Ja dat bedoel ik. Nicoles foto's zijn echt 100x beter dan die van Norelle bijvoorbeeld.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:41 schreef brando het volgende:
Weet je, wat me nu opvalt: toen Eva zei dat ze hoopte dat iemand met slechte foto's het ook slecht zou doen in die commercial, voelden Ann en Norelle zich direct aangesproken.
Niets over Nicole.
Natuurlijk beseften zij ook dat hun foto's (Ann's en Norelle's) minder goed waren dan die van Nicole. En toch is Nicole eruit... ik kan er niet over uitIk kan me zo voorstellen dat de meiden er zelf ook wat verbaasd over waren; iedereen huilde ook toen Nicole wegging...
Jep, ik weet het ook niet meer?quote:Op zondag 31 juli 2005 23:45 schreef Juweel het volgende:
Ik kan het gezicht van Elyse even niet zo snel voor me halen; heeft er iemand misschien een foto bij de hand?
Ja, net als die alien.quote:
quote:
Ik vind Eva's zwaktste punt haar lichaam, en dat komt hier erg naar vorgen: korte benen, en onderbenen die net zo dik zijn als haar bovenbenen (niet te zien in de close-up foto's; daar zijn ze, gelukkig voor haarquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:48 schreef Jerruh het volgende:
wat mij trouwens opvalt bij die mobiele telefoon is dat niemand er iets echt mee doet behalve yaya, die er op een hele serene manier naar kijkt. eva staat er heel mooi op. amanda kijkt echt de verkeerde kant uit, norelle heeft weer haar standaard goofylook en ann houdt het ding vast alsof het een blikje guiness bier is.
ik vind yaya, ook al is da sinds haar arro houding, hier echt het beste....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Ja, dat is toch elke week zoquote:
Ik wil niet zo lang wachten..quote:
RTL 7 is toch gewoon Yorin met een nieuwe naam?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wil niet zo lang wachten..
Ik hoop nog steeds dat RTL7 straks ipv Paradise Hotel ook ANTM #1 en #2 gaat herhalen
Niet echt, meer RTL5 met een nieuwe naam. En Yorin wordt RTL5.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
RTL 7 is toch gewoon Yorin met een nieuwe naam?
Maar die mogen ze wel herhalen ja
Maar RLT5 met een nieuwe naam, RLT7 dus, zit straks wel waar Yorin nu zit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet echt, meer RTL5 met een nieuwe naam. En Yorin wordt RTL5.
RTL7 komt op de frequentie van Yorin, maar krijgt de programma's van RTL5.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar RLT5 met een nieuwe naam, RLT7 dus, zit straks wel waar Yorin nu zit.
Ik snap er niks meer van.
Waaromquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:50 schreef OMG het volgende:
Dus dan moet ik de zenders weer om gaan zetten. RTL4 blijft op 4, RTL5 op 6 en RTL7 op 5.
Hoe logischquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
RTL7 komt op de frequentie van Yorin, maar krijgt de programma's van RTL5.
RTL5 blijft op dezelfde frequentie, maar krijgt de programma's van Yorin.
Nee, Ann moet winnenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:05 schreef Copycat het volgende:
Ik ook... maar ik gok dat Norelle en Ann haar voor gaan...
In het begon vond ik dat absoluut niet.. maar nu wel eigenlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:09 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ann moet inderdaad winnen. Ik vind haar ver uit de leukste.
Wat een alien..quote:Op maandag 1 augustus 2005 08:55 schreef LeBeau het volgende:
Dit vind ik denk ik Elyse's beste foto:
[afbeelding]
quote:
Sommige modellen hebben een zeer apart hoofd.. maar op de een of andere manier wél mooi. Dit meisje vind ik echt gewoon een alien. Ze is niet mooi.. zelfs make up won't do the trickquote:
Smaken verschillen.. ik vond haar de mooiste van allemaalquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:16 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Sommige modellen hebben een zeer apart hoofd.. maar op de een of andere manier wél mooi. Dit meisje vind ik echt gewoon een alien. Ze is niet mooi.. zelfs make up won't do the trick
Dat moet wel Yaya zijn dan...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:38 schreef OMG het volgende:
Ja. Eindelijk weer eens iets fatsoenlijks op tv.
Ik ben benieuwd wie er nu weer in blijft waarvan ik eigenlijk liever heb dat ze eruit vliegt.
Ik hoop het nietquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:53 schreef Tania18 het volgende:
Ik dacht dat ze in het voorstukje zeiden dat het vanavond een soort samenvattende aflevering zou zijn
Maar ik kan het nergens vinden, dus dat zal dan wel niet
idd, dat hoorde ik ook tijdens de voorstukjes.. "blabla nog maar zoveel kandidaten blabla, tijd voor een terugblik"quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik hoop het niet
Hoewel ze dat bij voorgaande series ook deden.. had je ineens samenvattende afleveringen van een half uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |