto's zoeken van america's next top model 3 maar ik ben bang dat ik dan de uitslag te weten krijg... Zou iemand hier nog leuke foto's kunnen plaatsen? Of een link geven waar ik foto's kan zien zonder de uitslag te weten te komen?
pi_29568076
Foto's en bijbehorende close-ups van de volgende aflevering:

Amanda:

Ann:

Eva:

Yaya:

Ann's gezicht lijkt gelijk drie keer zo breed. Erg anime, ja.
pi_29568102
-edit-
we waren tegelijk bezig
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_29568173
Hmm, Amanda vind ik het minst op de foto's.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 22:19:51 #281
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_29568504
Yaya is lelijk op die pics...d'r mond staat op standje "pijpsmoel" en die pose
Helaas dat norelle eruit is, ik vond haar echt leuker dan Ann en ze heeft gewoon betere pics en DAAR gaat het toch om als FOTOmodel lijkt me? En nu is iedereen tegen eva in de groep...
Maar goed, blijf me ergeren aan yaya met d'r tomme opmerkingen etc. en wie is er nou de bitch in de groep zeg...

En helaas heb ik dus ook al gelezen wie er wint volgend seizoen, en probeer het dus ook te vergeten voor het zover is
To infinity…and beyond!
  donderdag 11 augustus 2005 @ 22:30:29 #282
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_29568842
WTF hebben ze met de foto's van Amanda en Ann gedaan? Amanda is door die effecten net een Conehead, en Ann's hoofd is breed en plat. Lekkere fotosoep kunsten hebben die ANTM kneuzen hoor, tering.

Eva en Yaya zijn net Lil' Kimmetjes met die pruiken. Yaya ziet er daarnaast ook nog eens uit als een Anime-straathoer.

Erg lelijke shoot.
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_29570611
Eens.
De make-up op zich vind ik erg mooi gedaan, strak (leuk idee voor carnaval eigenlijk )

Maar de shoot is weird. Ik weet het niet. Dan vind ik Ann (ondanks dat brede hoofd ) nog het beste shot hebben, haar mond is (tenopzichte van de anderen) ook veel mooier opgemaakt.

en Yaya... ik denk dat zij gaat afvallen volgende week......
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:03:18 #284
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_29571412
kijk ik nou verkeerd of is yaya totaal verkeerd op die motor gesoept? het lijkt alsof ze gewoon in die foto gekeilt is...
put
your
clothes
on!
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:13:43 #285
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_29571666
Volgens mij is het de bedoeling dat ze beweging simuleren in die fotoshoot, dus misschien is dat Yaya's manier van bewegen op een foto. Ze zitten echt op die motoren (zoals je zag in het voorstukje) dus erop gesoept is ze niet.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:18:24 #286
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_29571773
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:13 schreef LeBeau het volgende:
Volgens mij is het de bedoeling dat ze beweging simuleren in die fotoshoot, dus misschien is dat Yaya's manier van bewegen op een foto. Ze zitten echt op die motoren (zoals je zag in het voorstukje) dus erop gesoept is ze niet.
mja, k heb geen voorstukjes gezien haha, ik ga zo de video bekijken haha
put
your
clothes
on!
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:22:56 #287
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_29571882
lebeau, check US, het topic van FOK!s nexttop model es .
put
your
clothes
on!
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:28:43 #288
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_29572000
KUUUT GEMIST
En zondag moet k ook werken !
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:34:59 #289
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_29572134
Weet iemand of de herhaling zondag gewoon op RTL7 is?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 01:00:11 #290
122549 dayslover
"So Are The Days Of My Li
pi_29572633
Yaya's foto is het lelijkst vind ik vanwege haar mond, erg jammer. En Ann's gezicht is erg breed idd
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 01:02:43 #291
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_29572670
Ann ziet er uit als een cliniclown met een bad hair day.
Waarom zit zij er in godsnaam nog in?

En Yaya.. my god... ze lijkt wel een travo.
Fok!bejaarde
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 01:19:51 #292
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_29572998
Norelle eruit? Jammer ik had liecver Ann zien gaan..

Niet gezien dus, dat komt zondag wel. Die foto's hierboven zien er niet uit
Het lijken wel cartoon-figuurtjes..
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_29573176
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 21:11 schreef Svensational het volgende:
Ann doet nu hetzelfde als Eva deed. Zeggen dat ze wil dat iemand naar huis gaat. En zij doet achter Eva's rug om .
Zit wel een verschil in hoor. Ann heeft een goede reden om Eva niet leuk te vinden, omdat zij zo gemeen was tegen Norelle en achterbaks. Maar omgekeerd was het gewoon stom van Eva om zoiets te zeggen. En Ann doet dat niet echt achter haar rug om, want zij heeft Eva heel duidelijk laten merken dat zij dat niet vind kunnen.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 01:33:01 #294
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_29573252
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Weet iemand of de herhaling zondag gewoon op RTL7 is?
De herhaling komt (net als de nieuwe afleveringen) op RTL5.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 01:36:47 #295
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_29573331
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:33 schreef LeBeau het volgende:

[..]

De herhaling komt (net als de nieuwe afleveringen) op RTL5.
Ah, goed dat je het zegt
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 01:36:59 #296
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_29573336
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:22 schreef Jerruh het volgende:
lebeau, check US, het topic van FOK!s nexttop model es .
Moet ik nog specifiek ergens kijken? Ik ben de weg een beetje kwijt.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_29576110
Van de foto's die ik hier had gepost vind ik de foto van Ann het mooist, maar de close-up van haar vind ik weer niet mooi omdat haar hoofd zo breed lijkt. Van Eva vind ik de foto weer niet denderend, maar de close-up juist weer mooi.

En het lijkt er inderdaad op of Yaya gewoon zo in die foto is geflikkerd, een voet op het stuur en een arm die ergens in de lucht grijpt.
pi_29577040
Kijk eens wat ik hier heb...

http://forums.televisionw(...)hp?showtopic=3120878

De aflevering van gisteren, uitvoerig besproken, in maar liefst 17 forum-pagina's. En kam ook de rest van het forum eens uit. Elke aflevering is op deze manier besproken.

Één waarschuwing, als je in het forum gaat zitten spitten: Je zult er binnen zeer korte tijd achter komen wie de winnaars zijn van zowel serie 3 als 4.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2005 09:36:11 ]
pi_29578388
Logisch dat Norelle moest gaan, die is echt nog te veel een meisje en wete niet precies waar ze mee bezig is. Maar ik vond haar wel leuk - een ander zou Ann en Eva allang uitgescholden hebben oid, maar zij zat er een beetje van "waar maken jullie je druk over zeg":D Relaxed, lief meisje.

Yaya en Amanda denken dat ze oh zo veel beter zijn dan de rest, zou ze graag op hun plaats gezet zien.

Eva en Ann zijn beiden onzeker en in de war. Vind Ann's foto van volgende week echt niks, dus vrees dat Ann zal moeten gaan Maar ik prefer Yaya of Amanda eruit.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_29578613
Ik vond het juist heel raar dat Norelle eruit moest gisteren want ze hadden commentaar op de foto's van Ann, Amande en Yaya en die van Norelle vonden ze wel mooi! En ook die kymono ontwerpster vond dat ze het goed deed. En dus had IK verwacht dat ze wel mocht blijven. Ik vond het ook raar dat Tyra ineens zei dat Norelle en Ann al heel lang ter discussie stonden. Ik heb nooit gemerkt dat ze veel twijfels hadden bij Norelle want dat is 1 van de eerste keren dat ze bij de laatste 2 stond. Dus ik vond het wel een beetje raar.

Verder was de vertaling weer belabberd. Toen Amanda moest huilen omdat de vrouw van de theeceremenonie zei dat je heel veel moest beleven alsof het de laatste keer kan zijn, begreep ik best wel dat Amanda emotioneel werd omdat ze toch blind wordt. Toen zei Eva: 'I did not get diva about it like Amanda.' Dat vond ik wel echt een bitch opmerking. Maar het werd vertaald als: Ik werd niet zo geëmotioneerd als Amanda. Dan klinkt het al een stuk aardiger haha.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')