abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:37:49 #151
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_29427368
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_29428780
Oh bah.
Come hither, said the crocodile, for I am the crocodile, and he wept crocodile tears to show it was quite true
pi_29429010
Volgens mij niet hoor. Want vorige keer lieten ze stukjes zien van Japan en in zo'n ''tempel'' waar ze schoenen uit moesten doen.
Ambtenaar in functie? Jeugdpuis in uniform zal je bedoelen!
pi_29429397
Hopelijk laten ze ook nog wat nieuws zien, want dit vind ik niks.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  donderdag 4 augustus 2005 @ 20:41:28 #155
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_29429446
Toccara als stripper..OMG...ze slaat je KO met die jetsers!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_29429496
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 20:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Toccara als stripper..OMG...ze slaat je KO met die jetsers!
Janice heeft zo te zien ook genoeg ervaring .
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_29429503
Zei Ann in dat interview dat één van jullie heeft gepost niet dat dat hele verhaal tussen haar en Eva aan elkaar geplakt was? Oude en nieuwe afleveringen?
Ik zie nu dat haar haar nog donker is. Dan klopt dat toch niet wat ze in dat interview zei? Het lijkt alsof het allemaal op dezelfde dag is opgenomen...
Come hither, said the crocodile, for I am the crocodile, and he wept crocodile tears to show it was quite true
pi_29429566
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 20:45 schreef brando het volgende:
Zei Ann in dat interview dat één van jullie heeft gepost niet dat dat hele verhaal tussen haar en Eva aan elkaar geplakt was? Oude en nieuwe afleveringen?
Ik zie nu dat haar haar nog donker is. Dan klopt dat toch niet wat ze in dat interview zei? Het lijkt alsof het allemaal op dezelfde dag is opgenomen...
Ik geloof dat ze bedoelde dat ze maar weinig lieten zien van wat er voor dat hele "I want you to be at my wedding"-verhaal heeft afgespeeld. En dat men daardoor een verkeerd beeld zou krijgen.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_29429584
Wat is dit voor samenvattende aflevering? Of is dit gewoon het begin van de aflevering?
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_29429599
Tis dus allemaal herhaling today.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_29429644
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 20:49 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Ik geloof dat ze bedoelde dat ze maar weinig lieten zien van wat er voor dat hele "I want you to be at my wedding"-verhaal heeft afgespeeld. En dat men daardoor een verkeerd beeld zou krijgen.
Nee ze heeft ook echt gezegd dat het op verschillende momenten was en dat je, als je goed op zou letten, zou zien dat ze 2 verschillende outfits aan had
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_29429811
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 20:54 schreef imago het volgende:

[..]

Nee ze heeft ook echt gezegd dat het op verschillende momenten was en dat je, als je goed op zou letten, zou zien dat ze 2 verschillende outfits aan had
oh oke, dan zit ik fout. .

Somebody please shoot Yaya. .
pi_29429845
quote:
Mja.. ik kreeg ook wel een bepaald beeld van haar, die ik nu steeds meer kwijtraak. (gelukkig) Ann die Jennipher zegt dat als ze haar nog één keer aanraakt, ze Jennipher neer slaat Ann die krast in het eten van Cassie, dat ze haar shit moet opruimen. Yaya met haar gezeik over respect en volwassenheid.. sjees.. die aflevering had ik niet gezien. Wat een ongevoelig en chagerijnig wijf eigenlijk. Dat nadoen van Janice Dickinson Ann is qua innerlijk e.d toch wel de leukste, I must say.
Delivered without an information leaflet
pi_29429896
Ach, deze aflevering bevalt me ook eigenlijk wel, heb nl. 3 afleveringen gemist door vakantie. .
pi_29429909
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 21:06 schreef gekke_sandra het volgende:

Dat nadoen van Janice Dickinson
. Dat hele stuk van Janice die niets onder haar jurk draagt kan ik me eigenlijk niet herinneren.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_29429956
En Yaya heeft echt totaal geen gevoel voor humor en kan alleen maar zeiken.
De muts.
pi_29430050
quote:

[..]

Oh, ok.
pi_29430069
Wat suf, zo'n compilatie uitzending. Alsof we niet weten hoe alles ging
Ambtenaar in functie? Jeugdpuis in uniform zal je bedoelen!
pi_29430073
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 21:09 schreef OMG het volgende:

[..]

. Dat hele stuk van Janice die niets onder haar jurk draagt kan ik me eigenlijk niet herinneren.
Dit zijn ook allemaal outtakes die niet in de afleveringen te zien waren.
pi_29430109
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 21:09 schreef OMG het volgende:

[..]

Ze laten ook "never seen" stukjes zien. En onder strakke jurken hoort geen ondergoed. Heel goed van Janice. Banks heeft het gewoon niet begrepen

Mat ik even klagen over de vertaling?
"struggle" wordt "struikelen"
en nog iets... hm... wat was het? Iets met Tocarra...
pi_29430226
Vandaar dat ik het me dat stuk niet herinner .
pi_29430299
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 21:16 schreef PowerPoes het volgende:
Wat suf, zo'n compilatie uitzending. Alsof we niet weten hoe alles ging
Ik niet hoor .
pi_29430487
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 20:54 schreef imago het volgende:

[..]

quote:
Anyways I am so happy you asked about that. First and most importantly if you go back and watch that scene...I have on two different outfits on (of course I am the only person that would notice that) and here is what really happened. First, Eva and I met on the plane to the semi finals in Los Angeles. We immediatly figured out that we clicked and from that point on we were inseperable. So by the time we actually started filming the show we had been in contact and got to know each other pretty well. The situation you are talking about was pieced together from two different times. The first portion shows Eva not caring about rooming with me, and me being upset...but we didnt get into an argument about it because we knew someone was getting eliminated the next day and she could move in. So when you see us talking about the situation that is from something completely seperate. That argument stemmed from Eva thinking I was talking *FA Edit* on her. One day Kristi and I were in the bathroom, I was drying my hair and Kristi was putting on makeup. Kristi asked me who I didnt get along with in the house or something and I told her, and then I asked her back. I also said to her "Don't feel that you cannot say Eva because I am friends with her!" (because at that point a lot of people were hating on Eva). Well as I was saying that Eva walked in the bathroom and all she heard was me saying her name. So she gets all upset and cries (which of course they dont show) because she let her guard down with me for a friendship and she thought I was talking behind her back. Well later that day we were all in Yaya, Tocarra, Cassie, and Jen's room and I confronted Eva about why she was mad at me. She was like I can't believe you would talk *FA Edit* behind my back and I thought I could trust you and I love you like a sister. So of course I am like flipping out because I didnt want her to think I would do that, because I am a true friend. So I start crying and explaining to her what happened and finally she believed me and we were both crying and it actually was a touching moment. I would have Eva in my wedding. SHe is an amazing girl inside and out and I hope the whole world gets to see the real her and the real me someday. Reality tv is meant for ratings...they piece scenes together... Let's not get me started on this...but Im glad you asked because when they aired that scene I about lost it...
http://www.fansofrealitytv.com/forums/showpost.php?p=1461816&postcount=1796
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_29430769
Ik denk Yaya te begrijpen

Ik denk dat zij denkt dat Eva haar grootste concurrent is, en dat ze dan maar beter een hekel aan haar kan hebben om het zo makkelijker te maken om van haar te winnen. Misschien onbewust. Maar het werkt echt zo dat als je aan iemand een hekel hebt, je in ieder geval beter wil zijn dan hij/zij.
En Yaya is er goed in
Ik mag haar wel, en ja, ze mag wel iets meer humor hebben, maar ze reageert (negatief) op alleen hetgeen in en rond Eva gebeurt...
  donderdag 4 augustus 2005 @ 21:43:16 #175
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_29430782
De ondertiteling was niet om over naar huis te schrijven idd.
AN-tam.
Norelle die prognose als pragnose uitsprak, wat juist weer "goed" vertaald werd.
En nog veel meer van dat soort fouten. Kent het programma waarschijnlijk niet?

En even voor Nicole om dat bont.
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
  donderdag 4 augustus 2005 @ 22:35:19 #176
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_29431781
Of hoe er werd vertaald wat umeboshi was, een zure abrikoos... Terwijl er toch echt 'plum' gezegd werd.

Amanda mag opzouten met dat irritante hoofd. En dan lopen janken dat ze het afval niet kan opruimen omdat het te donker is en dan in tranen vertellen dat ze niet voor lul wilde staan. Ze deed toch ook die ene show half in het donker later?
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
pi_29431943
Ik vond dat Norelle te weinig aan bod kwam vandaag. .
pi_29432180
Ik heb door deze aflevering wel een beter beeld gekregen van de persoonlijkheden.. Ann is idd leuk, Eva en Norelle ook. Amanda gaat ook wel, Yaya is .
Alleen toch jammer dat er geen reguliere uitzending was, had me er wel op verheugd eigenlijk.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 23:28:14 #179
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_29432808
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 22:35 schreef La_Guiri het volgende:
Of hoe er werd vertaald wat umeboshi was, een zure abrikoos... Terwijl er toch echt 'plum' gezegd werd.
Bwhahahaah. Dan heb ik echt umeboshi in m'n koelkast liggen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_29433549
Ann en Eva met hun Janice imitatie
"The only thing I ever made in the kitchen...is a mess!"
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 09:59:16 #181
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_29440349
Mrs. Jay en Toccara... echt lachen als die twee met elkaar aan het praten waren.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_29442566
Ik moest ook zo lachen om dat telefoongesprek van Yaya met haar zus, jammer dat ze dat niet eerder hebben uitgezonden.

Yaya zegt: Ik ben zo bang dat ik er nu uitlig maar ik kan mezelf toch niet verlochenen etc.
Zus zegt: Maar dat jij met je intelligentie daar bent geweest is toch een verrijking voor de anderen.
Yaya snikt: je hebt gelijk. Daarna gilt ze hysterisch naar de anderen: KUNNEN JULLIE EVEN JE KOPPEN HOUDEN IK BEN AAN DE TELEFOON!!!!!!

Je kan al horen aan wat die zus allemaal zei uit wat voor gezin ze komt zeg echt vreselijk.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 12:17:10 #183
111260 Charmian
a little joy
pi_29442623
Dat is wel uitgezonden, volgens mij na die aflevering over dat respeisito-gedoe.
Yaya is arrogantie ten top. Ze heeft een mooie kop, maar qua karakter moet ik d'r echt niet.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 13:08:49 #184
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_29443412
toccara was echt lachen ja met mrs. Jay jammer dat toccara eruit moest, want ze had potentie, ondanks dat ze voller was.
put
your
clothes
on!
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 14:14:05 #185
111260 Charmian
a little joy
pi_29444283
Ik vond het altijd zo sneu als ze zich in een of ander kledingstuk moest wurmen. Ik had eigenlijk wel het commentaar van die Mark Bouwer wel op Toccara willen horen. Hij vond dat Cassie al te brede heupen had wat moetie dan wel niet tegen haar hebben gezegd. Achterlijke vent net of iedereen dat perfecte figuurtje heeft.
pi_29444489
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 12:14 schreef Bloemkoolsoep het volgende:
Ik moest ook zo lachen om dat telefoongesprek van Yaya met haar zus, jammer dat ze dat niet eerder hebben uitgezonden.

Yaya zegt: Ik ben zo bang dat ik er nu uitlig maar ik kan mezelf toch niet verlochenen etc.
Zus zegt: Maar dat jij met je intelligentie daar bent geweest is toch een verrijking voor de anderen.
Yaya snikt: je hebt gelijk. Daarna gilt ze hysterisch naar de anderen: KUNNEN JULLIE EVEN JE KOPPEN HOUDEN IK BEN AAN DE TELEFOON!!!!!!
ja dat was leuk ja , daarna ook die reactie van eva: volgens mij is er iemand aan het doordraaien
jammer dat ze niet dat stukje van norelle lieten zien waarin ze voor 't eerst op hoge hakken loopt, dat was hilarisch
pi_29446109
Maar is Norelle nou Nederlands? Want ze zei ook zo van ik heb al moeite met engels en nu verwachten ze dat ik Japans ga praten of iets in die richting. Ik vind haar wel steeds leuker worden eigenlijk...
La vie en Rose
pi_29446748
Als ik zeg dat ik Nederlands al lastig genoeg vind hoeft dat toch ook niet te betekenen dat ik uit een ander land kom .
Haar ouders of overgrootouders of weet ik veel hoeveel generaties terug zullen wel Nederlands zijn geweest of zo.
pi_29447308
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 12:14 schreef Bloemkoolsoep het volgende:

Je kan al horen aan wat die zus allemaal zei uit wat voor gezin ze komt zeg echt vreselijk.
http://www.putfile.com/media.php?n=ICANTHEARIMONTHEFONE

pi_29449987
quote:
Die verbijsterde blikken
La mode se démode, le style jamais.
pi_29465187
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 16:20 schreef Pink_Ribbon het volgende:
Maar is Norelle nou Nederlands? Want ze zei ook zo van ik heb al moeite met engels en nu verwachten ze dat ik Japans ga praten of iets in die richting. Ik vind haar wel steeds leuker worden eigenlijk...
Dr engels in dat Japanse reclamefilmpje is wel bout voor een Amerikaan.. en dr achternaam is Nederlands. Dunno
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 14:19:45 #192
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_29465808
Ik vind Yaya wel leuk eigenlijk... ze staat tenminste voor haar principes, zelfs al komt dat zeikerig over.

Ann en Eva vind ik juist vervelend. Norelle is en Amanda
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_29475526
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 21:43 schreef Rebbedebje het volgende:

En even voor Nicole om dat bont.
Inderdaad
The secret of getting ahead is getting started
pi_29478783
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 23:19 schreef Poison-Ivy het volgende:
Inderdaad
Dat heb ik niet gezien.. wat was daarmee dan? Weigerde ze om bont te dragen?
  zondag 7 augustus 2005 @ 02:01:11 #195
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_29478977
Dankzij m'n zus ben ik ook maar gaan kijken sinds twee aflevering geleden en het is best grappig om te zien.
Eva floept af en toe niet al te verstandige uitspraken uit als het even spannend wordt en Ann zet zich daardoor steeds verder van haar af. Ben benieuwd hoe de catfight wordt!

Mijn favoriet is net als velen Norelle.
The Internets, I needs it..
  zondag 7 augustus 2005 @ 06:51:34 #196
111260 Charmian
a little joy
pi_29481412
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 01:48 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Dat heb ik niet gezien.. wat was daarmee dan? Weigerde ze om bont te dragen?
Ja, maar ze heeft het toch gedaan.
  zondag 7 augustus 2005 @ 10:00:38 #197
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_29482088
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 06:51 schreef Charmian het volgende:
Ja, maar ze heeft het toch gedaan.
Yep, want zo is dat wereldje. Je mag geen eigen mening hebben, bepaald niet zelf hoe je eruit ziet, moet onderdanig doch pittig zijn en word dan alsnog als een stuk vlees behandeld.
Maar het blijft een leuk programma om naar te kijken.
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
pi_29482144
mijn favoriet is yaya; dikke tietehhhhhhhh
pi_29484712
Ann heeft 't mooiste gezicht vind ik, Amanda 't minst; die had er alláng uit moeten liggen. Eva is wel grappig maar ziet er inderdaad een beetje uit als een 'propje'. Yaya is opzich best mooi maar neemt alles véél te serieus en Norelle vind ik eigenlijk meer een houterige slungel dan een model, hoewel ze op foto's wel redelijk uitkomt.

Tyra vind ik zó overdreven: 'je hebt geen respect voor het eten, je moet nederig zijn', met grote teleurgestelde ogen en een bevend lipje. Wat een dráma zeg. Ik vraag me echt af of ze geen parodie op Oprah is, nu krijgt ze ook nog een eigen talkshow.

En Janice
La mode se démode, le style jamais.
  zondag 7 augustus 2005 @ 17:16:42 #200
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_29488458
Ik vind Tyra echt totaal niet mooi (meer), met dat rare haar en haar vage outfits, en vooral het feit dat ze zichzelf zo serieus neemt...
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')