abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29566161
"I travel the world and everybody tells me how educated and humble I am"

Oh shove it, Yaya .
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_29566428
"Yaya once again. It's a conspiracy."

Nou, het lijkt er bijna wel op, ja.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_29566666
Zo groot was die "bitchfight" tussen Ann en Eva nou ook weer niet.
En inderdaad, waar bemoeide Yaya zich mee?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_29566770
AAAAARRRRGHHHHHHHH
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_29566849
Eva met lang haar !
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_29566866
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 21:10 schreef Svensational het volgende:
Eva met lang haar !
Ik dacht precies hetzelfde!
pi_29566874
Eva is workin it honey *snaps fingers*
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_29566881
Ann doet nu hetzelfde als Eva deed. Zeggen dat ze wil dat iemand naar huis gaat. En zij doet achter Eva's rug om .
pi_29566906
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 21:11 schreef Svensational het volgende:
Ann doet nu hetzelfde als Eva deed. Zeggen dat ze wil dat iemand naar huis gaat. En zij doet achter Eva's rug om .
Vrouwen zijn kutwijven
pi_29566915
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 21:03 schreef OMG het volgende:
Zo groot was die "bitchfight" tussen Ann en Eva nou ook weer niet.
Als Ann niet naar huis wordt gestuurd dan komt die denk ik nog wel.... Zag je Ann niet gruwelijk jaloers kijken hoe goed Eva voor de camera stond
pi_29566953
Oh yeah great!!!
De vriendin van mijn broer heeft net verklapt wie er gaat winnen..

* So_Addictive gaat haar shotgun uit haar schuurtje halen...
pi_29567043
Ik kan die arrogante koppen van Yaya en Amanda niet meer zien...

Wat hadden ze Ann vreselijk in de make-up gezet, zo ben je bij voorbaat als kansloos om enigszins mooi op die foto te verschijnen...

Eva.... tja...

Norelle, wat een onnozel wicht...
pi_29567194
He gatver, Yaya en Amanda gaan door !
pi_29567247
Mooi, Ann blujft

Norelle.
pi_29567311
. Norelle. .

Gogo Amanda dan maar. Ik vind de rest stom.
pi_29567315
Ik ben benieuwd naar de volgende aflevering. De make up van Ann zag er geweldig uit.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 21:33:26 #257
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_29567344
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 21:32 schreef OMG het volgende:
Ik ben benieuwd naar de volgende aflevering. De make up van Ann zag er geweldig uit.
idem hier.
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
pi_29567352
Ik lees nu net perongeluk wie heeft gewonnen. .
pi_29567394
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 21:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik lees nu net perongeluk wie heeft gewonnen. .
Ja, dat had ik inderdaad ook gedaan, voordat het hier werd uitgezonden
Ik heb ook al gelezen wie seizoen 4 heeft gewonnen, maar ik probeer het te vergeten voor die hier word uitgezonden
  donderdag 11 augustus 2005 @ 21:36:45 #260
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_29567419
Het stond idd erg ponteficaal op de 'ohnotheydidn't'-community
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_29567421
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 21:35 schreef Scandalous het volgende:
Ja, dat had ik inderdaad ook gedaan, voordat het hier werd uitgezonden
Ik heb ook al gelezen wie seizoen 4 heeft gewonnen, maar ik probeer het te vergeten voor die hier word uitgezonden
Dat heb ik ook gelezen perongeluk, maar ik weet het al niet meer. .

Ik las ook al iets over The Apprentice 2, maar dat is ook niet blijven hangen.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 21:37:16 #262
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_29567430
Viel het iemand anders op dat Eva rookt en dat ze haar sigaret censureerden? Je zag de rook gewoon, en ook dat ze het uitblies. Volgens mij doen ze dat wel bij meer kandidates, zie deze foto van Ann:

Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_29567435
super mooie foto van Norelle, idd cartoon-achtig. Jammer maar Ann is ook Oké

Yaya en Amanda
The secret of getting ahead is getting started
pi_29567439
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 21:36 schreef SEMTEX het volgende:
Ja, ik heb ook maar gelijk even boos gereageerd. . Die Amerikanen mogen best rekening met ons houden. .
pi_29567451
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 21:37 schreef LeBeau het volgende:
Viel het iemand anders op dat Eva rookt en dat ze haar sigaret censureerden? Je zag de rook gewoon, en ook dat ze het uitblies. Volgens mij doen ze dat wel bij meer kandidates, zie deze foto van Ann:

[afbeelding]
Ze is met bruin haar veeeeeeeel knapper dan met die lelijke blonde dingen.
pi_29567455
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 21:36 schreef SEMTEX het volgende:
Ja daar had ik het ook vandaan Zodra er nu ANTM staat scroll ik heel snel door
pi_29567464
Er zitten hier nogal wat Eva-liefhebbers, geloof ik?

Nou, ik heb er zeker geen verstand van. Ik vond Eva's foto lelijk (de benen voornamelijk; haar onderbenen zijn net zo dik als haar bovenbenen...erg lelijk); de foto van Yaya vond ik wel gaan, maar inderdaad niet super, en ik had gedacht dat ze de foto van Norelle zouden afkeuren. Omdat ze zo bang kijkt; "no intensity" enzo. Persoonlijk vond ik 'm wel grappig, maar "fantastisch" had ik niet gedacht.

En waarom zit Ann er nog in? Ik ben haar wel meer gaan waarderen nu ze meer een eigen persoonlijkheid is, maar al haar foto's zijn slecht! En ze blijft er maar in! Norelle is sterker in haar foto's, maar niet in persoon, maar dat is nog zo'n kind...die kan toch nog groeien? Gaat Ann ooit één goede foto maken?

En wat een gelul zeg: Eva mag niet even een traantje laten. "Leave your problems at home" terwijl ze altijd te horen krijgen dat ze meer persoonlijkheid moeten laten zien. Ja, alleen flink grijnzen zeker (zoals Eva normaalgesproken doet inderdaad).

Pf. Ik baal nog steeds dat Nicole eruit is.
Come hither, said the crocodile, for I am the crocodile, and he wept crocodile tears to show it was quite true
pi_29567468
Je komt wel hilarische dingen tegen in die community, trouwens. .
pi_29567474
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 21:37 schreef LeBeau het volgende:

[afbeelding]
Geile foto.

En censureren ze niet gewoon het merk?
pi_29567566
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 21:38 schreef brando het volgende:
...
...

En waarom zit Ann er nog in? Ik ben haar wel meer gaan waarderen nu ze meer een eigen persoonlijkheid is, maar al haar foto's zijn slecht! En ze blijft er maar in! Norelle is sterker in haar foto's, maar niet in persoon, maar dat is nog zo'n kind...die kan toch nog groeien? Gaat Ann ooit één goede foto maken?

...
...

En die arme Jay, die niet in de jury zit, ziet haar iedere keer weer terugkomen en moet weer hoofdschuddend aanwijzingen geven. "Wanneer stemmen ze haar er nou een keer uit", moet-ie denken
Come hither, said the crocodile, for I am the crocodile, and he wept crocodile tears to show it was quite true
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')