Dat was dan ook de leukste uit alle seriesquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:43 schreef LeBeau het volgende:
Adrianne (serie 1) en Yoanna (serie 2) zijn voorzover ik weet niet echt succesvol. De enige die het volgens mij wel goed doet is Elyse, de #3 van serie 1.

quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:10 schreef miss-aapiej het volgende:
Ik zie idd de vorige winaressen nergens meer terug? In reclame ofzo .. Heeft btw iemand een foto van Adrianne? Ik had serie 1 niet gevolgt..

Een alien noemden ze haar toch?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:20 schreef Scandalous het volgende:
Wat zag die Amanda er trouwens weer doodeng uit, brrrr! Gelukkig heeft ze wel zelfspot

Dat wou ik ook zeggen ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:20 schreef Scandalous het volgende:
Wat zag die Amanda er trouwens weer doodeng uit, brrrr! Gelukkig heeft ze wel zelfspot

quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:56 schreef Rebbedebje het volgende:
Gisteren gekeken en weer genoten.![]()
[..]
Dat wou ik ook zeggen ja.
"I look like an onion with ears"Prachtig.
![]()
Ann deed het idd goed en Norelle is echt nog een doos. (een HelloKittyspeeldoos)
Maar dat misprijzende hoofd af en toe van die Japanner die geeneens Engels sprak.En die tolk
Daar zei Ann ofzo nog wat over, dat ze dat niet echt Engels kon noemen ofzo. Ann is toch ook wel leuk. Een meid met ballen. (letterlijk als je kijkt naar de groepsfoto op het toneel op pagina 1, daar zit ze ook als een vent)

Idd!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat was dan ook de leukste uit alle series!

Yorin. Donderdag om 20.30 en de herhaling is op zondag op wisselende tijdstippen. Meestal rond 22.30.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:10 schreef Nokia3310 het volgende:
Wanneer, hoe laat en op welke zender wordt het uitgezonden? Ik volgde de serie toen ik in Londen woonde en de laatste aflevering die ik daar gezien heb is de aflevering die jullie nu beschrijven (kun je nagaan, was 3 maanden geleden) Ik ga het zeker weer volgen hier.

Oké top! Ga volgende week zeker kijken. Thanksquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Yorin. Donderdag om 20.30 en de herhaling is op zondag op wisselende tijdstippen. Meestal rond 22.30.

Ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:31 schreef MissBliss het volgende:
Norelle kijkt bang.

Bijna 2600 vrienden maar? Dan pas ik daar nog wel tussenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:54 schreef Toeps het volgende:
[..]
Idd!
http://www.livejournal.com/users/elysesewell/

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |