Beetje leeg onderin inderdaadquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:09 schreef Copycat het volgende:
Door deze pose 'mist' Yaya een been, ziet er raar uit, vind ik.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:30 schreef Toeps het volgende:
Even de hi-res T-Mobile shoot opgesnord:
[afbeelding]
Vond ze zelf ookquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Amanda eng. Vooral vandaag, met die makeup.
...
Nu mijn favoriet eruit is, ben ik ook maar gaan kijken op de site van UPN. Daar staan filmpjes per deelneemster met wat uitgebreider commentaar van de juryleden. Het viel me op dat dit dus echt behoorlijk verschilt met wat ze op tv laten zien.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:57 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Dat viel mij dus ook heel erg op
Ik vind de jury af en toe maar wazig, daar is geen touw aan vast te knopen
Hoe weet je dat? Elyse was ook mijn favoriet, maar ik dacht dat zij weer verder zou gaan met haar studie medicijnen?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:43 schreef LeBeau het volgende:
Adrianne (serie 1) en Yoanna (serie 2) zijn voorzover ik weet niet echt succesvol. De enige die het volgens mij wel goed doet is Elyse, de #3 van serie 1.
Ik volg haar Livejournal ook en ze reist de hele wereld over, heeft veel werkquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:32 schreef brando het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Elyse was ook mijn favoriet, maar ik dacht dat zij weer verder zou gaan met haar studie medicijnen?
"I'm so white, I glow"quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:10 schreef brando het volgende:
[..]
Vond ze zelf ookIk kan me soms slecht vinden in de makeup en haar-keuzes van de dames en heren stylisten
![]()
Ik denk dat ze daardoor erg aangeslagen zullen zijn.quote:Op zondag 31 juli 2005 02:22 schreef Juweel het volgende:
Die slechte foto van Ann van hierboven is 99% afgrijselijke make up enlelijk kapsel. Als ze er dus uit zou moeten nav die foto, ga ik eens even een brulbrief sturen naar de jury.
Zo postte ik laatst ook al een quote van Ann over hoe ze die ruzie tussen haar en Eva over die slaapkamers verdraaid hadden. Want dat ging dus heel ergens anders over.quote:Op zondag 31 juli 2005 09:56 schreef apestaartje het volgende:
http://www.thefashionspot.com/forums/showthread.php?t=26024
Interessant stuk over manipulatie binnen de show. Het is al een paar maanden oud, maar dat geeft niet. Let op: Als je de link aan klikt weet je van zowel serie drie als vier de winnares.
Dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:32 schreef brando het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Elyse was ook mijn favoriet, maar ik dacht dat zij weer verder zou gaan met haar studie medicijnen?
Ik vond het ook wel dubieus dat Nicole tot 2 x toe vergeten werd. Het lijkt me echt stug dat Tyra Banks niet door had dat Nicole nog aan de beurt moest komen. Slecht geacteerd domme Tyra!quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:38 schreef Bloemkoolsoep het volgende:
Ik vond het wel opvallend dat Nicole 2 keer vergeten was en dat ze daarna werd weggestemd. Net alsof ze met voorbedachte rade steeds vergeten werd. Beetje lullig!![]()
Wat een ontzettende bitch ook weer die Eva. Ik was echt blij dat Norelle het best goed deed. Eerst tegen elkaar zeggen van we gaan niet tegen elkaar bitchen en het een dag later doen.En die Yaya ben ik ook spuugzat met dat diva gedrag!
![]()
Zo, Ann was "voor" wel veel leuker dan "na", zeg!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:09 schreef SEMTEX het volgende:
Coole voor en na de haarmetamorfose headshots:
http://tv.zap2it.com/phot(...)1098|91532|1,00.html
[afbeelding][afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |