Er zijn zat wel mensen die al vaker deze prachtige strip hebben aangepast, en dit vast nu wéér willen doen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:05 schreef -Dominator- het volgende:
Havoc staat er nog bij...
jij maakt je ook niet echt populair hier volgens mijquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:05 schreef zalmsalade het volgende:
Wat een kuttopic pak je de slechtste eruit!
Krijg herpes!!
wie dit ook deed
laat dat ook niet mijn bedoeling zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:19 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
jij maakt je ook niet echt populair hier volgens mij![]()
Ik nog nietquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:45 schreef livEliveD het volgende:
Zijn de nieuwe mods al blauw?
Misschien iets met de zware jongens tink en havoc die voor de zoveelste keer weer eens falen om de geldkluis van oom dagobert te kraken?quote:
Jij denkt dat ze Danny probeerde te beroven ofzo?quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Misschien iets met de zware jongens tink en havoc die voor de zoveelste keer weer eens falen om de geldkluis van oom dagobert te kraken?
Ha, wat dacht je dan dat ze kwamen doen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:12 schreef NJ het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze Danny probeerde te beroven ofzo?
Eerder fok in het algemeen.. en danny's hond.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:12 schreef NJ het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze Danny probeerde te beroven ofzo?
quote:Er is momenteel best veel bagger open. Jammer dat er geen mods aanwezig zijn om dit te verhelpen.
Vertel.quote:
Waar schat?quote:
Met welke reden gooide jij in hemelsnaam NJ!! hierkomme dicht?quote:
Adoreer hier Super Jeffrey baggerquote:
Ah, dank je. Die kan, en is ook dicht. Ook bagger.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Met welke reden gooide jij in hemelsnaam NJ!! hierkomme dicht?
Als je het bagger vindt, dan had je het niet moeten openen.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah, dank je. Die kan, en is ook dicht. Ook bagger.
Nonsens, het was gewoon nachtbagger wat al veel te lang open was.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]Kul.
Ookal was het bagger, dan had ze het niet moeten openen. Er ff een slotje opgooien om te voorkomen dat het eventueel gaat lopen is bullshit.
Guttegut hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Met welke reden gooide jij in hemelsnaam NJ!! hierkomme dicht?
Als je het bagger vindt, dan had je het niet moeten openen.
Op zich vallen die topic reuze mee.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Adoreer hier Super Jeffrey bagger
Wat te doen als je je collega ervan verdenkt... afzeiktopic
Post hier je geflopte topics! noem hier je bagger op...
[centraal] Welke Fok!ers hebben een kutleven ? Selang, do I need to say more schop van R&P, zou niet moeten, open maar een nieuwe hier. Die dichtgegooid kan worden
Om maar ergens te beginnen.![]()
*zoekt*quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:08 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Dag Nikky. Ik merk dat er enig oponthoud is betreffende mijn modschap, dit snap ik natuurlijk wel (vakantietijd enzo) maar enige haast is op z'n plaats dunkt me.
Uw vrind,
VAC.
*eens*quote:
De persoon in kwestie is er nog niet dus een afzeiktopic is er zeker niet. En er kunnen nog leuke ideeën in.quote:http://forum.fok.nl/topic/732926 afzeiktopic
*ook eensch*quote:http://forum.fok.nl/topic/732855 noem hier je bagger op...
Er moeten in ONZ een hoop users zonder leven rondlopen.quote:http://forum.fok.nl/topic/732930 Selang, do I need to say more schop van R&P, zou niet moeten, open maar een nieuwe hier. Die dichtgegooid kan worden
Ja, nachtbagger. Je hebt gelijk. Morgen worden topics die om 19.00 uur geopend zijn gesloten, met als reden: Nachtbagger.quote:
Zie je nu waar ik mee moet leven, VAC?quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:11 schreef nikky het volgende:
[..]
Uhm, uhm, het is in behandeling hoor..
Duidelijk dat er frisse dictoriale winden door Ovjl moeten waaien. Onder mijn begaafde en inspirerende leiding natuurlijk.quote:
Wees lekker haatdragend joh. Krijg je vast een plezant leven van.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En daarbij ook nog eens een slechte FA.
Haatdragend? Waarom?quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:17 schreef nikky het volgende:
[..]
Wees lekker haatdragend joh. Krijg je vast een plezant leven van..
Ik heb nog wel wat logs waarbij je het tegendeel bewijst dat ik een slechte FA zou zijn. So puhlease zeg.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Haatdragend? Waarom?
Een simpele observatie is voldoende. Daar komt geen haat aan te pas.
Joh, bewaar ze maar goed, wie weet kan je ze wel eens gebruiken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:20 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat logs waarbij je het tegendeel bewijst dat ik een slechte FA zou zijn. So puhlease zeg..
Het bewind in ONZ is geen probleem, maar de bureacratie achter de schermen loopt echt de spuigaten uit.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:17 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Duidelijk dat er frisse dictoriale winden door Ovjl moeten waaien. Onder mijn begaafde en inspirerende leiding natuurlijk.
Uw toekomstig collega,
VAC.
En dat is dus de hoogste prioriteit.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:19 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Mijn aanvraag krijgt toch wel de hoogste prioriteit nu, he? Arme NJ is de wanhoop en de burn-out nabij.
Alles staat of valt bij al dan niet slikken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:22 schreef Mr-Z het volgende:
En hoe kan een FA z'n werk goed of slecht uitvoeren? Een FA die baggert toch alleen maar wat rond op het forum en is vaak het middelpunt van rellen? Of zie ik dat verkeerd?![]()
Show us...quote:
Kom maar opquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:20 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat logs waarbij je het tegendeel bewijst dat ik een slechte FA zou zijn. So puhlease zeg..
Nee. Dat doen we niet.quote:
aaah toequote:Op woensdag 27 juli 2005 19:30 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee. Dat doen we niet.
Als Dirkh echt een probleem met Nikky heeft, waarvan hij vindt dat het aan de kaak gesteld moet worden, mag hij in FB een topic openen. Er worden hier ook geen privelogs gepost.
Newbiequote:Op woensdag 27 juli 2005 19:24 schreef NJ het volgende:
[..]
Het bewind in ONZ is geen probleem, maar de bureacratie achter de schermen loopt echt de spuigaten uit.
Waarom zou je hem vervangen? Hij deed toch geen reet.quote:Ik heb eergisteren in zesvoud een verzoek ingediend om de moderator Havoc te vervangen.
Mjah, je hoeft niet echt meer te doen aan de geloofwaardigheid, die was al weg.quote:Als antwoord daarop kreeg ik van 3 verschillende FA's en een A een mailtje terug met de mededeling dat Ruis allang geen mod meer is en toen ik vervolgens probeerde uit te leggen dat de eerdere mod niet relevant was en ik gewoon een nieuwe moderator wilde, kreeg ik een ge-automatiseerd antwoord dat mijn verzoek in behandeling is genomen en dat er binnen 13 werkdagen misschien iemand naar zou kijken.
ergo, het duurt waarschijnlijk nog even..
Die snap ik even niet.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mjah, je hoeft niet echt meer te doen aan de geloofwaardigheid, die was al weg.
Mmnee.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:30 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee. Dat doen we niet.
Er worden hier ook geen logs gepost.
daar ben ik geen logs voor nodig, dat kan ik je zo ook wel vertellen!quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:20 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat is een beetje lullig, dat iemand nog naiever is als een zelfmoordenaar met 50 kilo TNT om zijn lijf kun je iemand niet direct aanrekenen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
daar ben ik geen logs voor nodig, dat kan ik je zo ook wel vertellen!
Oh. Okay.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mmnee.![]()
Dan krijgen we hetzelfde als dit:
[..]
WTF, heb jij die logs ook al?quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
daar ben ik geen logs voor nodig, dat kan ik je zo ook wel vertellen!
hihi.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:38 schreef Skaai het volgende:
[20:34:35] <DamagedBrain> Skaai, heb jij het goede lettertype van dat plaatje?
[20:35:54] <@Skaai> natuurlijk niet
[20:36:01] <@Skaai> ik heb gewoon maar wat gefotoshopped
[20:36:10] <@Skaai> Ik doe altijd teveel moeite voor dat soort dingen
[20:36:18] <@Skaai> De J heb ik gekopieerd van een ander wolkje
[20:36:26] <@Skaai>
JA!!!quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:33 schreef yvonne het volgende:
Wat heeft Dirkh gezegd!!!!!!!
Cliffhanger!
Ik ken me iets herinneren dat ik heb gezegd dat ik geen klachten had. Dat zal het zijn geweest, of iets van die strekking.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:33 schreef yvonne het volgende:
Wat heeft Dirkh gezegd!!!!!!!
Cliffhanger!
Ook bij klachten ben ik snel. Alleen dan doe ik niet wat de user wil.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:42 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ja dan wordt ie inneens wel snel ja als z'n naam er in staat![]()
Met die foto's aan het begin van het topic heeft niemand problemen. En die andere foto's post je toch echt zelf...quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:56 schreef -beyond- het volgende:
@NJ
Haal dan alle foto's weg....KUTMOD....(hoezo vrienjespolitiek???)
De rest.....thanxxxxxxx!!
Okay NJ, maar waarom verwijder je mijn foto's dan niet die anderen hebben gepost! Daar heb ik wel problemen mee. Het topic ging niet over mij, ze bedoelde die andere. En nu lopen ze mij wel belachelijk te maken!quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:03 schreef NJ het volgende:
[..]
Met die foto's aan het begin van het topic heeft niemand problemen. En die andere foto's post je toch echt zelf...
Aha, dat ben jij ook. *kwartje valt*quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:12 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Dus ik zou het echt op prijs stellen als je de foto's op pagina 1 en van de ts wilt verwijderen.
Thanx alvast.
hahaha k dan!! Ik kan er wel mee lachen! Thank's NJ!!quote:
Dat is waar.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij bent niet het type om op jouw beurt te wachten.
NogindeKastanovaquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:37 schreef Dirkh het volgende:
En als je die zin zo leest, is het verdomde eng.
Wie zit er nou wel op een beurt van Havoc te wachten?
Sja..... Niemand op het moment.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:37 schreef Dirkh het volgende:
En als je die zin zo leest, is het verdomde eng.
Wie zit er nou wel op een beurt van Havoc te wachten?
Ga R&P modereren. Je bent veel te serieus voor dit forum.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:30 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee. Dat doen we niet.
Als Dirkh echt een probleem met Nikky heeft, waarvan hij vindt dat het aan de kaak gesteld moet worden, mag hij in FB een topic openen. Er worden hier ook geen privelogs gepost.
Alleen als jij daar gaat krassenquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ga R&P modereren. Je bent veel te serieus voor dit forum.
Nah, dat doet je kind daar wel als je hem/haar over 14 jaar net zo verneukt hebt als dit forumquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nah, dat doet je kind daar wel als je hem/haar over 14 jaar net zo verneukt hebt als dit forum
*proest*quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:45 schreef DamagedBrain het volgende:
Maanvis en Havoc snappen het conecpt "Onzin" tenminste..
Of gaat een van jullie nu op zoek naar breinaalden..
Als je op je 14-de er achter komt dat je hulp nodig hebt, dan ben je er op tijd bij en is er nog wat aan te doen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nah, dat doet je kind daar wel als je hem/haar over 14 jaar net zo verneukt hebt als dit forum
Dat, en te dom en [insert willekeurig argument. 99,99% Dat je gelijk hebt].quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In het FB-topic wordt dat (soms) van me verwacht.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nah, hoogstens een die al een paar weken dood is denk ikquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:48 schreef Dirkh het volgende:
Als je een kalende, vrijgezelle, lelijke, verzuurde, oude vent bent, dan is het inderdaad een beetje sneu om dan nog een R&P topic te openen.
Oeps, beschreef ik daarnet een Maanvis?
Wie ben jij om te bepalen wat wij met dit topic willen bereiken?quote:
En wie ben jij om over 'wij' te praten? Ik heb nog altijd m'n eigen mening jaquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen wat wij met dit topic willen bereiken?
Een eigen mening? wat doe je dan hier! Ga in POL posten met je eigen mening..sukkelquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:59 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
En wie ben jij om over 'wij' te praten? Ik heb nog altijd m'n eigen mening ja![]()
Dirkh, aangenaam. Jij hebt het forum al opgegeven na je eerste, tweede, derde, vierde, vijde, zesde, zevende, achtste, negende, tiende, elfde, twaalfde, dertiende, veertiende...........zevenhonderachtentachtigste........elfhonderdste.... sollicitatie.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen wat wij met dit topic willen bereiken?
Ik ben te dom voor POL.. Waar moet ik dan heen met m'n eigen mening?quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een eigen mening? wat doe je dan hier! Ga in POL posten met je eigen mening..sukkel
Hé kijk, de eigen mening van Mr-Zquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:02 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik ben te dom voor POL.. Waar moet ik dan heen met m'n eigen mening?![]()
Die grap wordt oud, Dirkje. Je wilt toch niet zeggen dat je nu al verzuurd en bejaard bent?quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dirkh, aangenaam. Jij hebt het forum al opgegeven na je eerste, tweede, derde, vierde, vijde, zesde, zevende, achtste, negende, tiende, elfde, twaalfde, dertiende, veertiende...........zevenhonderachtentachtigste........elfhonderdste.... sollicitatie.
Hoe vaak heb je al voor mod gesoliciteerd?quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die grap wordt oud, Dirkje. Je wilt toch niet zeggen dat je nu al verzuurd en bejaard bent?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:00 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je al voor mod gesoliciteerd? 3x
en maanvis is toch echt een wijven naam... zalmsalade ook
whehehe maar ik heb nog geen 3x voor mod gesoliciteerd.quote:
BAN!quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:45 schreef DamagedBrain het volgende:
Of gaat een van jullie nu op zoek naar breinaalden..
Nu verraad je jezelfquote:
And then?quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:05 schreef Jordy-B het volgende:
Dit is de toren van Piza, JDude
[afbeelding]
toch maar van het kasta/nova kloon systeem afgestapt?quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:07 schreef Bijna123456 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik weer gedoogd werd.
Deze had ik nog liggenquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:12 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
toch maar van het kasta/nova kloon systeem afgestapt?
het kloonscan systeem werkt geheel niet...quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:17 schreef Bijna123456 het volgende:
[..]
Deze had ik nog liggen.
Zie hier het kloonscansysteem van de crew; kijken naar de registratiedatum van de kloons.
Whehehequote:Op donderdag 28 juli 2005 01:55 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
het kloonscan systeem werkt geheel niet...
je kunt ze gewoon over tuigen dat ze een kloon van een gebande moeten unbannen zonder dat ze iets in de gaten hebben.
Heb ik van horen zeggen dan.
Jij kunt je nooit inhouden zodat je niet herkend word.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:57 schreef Bijna123456 het volgende:
[..]
Whehehe.
Ik ga nog een keer in de crew komen met een kloon.
goed idee!quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:57 schreef Bijna123456 het volgende:
[..]
Whehehe.
Ik ga nog een keer in de crew komen met een kloon.
Wie zegt dat ik nu al niet onder een proxy in R&P serieuze reacties zit te geven?quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:59 schreef Roellio het volgende:
[..]
Jij kunt je nooit inhouden zodat je niet herkend word.![]()
Ik. Let maar op:quote:Op donderdag 28 juli 2005 02:01 schreef Bijna123456 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik nu al niet onder een proxy in R&P serieuze reacties zit te geven?.
Het is tegen alle natuurwetten.quote:Op donderdag 28 juli 2005 02:01 schreef Bijna123456 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik nu al niet onder een proxy in R&P serieuze reacties zit te geven?.
Het is dus nog niemand opgevallen! Da's altijd goed!quote:Op donderdag 28 juli 2005 02:03 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik. Let maar op:
Kasta zit zeker niet met een proxykloon serieuze reacties in R&P te geven.
Omdat het een kuttopic is.quote:Op donderdag 28 juli 2005 08:39 schreef Conflict het volgende:
waarom is mijn topic dicht? Jullie hoeven mij ook niks meer te vragen voortaan!
Ff een vraagje, hoeveel tijd was je nu eigenlijk kwijt met dat modden? Gemiddeld dan.quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:20 schreef Havoc het volgende:
Omdat het een kuttopic is.
als je het goed wilt doen minstens 5 uur per dag.quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ff een vraagje, hoeveel tijd was je nu eigenlijk kwijt met dat modden? Gemiddeld dan.
ik tien minuten per dagquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:27 schreef Havoc het volgende:
[..]
als je het goed wilt doen minstens 5 uur per dag.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:27 schreef Havoc het volgende:
[..]
als je het goed wilt doen minstens 5 uur minuten per dag.
Ik zie de letters reeds verkleuren.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:15 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Bijna blauw.
Het zakt nooit lang. De meeste van die topics worden vast wel weer omhoog gekicked voor ze uit de lijst zakken. Met een slotje zie je het één keer, daarna nooit meer.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:24 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Fijn NJ. Dagen word er geroepen om slotjes, en als die bagger dan eindelijk in de AT begint te zakken als ware het dikke stront door een trechter kick jij ze met een slotje
Wat een uitleg. Is dat dankzij mijn vergeten PIquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:33 schreef NJ het volgende:
[..]
Het zakt nooit lang. De meeste van die topics worden vast wel weer omhoog gekicked voor ze uit de lijst zakken. Met een slotje zie je het één keer, daarna nooit meer.
Bovendien heb ik toch ook niks gesloten dat ouder dan een paar uur is?
Is al gesloten...quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:47 schreef Dirkh het volgende:
NJ, er staat een leuk topic in FB. Doe die jongen even helpen.
Dan hier mijn antwoord:quote:
Creatief was het niet hè, waren er nog leuke teksten bij verzonnen dan was het nog wel potentievol. Nu was het alleen maar opsommen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:33 schreef MaxPowered het volgende:
Heej,
gooi: Bang Bang... *je weet het al* alsjeblieft weer open.
De sluit-rede is bullshit.
gr.
MAX
Een mod is niet geinig en zelden een clown. Een user daarintegen vaak weer wel.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:56 schreef -Angel- het volgende:
Havoc eindelijk een post die geinig is.
Ik ben echter altijd grappig.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:57 schreef Havoc het volgende:
[..]
Een mod is niet geinig en zelden een clown. Een user daarintegen vaak weer wel.
Die waren er wel gekomen hoorquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:53 schreef Havoc het volgende:
[..]
Creatief was het niet hè, waren er nog leuke teksten bij verzonnen dan was het nog wel potentievol. Nu was het alleen maar opsommen.
[afbeelding]
Water?, Water? Man als ik te veel gezopen heb dan krijg ik mijn pik niet omhoog, dus heb ik dit waterpistool gekocht om mijn zaad in te bewaren. Lekker wijven volspuiten weet je!
Dat betwijfel ik ten zeerste. Maar als je 'm opnieuw opent met een leuke post naar voorbeeld van die van Havoc heb je een ontzettend leuk topic.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:58 schreef MaxPowered het volgende:
[..]
Die waren er wel gekomen hoor![]()
Beetje flauwe topic-sluiting. Maar goed... Ik ga er maar niet tegen in, anders krijg ik nog een ban![]()
Welnee, zo werkt dat niet.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:58 schreef MaxPowered het volgende:
[..]
Die waren er wel gekomen hoor![]()
Beetje flauwe topic-sluiting. Maar goed... Ik ga er maar niet tegen in, anders krijg ik nog een ban![]()
Hmmm. Zeg je nu dat jij of ik de clown is?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:57 schreef Havoc het volgende:
Een mod is niet geinig en zelden een clown. Een user daarintegen vaak weer wel.
Als je hem open had laten staan, had havoc zijn mooie bijdrage kunnen leveren en had er niet opnieuw een topic aangemaakt hoeven te worden.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:59 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik ten zeerste. Maar als je 'm opnieuw opent met een leuke post naar voorbeeld van die van Havoc heb je een ontzettend leuk topic..
Good work!quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Havoc, dank je voor de inspiratie
Post hier een plaatje van iemand met een wapen en een grap..
quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben echter altijd grappig een clown
Als het niet in het FB-topic had gestaan, had Havoc nooit met dat plaatje gekomen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:03 schreef MaxPowered het volgende:
[..]
Als je hem open had laten staan, had havoc zijn mooie bijdrage kunnen leveren en had er niet opnieuw een topic aangemaakt hoeven te worden.
Voor het geval je het nog niet gelezen hebt: de FAQ. Hierin staat dat overbodig postgedrag niet mag. En nu ga je me vertellen dat ik opnieuw een topic moet openen![]()
Slotje.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:14 schreef SlimShady het volgende:
saai, kut, opsomtopic: Masturbatieteller
Laat die nou net gisteren gestopt zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:08 schreef Wiebelkont het volgende:
Hey! Is Croupouque geen mod meer?
Ik moest even heel hard lachen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:08 schreef Wiebelkont het volgende:
Hey! Is Croupouque geen mod meer?
Soms valt er wel wat te lachen. En voor die gevallen zouden we eigenlijk een soort "Verbond Van Onzinusers" (V.V.O.) op moeten richten, om de rechten van alle users alhier te beschermen en dit soort situaties te voorkomen:quote:
Je "te laat zijn siert je wel "quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
God wat een trieste vertoning van Bendeleider.
Nee, BeF was niet bedoeld zoals jij het nu gebruikt. Dus nee.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:05 schreef PrintScreen het volgende:
Kan een modje het nummer van dit topic [BeF] #150 Het dertigste Lustrum. Feest! ff veranderen in 151?
Thanks alvast
Laat maar, het is al een zooitjequote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:05 schreef PrintScreen het volgende:
Kan een modje het nummer van dit topic [BeF] #150 Het dertigste Lustrum. Feest! ff veranderen in 151?
Thanks alvast
Je mist het modden he?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee, BeF was niet bedoeld zoals jij het nu gebruikt. Dus nee.
No shit.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Laat maar, het is al een zooitje
En nu ben je er terwijl je er niets meer aan kan doenquote:
MPS syndroom dusquote:
Ik hoef er niets meer aan te doenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En nu ben je er terwijl je er niets meer aan kan doen
Dus je kan het nog wel?quote:
Wat een heerlijk gevoel moet dat zijnquote:
Nee ik kan het niet meer, bewuste keuze, dus ik hoef niet meerquote:
Wellus, anders zou je niet tegen mij zeikenquote:
De idioot die [BeF] verzonnen heeft moeten ze opknopen!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn
BeF loopt in het 100 en wij kijken toe
Eigenlijk ben je MOD geworden, heb je BeF gestart en ben je weer MOD-af...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:17 schreef Havoc het volgende:
[..]
Nee ik kan het niet meer, bewuste keuze, dus ik hoef niet meer.
Oh wacht.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:18 schreef Havoc het volgende:
[..]
De idioot die [BeF] verzonnen heeft moeten ze opknopen!
Je bent echt zo dom als dat je je voordoet he?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn
BeF loopt in het 100 en wij kijken toe
Correctie, ik was MOD, werd HGM (voorloper van de FA), werd er uit getiefd, werd weer MOD en nu zelf gestopt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:18 schreef whoops het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je MOD geworden, heb je BeF gestart en ben je weer MOD-af...
Uhuhquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je bent echt zo dom als dat je je voordoet he?
NJ heeft ook een privé leven, Pool is op vakantie, Muus heeft internet problemen in 2005quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:19 schreef PrintScreen het volgende:
Maar goed, is er geen modje meer online die 2 van de 3 ff op slot kan gooien?
Waarom werd je er als HGM uitgetiefd, eigenlijk?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:19 schreef Havoc het volgende:
[..]
Correctie, ik was MOD, werd HGM (voorloper van de FA), werd er uit getiefd, werd weer MOD en nu zelf gestopt.
Okay, begrijp ik, maar wat is er mis met de gastslotjes?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:20 schreef Havoc het volgende:
[..]
NJ heeft ook een privé leven, Pool is op vakantie, Muus heeft internet problemen in 2005.
Ah, ik weet dus alleen het laatste stukje nog...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:19 schreef Havoc het volgende:
[..]
Correctie, ik was MOD, werd HGM (voorloper van de FA), werd er uit getiefd, werd weer MOD en nu zelf gestopt.
Goed, nu nog stoppen met ademen en ik ben ook weer tevredenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:19 schreef Havoc het volgende:
[..]
En ik een verzoek.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En ik een verzoek.
Het is wel spannend overigensBeetje net zoals die show waarbij mensen zolang mogelijk wakker moesten blijven, maar dan nu met niet ademhalen zegmaar..
Echt spannend dus.
Of niet, natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En ik een verzoek.
Het is wel spannend overigensBeetje net zoals die show waarbij mensen zolang mogelijk wakker moesten blijven, maar dan nu met niet ademhalen zegmaar..
Echt spannend dus.
Iets met Danny en "naaistreek" ofzo!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waarom werd je er als HGM uitgetiefd, eigenlijk?
Thanx, en nu ook goed genummerd inderdaad...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:48 schreef NJ het volgende:
[BeF] #152 Het dertigste Lustrum. Feest!
Deze is het.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:48 schreef whoops het volgende:
[..]
Thanx, en nu ook goed genummerd inderdaad...
oe, wordt ik blauw.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:51 schreef NJ het volgende:
Ik zeg niets natuurlijk, maar wacht nog even met het updaten van de OP.
Je was mijn eerste voorkeur, maar nu...quote:
Spannend!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:51 schreef NJ het volgende:
Ik zeg niets natuurlijk, maar wacht nog even met het updaten van de OP.
die andere avater maakt je niet gelijk minder blaag...quote:Op zondag 31 juli 2005 22:19 schreef Koenz0r het volgende:
Rate that Fjortizz
Rate that Fjortizz Deel 2
Kei tof dat hij niet gesloten word[14.gif]
quote:Op zondag 31 juli 2005 22:25 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
die andere avater maakt je niet gelijk minder blaag...
Je doet ook werkelijk alles voor een unban van je originele account of niet? Maar die bifi is inmiddels de deur uit?quote:Op zondag 31 juli 2005 23:51 schreef zalmsalade het volgende:
Hierbij soliciteer ik naar de functie van (f)A.
m'n originele unban had allang unband kunnen zijn als ik gewild had. Maar ik zei laat maar. Met als gevolg dat ik "legaal" onder deze mag posten.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:53 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je doet ook werkelijk alles voor een unban van je originele account of niet? Maar die bifi is inmiddels de deur uit?
Ga er anders serieus op inquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:26 schreef zalmsalade het volgende:
m'n originele unban had allang unband kunnen zijn als ik gewild had. Maar ik zei laat maar. Met als gevolg dat ik "legaal" onder deze mag posten.
Crackslet!quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:06 schreef Quickie_Bat het volgende:
Godver er tyfde zo een Slarioux mijn JA MIJN topic dicht!!!
Hoe gaat het ermee?quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:11 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Hey, MV. Malle knaap.
Was dat een open sollicitatie?quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:04 schreef Koenz0r het volgende:
Kanker man, moderatie tekort ofzo?
dat denk ik welquote:
van mij part welquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:11 schreef Mr-Z het volgende:
Kan hier gesolliciteerd worden?
Reageer in zijn fotoboek, stuur een mail, slinger je tam-tam aan, verzend rooksignalen, bel Spoorloos, post een brief, stuur een fax, bel zijn moeder of heb gewoon pech.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:32 schreef zalmsalade het volgende:
zeg pool ik heb z'n msn adres niet.
Wat nu?
*knijp me, please*quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:33 schreef Pool het volgende:
Nee, hier kan feedback gegeven worden.
En hoi trouwens.![]()
Ik bel spoorloos evenquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:36 schreef Pool het volgende:
[..]
Reageer in zijn fotoboek, stuur een mail, slinger je tam-tam aan, verzend rooksignalen, bel Spoorloos, post een brief, stuur een fax, bel zijn moeder of heb gewoon pech.
goeie sluitpostquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:37 schreef Dos37 het volgende:
N___________
dicht graag.
wat een foutje
Op zoek naar jezelf nuquote:
Wacht.............. ja kan niet reagerenquote:
Misschien gfree wel?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:15 schreef Skaai het volgende:
Ja ik ga niet weer dat plaatje aanpassen hoor!
Bupatih.
Om nou een heel topic te openen over een zin in een spelletje.......quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:07 schreef freiss het volgende:
Ik wilde even melden en vragen.
In het topic haha ging het mij niet om het spel zelf enz. Maar over de zin "Red de Duitsers, .... en win je fiets terug." Moet hij, omdat het toch een spel is, in het de grappige spellen topic enz.?
Oké. Opgelost, toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:16 schreef freiss het volgende:
Ik vroeg ook niet of hij weer open gingMensen erop wijzen? nee, kutspel
![]()
Gezien de verwarring die in MED gecreeërd wordt met betrekking tot het niet noemen van de naam van MUUS in de TT, lijkt het me verstandiger dat je dat misschien nog even af wacht alvorens wéér een nieuwe te moeten makenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:50 schreef gfree het volgende:
[..]
Isse goed. morgen ofzo.
Succes op ONZ
Zo, van dat geouwehoer met die namen ben ik af...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:52 schreef Havoc het volgende:
[..]
Gezien de verwarring die in MED gecreeërd wordt met betrekking tot het niet noemen van de naam van MUUS in de TT, lijkt het me verstandiger dat je dat misschien nog even af wacht alvorens wéér een nieuwe te moeten maken.
Als ik je een pakje scheermesjes kado doe, los jij dan het probleem dat je voor de maatschappij bent, zelf op?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:00 schreef Maanvis het volgende:
Wanneer stopt muus?
Je moet wel een heel gelukig leven hebben als je iets simpels als overbeharing als zo'n wereldprobleem ziet.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:02 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Als ik je een pakje scheermesjes kado doe, los jij dan het probleem dat je voor de maatschappij bent, zelf op?
Niks sorry, ik vind het zo goed.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:03 schreef gfree het volgende:
[..]
Zo, van dat geouwehoer met die namen ben ik af...
sorry bupa.
[afbeelding]
Die correlatie is er al sinds RealKnuckles zich registreerde.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:49 schreef Karboenkeltje het volgende:
Wanneer komt de sticky over de aankomende correlatie tussen spelling en bans?
Als het aan mij ligt heel snel.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:49 schreef Karboenkeltje het volgende:
Wanneer komt de sticky over de aankomende correlatie tussen spelling en bans?
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:12 schreef Eightball het volgende:
Zeg Bupah, voormalig koning der baggeraars
Een link geeft een hogere entertainmentwaardequote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:24 schreef Eightball het volgende:
Plaats ik een mooi en gevoelig liedje van Marvin Gaye (God hebbe zijn ziel) gooit die lul het gewoon dicht.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:12 schreef Eightball het volgende:
Zeg Bupa, voormalig koning der baggeraars, wat ben jij opeens strak in de leer.
Dat dus.quote:
Wat heb je eraan?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:24 schreef Eightball het volgende:
Plaats ik een mooi en gevoelig liedje van Marvin Gaye (God hebbe zijn ziel) gooit die lul het gewoon dicht.![]()
![]()
![]()
Owjah.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Een link geeft een hogere entertainmentwaarde
Tsja, we hadden hem misschien een paar keer 'belachelijk' kunnen maken, omdat we bij god niet weten wie of wat het is.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:31 schreef Snakey het volgende:
Deze Kennen jullie mij nog? had nou niet direct dicht gehoeven hoor Bupdinges.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |