Janice heeft zo te zien ook genoeg ervaringquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Toccara als stripper..OMG...ze slaat je KO met die jetsers!
Ik geloof dat ze bedoelde dat ze maar weinig lieten zien van wat er voor dat hele "I want you to be at my wedding"-verhaal heeft afgespeeld. En dat men daardoor een verkeerd beeld zou krijgen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:45 schreef brando het volgende:
Zei Ann in dat interview dat één van jullie heeft gepost niet dat dat hele verhaal tussen haar en Eva aan elkaar geplakt was? Oude en nieuwe afleveringen?
Ik zie nu dat haar haar nog donker is. Dan klopt dat toch niet wat ze in dat interview zei? Het lijkt alsof het allemaal op dezelfde dag is opgenomen...
Nee ze heeft ook echt gezegd dat het op verschillende momenten was en dat je, als je goed op zou letten, zou zien dat ze 2 verschillende outfits aan hadquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze bedoelde dat ze maar weinig lieten zien van wat er voor dat hele "I want you to be at my wedding"-verhaal heeft afgespeeld. En dat men daardoor een verkeerd beeld zou krijgen.
oh oke, dan zit ik fout.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:54 schreef imago het volgende:
[..]
Nee ze heeft ook echt gezegd dat het op verschillende momenten was en dat je, als je goed op zou letten, zou zien dat ze 2 verschillende outfits aan had
Mja.. ik kreeg ook wel een bepaald beeld van haar, die ik nu steeds meer kwijtraak. (gelukkig) Ann die Jennipher zegt dat als ze haar nog één keer aanraakt, ze Jennipher neer slaatquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:49 schreef beaverhausen het volgende:
Ik geloof dat ze bedoelde dat ze maar weinig lieten zien van wat er voor dat hele "I want you to be at my wedding"-verhaal heeft afgespeeld. En dat men daardoor een verkeerd beeld zou krijgen.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:06 schreef gekke_sandra het volgende:
Dat nadoen van Janice Dickinson![]()
Oh, ok.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dit zijn ook allemaal outtakes die niet in de afleveringen te zien waren.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:09 schreef OMG het volgende:
[..]
. Dat hele stuk van Janice die niets onder haar jurk draagt kan ik me eigenlijk niet herinneren.
Ze laten ook "never seen" stukjes zien. En onder strakke jurken hoort geen ondergoed. Heel goed van Janice. Banks heeft het gewoon niet begrepenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:09 schreef OMG het volgende:
[..]. Dat hele stuk van Janice die niets onder haar jurk draagt kan ik me eigenlijk niet herinneren.
Ik niet hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:16 schreef PowerPoes het volgende:
Wat suf, zo'n compilatie uitzending. Alsof we niet weten hoe alles ging![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:54 schreef imago het volgende:
[..]
Nee ze heeft ook echt gezegd dat het op verschillende momenten was en dat je, als je goed op zou letten, zou zien dat ze 2 verschillende outfits aan had
http://www.fansofrealitytv.com/forums/showpost.php?p=1461816&postcount=1796quote:Anyways I am so happy you asked about that. First and most importantly if you go back and watch that scene...I have on two different outfits on (of course I am the only person that would notice that) and here is what really happened. First, Eva and I met on the plane to the semi finals in Los Angeles. We immediatly figured out that we clicked and from that point on we were inseperable. So by the time we actually started filming the show we had been in contact and got to know each other pretty well. The situation you are talking about was pieced together from two different times. The first portion shows Eva not caring about rooming with me, and me being upset...but we didnt get into an argument about it because we knew someone was getting eliminated the next day and she could move in. So when you see us talking about the situation that is from something completely seperate. That argument stemmed from Eva thinking I was talking *FA Edit* on her. One day Kristi and I were in the bathroom, I was drying my hair and Kristi was putting on makeup. Kristi asked me who I didnt get along with in the house or something and I told her, and then I asked her back. I also said to her "Don't feel that you cannot say Eva because I am friends with her!" (because at that point a lot of people were hating on Eva). Well as I was saying that Eva walked in the bathroom and all she heard was me saying her name. So she gets all upset and cries (which of course they dont show) because she let her guard down with me for a friendship and she thought I was talking behind her back. Well later that day we were all in Yaya, Tocarra, Cassie, and Jen's room and I confronted Eva about why she was mad at me. She was like I can't believe you would talk *FA Edit* behind my back and I thought I could trust you and I love you like a sister. So of course I am like flipping out because I didnt want her to think I would do that, because I am a true friend. So I start crying and explaining to her what happened and finally she believed me and we were both crying and it actually was a touching moment. I would have Eva in my wedding. SHe is an amazing girl inside and out and I hope the whole world gets to see the real her and the real me someday. Reality tv is meant for ratings...they piece scenes together... Let's not get me started on this...but Im glad you asked because when they aired that scene I about lost it...
Bwhahahaah. Dan heb ik echt umeboshi in m'n koelkast liggenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:35 schreef La_Guiri het volgende:
Of hoe er werd vertaald wat umeboshi was, een zure abrikoos... Terwijl er toch echt 'plum' gezegd werd.
ja dat was leuk jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:14 schreef Bloemkoolsoep het volgende:
Ik moest ook zo lachen om dat telefoongesprek van Yaya met haar zus, jammer dat ze dat niet eerder hebben uitgezonden.
Yaya zegt: Ik ben zo bang dat ik er nu uitlig maar ik kan mezelf toch niet verlochenen etc.
Zus zegt: Maar dat jij met je intelligentie daar bent geweest is toch een verrijking voor de anderen.
Yaya snikt: je hebt gelijk. Daarna gilt ze hysterisch naar de anderen: KUNNEN JULLIE EVEN JE KOPPEN HOUDEN IK BEN AAN DE TELEFOON!!!!!!![]()
http://www.putfile.com/media.php?n=ICANTHEARIMONTHEFONEquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:14 schreef Bloemkoolsoep het volgende:
Ik moest ook zo lachen om dat telefoongesprek van Yaya met haar zus, jammer dat ze dat niet eerder hebben uitgezonden.
Yaya zegt: Ik ben zo bang dat ik er nu uitlig maar ik kan mezelf toch niet verlochenen etc.
Zus zegt: Maar dat jij met je intelligentie daar bent geweest is toch een verrijking voor de anderen.
Yaya snikt: je hebt gelijk. Daarna gilt ze hysterisch naar de anderen: KUNNEN JULLIE EVEN JE KOPPEN HOUDEN IK BEN AAN DE TELEFOON!!!!!!![]()
Je kan al horen aan wat die zus allemaal zei uit wat voor gezin ze komt zegecht vreselijk.
Die verbijsterde blikkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:28 schreef Toeps het volgende:
[..]
http://www.putfile.com/media.php?n=ICANTHEARIMONTHEFONE
Dr engels in dat Japanse reclamefilmpje is wel bout voor een Amerikaan.. en dr achternaam is Nederlands. Dunnoquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:20 schreef Pink_Ribbon het volgende:
Maar is Norelle nou Nederlands? Want ze zei ook zo van ik heb al moeite met engels en nu verwachten ze dat ik Japans ga praten of iets in die richting. Ik vind haar wel steeds leuker worden eigenlijk...
Dat heb ik niet gezien.. wat was daarmee dan? Weigerde ze om bont te dragen?quote:
Ja, maar ze heeft het toch gedaan.quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:48 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien.. wat was daarmee dan? Weigerde ze om bont te dragen?
Yep, want zo is dat wereldje. Je mag geen eigen mening hebben, bepaald niet zelf hoe je eruit ziet, moet onderdanig doch pittig zijn en word dan alsnog als een stuk vlees behandeld.quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:51 schreef Charmian het volgende:
Ja, maar ze heeft het toch gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |