idem hier.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:32 schreef OMG het volgende:
Ik ben benieuwd naar de volgende aflevering. De make up van Ann zag er geweldig uit.
Ja, dat had ik inderdaad ook gedaan, voordat het hier werd uitgezondenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik lees nu net perongeluk wie heeft gewonnen..
Dat heb ik ook gelezen perongeluk, maar ik weet het al niet meer.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:35 schreef Scandalous het volgende:
Ja, dat had ik inderdaad ook gedaan, voordat het hier werd uitgezonden![]()
Ik heb ook al gelezen wie seizoen 4 heeft gewonnen, maar ik probeer het te vergeten voor die hier word uitgezonden![]()
Ja, ik heb ook maar gelijk even boos gereageerd.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:36 schreef SEMTEX het volgende:
Het stond idd erg ponteficaal op de 'ohnotheydidn't'-community
Ze is met bruin haar veeeeeeeel knapper dan met die lelijke blonde dingen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:37 schreef LeBeau het volgende:
Viel het iemand anders op dat Eva rookt en dat ze haar sigaret censureerden?Je zag de rook gewoon, en ook dat ze het uitblies. Volgens mij doen ze dat wel bij meer kandidates, zie deze foto van Ann:
[afbeelding]
Ja daar had ik het ook vandaanquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:36 schreef SEMTEX het volgende:
Het stond idd erg ponteficaal op de 'ohnotheydidn't'-community
Geile foto.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:37 schreef LeBeau het volgende:
Viel het iemand anders op dat Eva rookt en dat ze haar sigaret censureerden?Je zag de rook gewoon, en ook dat ze het uitblies. Volgens mij doen ze dat wel bij meer kandidates, zie deze foto van Ann:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:38 schreef brando het volgende:
...
...
En waarom zit Ann er nog in? Ik ben haar wel meer gaan waarderen nu ze meer een eigen persoonlijkheid is, maar al haar foto's zijn slecht! En ze blijft er maar in! Norelle is sterker in haar foto's, maar niet in persoon, maar dat is nog zo'n kind...die kan toch nog groeien? Gaat Ann ooit één goede foto maken?
...
...
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:38 schreef Scandalous het volgende:
En censureren ze niet gewoon het merk?
Oh ja weet ik veel, ik had dat stukje niet gezienquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:44 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
![]()
Je zag duidelijk dat er opeens rook was en dat haar sigaret wazig gemaakt was.
Of staat het merkje tegenwoordig ook óp de sigaret?
Mooie fotoquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:37 schreef LeBeau het volgende:
[afbeelding]
Wanneer dan? Ik heb het gemist...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:44 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
![]()
Je zag duidelijk dat er opeens rook was en dat haar sigaret wazig gemaakt was.
Of staat het merkje tegenwoordig ook óp de sigaret?
mja, k heb geen voorstukjes gezien haha, ik ga zo de video bekijken hahaquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:13 schreef LeBeau het volgende:
Volgens mij is het de bedoeling dat ze beweging simuleren in die fotoshoot, dus misschien is dat Yaya's manier van bewegen op een foto.Ze zitten echt op die motoren (zoals je zag in het voorstukje) dus erop gesoept is ze niet.
Zit wel een verschil in hoor. Ann heeft een goede reden om Eva niet leuk te vinden, omdat zij zo gemeen was tegen Norelle en achterbaks. Maar omgekeerd was het gewoon stom van Eva om zoiets te zeggen. En Ann doet dat niet echt achter haar rug om, want zij heeft Eva heel duidelijk laten merken dat zij dat niet vind kunnen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:11 schreef Svensational het volgende:
Ann doet nu hetzelfde als Eva deed. Zeggen dat ze wil dat iemand naar huis gaat. En zij doet achter Eva's rug om.
De herhaling komt (net als de nieuwe afleveringen) op RTL5.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Weet iemand of de herhaling zondag gewoon op RTL7 is?
Ah, goed dat je het zegtquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]
De herhaling komt (net als de nieuwe afleveringen) op RTL5.
Moet ik nog specifiek ergens kijken? Ik ben de weg een beetje kwijt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:22 schreef Jerruh het volgende:
lebeau, check US, het topic van FOK!s nexttop model es.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |