mja, k heb geen voorstukjes gezien haha, ik ga zo de video bekijken hahaquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:13 schreef LeBeau het volgende:
Volgens mij is het de bedoeling dat ze beweging simuleren in die fotoshoot, dus misschien is dat Yaya's manier van bewegen op een foto.Ze zitten echt op die motoren (zoals je zag in het voorstukje) dus erop gesoept is ze niet.
Zit wel een verschil in hoor. Ann heeft een goede reden om Eva niet leuk te vinden, omdat zij zo gemeen was tegen Norelle en achterbaks. Maar omgekeerd was het gewoon stom van Eva om zoiets te zeggen. En Ann doet dat niet echt achter haar rug om, want zij heeft Eva heel duidelijk laten merken dat zij dat niet vind kunnen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:11 schreef Svensational het volgende:
Ann doet nu hetzelfde als Eva deed. Zeggen dat ze wil dat iemand naar huis gaat. En zij doet achter Eva's rug om.
De herhaling komt (net als de nieuwe afleveringen) op RTL5.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Weet iemand of de herhaling zondag gewoon op RTL7 is?
Ah, goed dat je het zegtquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]
De herhaling komt (net als de nieuwe afleveringen) op RTL5.
Moet ik nog specifiek ergens kijken? Ik ben de weg een beetje kwijt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:22 schreef Jerruh het volgende:
lebeau, check US, het topic van FOK!s nexttop model es.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |