ja dat was leuk jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:14 schreef Bloemkoolsoep het volgende:
Ik moest ook zo lachen om dat telefoongesprek van Yaya met haar zus, jammer dat ze dat niet eerder hebben uitgezonden.
Yaya zegt: Ik ben zo bang dat ik er nu uitlig maar ik kan mezelf toch niet verlochenen etc.
Zus zegt: Maar dat jij met je intelligentie daar bent geweest is toch een verrijking voor de anderen.
Yaya snikt: je hebt gelijk. Daarna gilt ze hysterisch naar de anderen: KUNNEN JULLIE EVEN JE KOPPEN HOUDEN IK BEN AAN DE TELEFOON!!!!!!![]()
http://www.putfile.com/media.php?n=ICANTHEARIMONTHEFONEquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:14 schreef Bloemkoolsoep het volgende:
Ik moest ook zo lachen om dat telefoongesprek van Yaya met haar zus, jammer dat ze dat niet eerder hebben uitgezonden.
Yaya zegt: Ik ben zo bang dat ik er nu uitlig maar ik kan mezelf toch niet verlochenen etc.
Zus zegt: Maar dat jij met je intelligentie daar bent geweest is toch een verrijking voor de anderen.
Yaya snikt: je hebt gelijk. Daarna gilt ze hysterisch naar de anderen: KUNNEN JULLIE EVEN JE KOPPEN HOUDEN IK BEN AAN DE TELEFOON!!!!!!![]()
Je kan al horen aan wat die zus allemaal zei uit wat voor gezin ze komt zegecht vreselijk.
Die verbijsterde blikkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:28 schreef Toeps het volgende:
[..]
http://www.putfile.com/media.php?n=ICANTHEARIMONTHEFONE
Dr engels in dat Japanse reclamefilmpje is wel bout voor een Amerikaan.. en dr achternaam is Nederlands. Dunnoquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:20 schreef Pink_Ribbon het volgende:
Maar is Norelle nou Nederlands? Want ze zei ook zo van ik heb al moeite met engels en nu verwachten ze dat ik Japans ga praten of iets in die richting. Ik vind haar wel steeds leuker worden eigenlijk...
Dat heb ik niet gezien.. wat was daarmee dan? Weigerde ze om bont te dragen?quote:
Ja, maar ze heeft het toch gedaan.quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:48 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien.. wat was daarmee dan? Weigerde ze om bont te dragen?
Yep, want zo is dat wereldje. Je mag geen eigen mening hebben, bepaald niet zelf hoe je eruit ziet, moet onderdanig doch pittig zijn en word dan alsnog als een stuk vlees behandeld.quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:51 schreef Charmian het volgende:
Ja, maar ze heeft het toch gedaan.
"I suggest you go to the nearest bakery and order the biggest humble pie there is"quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:10 schreef Seauphie het volgende:
Tyra vind ik zó overdreven: 'je hebt geen respect voor het eten, je moet nederig zijn', met grote teleurgestelde ogen en een bevend lipje.
Heeft ze het gedaan? Volgens mij niet namelijk. Kan me niet herinneren dat ik Nicole met bont heb gezien. In de fotoshoot die bij dat stukje hoorde (met de Ford auto) heeft ze volgens mij ook geen bont aan.quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja, maar ze heeft het toch gedaan.
check de fotos van ann, zie je waar dat stukje bond is geblevenquote:Op zondag 7 augustus 2005 20:40 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Heeft ze het gedaan? Volgens mij niet namelijk. Kan me niet herinneren dat ik Nicole met bont heb gezien. In de fotoshoot die bij dat stukje hoorde (met de Ford auto) heeft ze volgens mij ook geen bont aan.
[afbeelding]
Ik vond het dom dat haar min of meer gezegd werd dat je als model geen principes kan hebben. Alsof elke ontwerper bont gebruikt.
Neequote:Op zondag 7 augustus 2005 23:24 schreef OnaNia het volgende:
Miss Bliss, heb jij je nickname van de gelijknamige tv-serie waar Saved By The Bell een spinoff van was?
Hoe bedoel je "moet", hebben ze haar ontslagen?quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:41 schreef Ripley het volgende:
het echt jammer dat Janice straks plaats moet maken voor Twiggy, vind haar een van de attracties van ANTM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Duiveltja op 10-08-2005 22:54:36 ]
Die onderste.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 08:41 schreef postinggirl het volgende:
De bovenste of de onderste?
Er is maar 1 foto die ik mooi vond en dat was van een Covergirl van een donker meisje. Qua meisjes is van alle cycles genomen de derde het beste!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 08:17 schreef postinggirl het volgende:
Dit vind ik best een mooie foto van serie 4 (1 x close-up, 1 x in zijn geheel). Erg geplamuurd enzo, maar het heeft wel uitstraling.
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar over het algemeen word ik niet vrolijk van die reeks, nee.(Ik heb inmiddels een stuk of vier afleveringen gezien, met dank aan bepaalde programma's.)
Dit meisje vind ik werkelijk kijken als een kameel:
[afbeelding]
---> = de eerder genoemde Lluvy.
Wat ik trouwens al over serie 4 heb gelezen, is dat er een minimaal budget voor uitgetrokken is. Dat verklaart de wat mindere foto's, denk ik. Series 3 (waar je nu naar kijkt...) en 4 moesten samen een budget delen, wat ongeveer even groot was als voor de - erg geslaagde en duur ogende - serie 2 alleen. Maar het overgrote deel daarvan ging naar serie 3.
Naar het schijnt krijgt de vijfde weer wat meer glamour.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 07:38 schreef Toeps het volgende:
Spoilers cycle 4En............. bedankt voor de spoilers! Weet ik in ieder geval al drie mensen die volgend seizoen niet gaan winnen. Lekker slim.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Duiveltja op 10-08-2005 22:53:55 ]Come hither, said the crocodile, for I am the crocodile, and he wept crocodile tears to show it was quite true
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |