Heb jij nou dat ene donkere ANTM-jurylid als icoon? Jay heet-ie geloof ik..quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:11 schreef Svensational het volgende:
Is die stripper er al uit?
Jay Alexander.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:43 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Heb jij nou dat ene donkere ANTM-jurylid als icoon? Jay heet-ie geloof ik..
Dat vind ik nou ook.quote:
"Wordt" mag je wel vervangen met "is" van mij.quote:
Cassie ging er twee weken geleden uit.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:11 schreef Svensational het volgende:
Is die stripper er al uit?
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Cassie ging er twee weken geleden uit.
Bijbaantjequote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]! Cassie was een strippert ?! Vertel !
Voordat ze aan ANTM begon stripte ze om zo haar school te kunnen betalen als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]! Cassie was een strippert ?! Vertel !
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 07:49 schreef OMG het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook.
[..]
"Wordt" mag je wel vervangen met "is" van mij.
Die opmerking over dat als zij eruit zou vliegen ze eens met de jury moest gaan praten...
Oh jammer, Cassie was leuk.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Cassie ging er twee weken geleden uit.
Van de ANTM site:quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Voordat ze aan ANTM begon stripte ze om zo haar school te kunnen betalen als ik me niet vergis.
Dan ga je natuurlijk niet in een supermarkt ofzo werken.quote:Cassie, a 19-year old from Norman, Oklahoma shocks the judges by telling them she's a stripper because her dad won't give her any money and she wants to put herself through school.
Voor die universiteiten daar heb je wel wat meer nodig dan een supermarktloontje.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Van de ANTM site:
[..]
Dan ga je natuurlijk niet in een supermarkt ofzo werken.
Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Van de ANTM site:
[..]
Dan ga je natuurlijk niet in een supermarkt ofzo werken.
Ja, en toen ze doorging was ze juist zo verlegen en schijnheilig aan het doen met lief lachen enzoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 07:49 schreef OMG het volgende:
"Wordt" mag je wel vervangen met "is" van mij.
Die opmerking over dat als zij eruit zou vliegen ze eens met de jury moest gaan praten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |